Reactie van het bedrijf
Beste mevrouw Gerrits,
Tijdens het telefonisch contact dat we hadden hebben wij aangegeven dat het ons bevreemd dat een ANWB agent u weet te vertellen dat de thermostaat al defect was bij aankoop. Wij weten niet waar de ANWB agent in kwestie dit op gebaseerd heeft.
We hebben na jullie melding direct overleg met jullie gehad over de kwestie, tijdens dit overleg hebben we niet gesproken over het feit dat u de auto zonder garantie gekocht heeft.
We hebben gezocht naar een oplossing. Ik heb u voorgesteld de auto bij ons neer te zetten zodat we het euvel kosteloos op konden lossen, de wens was i.v.m. de afstand, tijd en brandstof om de auto in de buurt te laten herstellen.
Het is vanzelfsprekend dat er dan een prijsverschil voor de reparatie ontstaat. Daarom hebben we met u besproken dat er een eigen bijdrage plaats zou vinden.
Hiermee zijn jullie akkoord gegaan.
Na ontvangst van de factuur hebben wij gekeken wat de reparatie ons gekost zou hebben. Het verschil (en dus uw eigen bijdrage) was €90,-.
Jammer dat het op het internet zo geïnterpreteerd wordt, er is immers goed overleg geweest waarna jullie zelf de keuze hebben gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Stefan Kreemers
Autobedrijf A. van Rijswijk