geweldig bedrijf

Sinds 2021 wordt onze camper door Snijders onderhouden. Altijd vriendelijk en opgewekt personeel zowel in de garage als de service balie.. Ook in al die jaren een prima kwaliteit/prijsverhouding ondervonden.

Fijne en aardige service

Word altijd goed geholpen bij Ferdy Snijders

Telefonisch vragen gesteld goed geholpen en bij garage direct geholpen .

Vandaag mijn nieuwe BMW in ontvangst mogen nemen. Alle afspraken waren duidelijk en Ferdy is een nette verkoper met een prachtig bedrijf. Hij laat je rustig rondkijken zonder ergens op aan te dringen. Omdat ik vanwege een verbouwing geen tijd had om de auto op te halen, hebben ze deze zelfs bij mij thuis bezorgd. Heel erg bedankt!

Was weer goed geregeld

Auto weer in 1 keer door de keuring

supergoede service

een hele goede garage en heel goede service vriendelijk personeel uiterst tevreden een dikke 10

Mooi bedrijf

We zijn al jaren vaste klant naar volle tevredenheid! Altijd eerlijk advies en goede service!

Eerlijk verhaal

Flinke reparatie aan mn oude autootje , Ze denken met me mee om de financiële schade voor mij beperkt te houden . Ze doen hun uiterste best voor de klanten en geven goede service .

Zeer klantvriendelijk en het werk wordt goed uitgevoerd

Zeer goed ontvangen

Vriendelijke personeel en prima service

Altijd goed geholpen met een zeer goede service!

Een heel prettig bedrijf om met je auto heen te gaan. De service is top, lekkere koffie en zeer klantvriendelijk.

klantvriendelijk bedrijf met hart voor de zaak.

Prachtige mini countryman gekocht bij Ferdy Snijders. Inruilauto getaxeerd op juiste waarde door Ferdy' Autobedrijf zeer klantvriendelijk een top bedrijf. Ferdy bedankt voor de fijne onderhandelingen .

Geweldig Team

Ik (wij) vinden het een geweldige autobedrijf dat zeker meedenkt met jou als klant. Goede service en mentaliteit.

Fijne en betrouwbare garage met deskundig en vriendelijk personeel

Nog nooit problemen gehad met reparaties, ook fijn dat bij een onderhoudsbeurt er een pechhulp pakket te verkrijgen is (veel voordeliger dan bij de ANWB ) . De koffie staat ook altijd klaar. En indien nodig mag je ook gebruik maken van een leenauto.

Goede en snelle service, vriendelijk personeel

Kwaliteit autozaak, zou ze aan iedereen aanbevelen

Zeer nette en correcte afhandeling bij inruil en koop nieuwe auto.

Ferdy heeft een hart voor de zaak en gaat zeer correct met zijn klanten om. Komt afspraken na en is prettig in het gesprek.

Keurig

Netjes ontvangen. Persoonlijke bediening. Het probleem is naar tevredenheid afgehandeld.

zeer vakkundig en professioneel bedrijf

Mijn ervaring is dat men klantvriendelijk is en alle tijd neemt. Belangrijk aspect vind ik goed overleg met de klant en openheid van zaken en daarnaar handelen.

Professioneel, klantvriendelijk en komt afspraken na

Prettige ervaring.

Volgens afspraak

Afspraak maken online werkt prima. Vriendelijk en kundig personeel. En fatsoenlijke toelichting op de factuur. Het is niet voor niets dat het hier altijd druk is.

Goede service en vriendelijk en netjes behandeld.

Super mooi bedrijf

Top ervaring!!! Netjes vakkundig!

Klantvriendelijk en correct

Prima service en klantvriendelijk.

Voor een kleine controle op vloeistoffen en banden werden geen kosten in rekening gebracht. De koffie stond klaar. Klantenservice!!

Robert Scottstraat 15

7825AR Emmen