perfect, zeker aan te bevelen

B&B auto\'s is een keurig bedrijf welke door twee broers wordt gerund. Alles ziet er schoon en netjes uit. We zijn keurig en vlot geholpen, goede service. Ik ben erg tevreden. B&B auto\'s is echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

Gezocht naar een Ford S-max kwam ik bij B&B auto\'s terecht. Er stond een mooi exemplaar, met een goede verhouding tussen prijs en km-stand. Afspraak gemaakt voor bezichtiging. Dat was niet voor niks, er waren ook al andere geïnteresseerden langsgeweest sinds mijn telefoontje. Bedrijf ziet er netjes uit. Ook de werkplaats is schoon en opgeruimd. Duidelijk en eerlijk te woord gestaan. Bij de proefrit is de verkoper meegereden en \'stuurde\' mij naar de nabijgelegen 80km weg. Op een rechte strook glad asfalt rijd elke auto goed. Maar goed, wel de koppeling en versnellingsbak goed uit kunnen proberen. Auto aangeschaft en tijdens de betaling/overdracht is alles duidelijk uitgelegd. Vooral de aankoop en overdracht besproken en geen hinderlijke \'reclame\' voor evt. verzekering, onderhoud e.d. via hetzelfde bedrijf. Puntje van kritiek: op eigen site stond bij de specificaties een TomTom-systeem vermeld en bij Autotrack niet. Gratis TomTom bleek een vorige actie, huidige actie bedroeg een lagere vraagprijs. Kwestie van goed navragen. We zijn netjes geholpen en ik ben blij met de aankoop. En de auto rijd geweldig!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Uiterst vriendelijk en deskundig personeel. Echt een aanrader.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, betrouwbaar, prima service, komt afspraken na, gezellig.

goede service, goed behandeld

Zowel bij aanschaf als aflevering erg betrouwbaar. Zeer net bedrijf. De foto\'s op de website zijn zeker niet overdreven of geshopt. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Geen flauwekul maar gewoon eerlijk over de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

BB- auto is een fantastisch bedrijf. Je wordt er goed en netjes geholpen. Ze hebben verstand van zaken. De prijs is altijd goed. Ben erg tevreden en ik koop alleen nog maar hier mijn auto. Het bedrijf is netjes en schoon. Dit zie je nergens zo. Echt een aanrader! Zo hoort een auto verkoop bedrijf te zijn!

perfect, zeker aan te bevelen

De ene dag je auto kapot de andere dag al een andere, wat wil je nog meer. Vakantie gered.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima bedrijf, perfecte service, zelfs nadat de door mij ingeruilde auto plotseling een heel duur defect bleek te hebben. Top! Richard Bax en zijn broer maken hun beloftes meer dan waar. Wat mij betreft: een veilig, vertrouwd en prettig adres om een tweedehands auto te kopen.

goede service, goed behandeld

In januari 2012 een Peugeot 307 Break aangeschaft. Eerlijk en goed advies gekregen. Keurige showroom met allemaal nette auto\'s. Ook de werkplaats en kantoorruimte zien er professioneel uit . Bij een volgende aanschaf gaan we zeker als eerste bij BB Auto kijken!

goede service, goed behandeld

Houden zich goed aan de afspraken en zijn deskundig

goede service, goed behandeld

altijd voor ons klaarstaan. nooit nee zeggen altijd oplossen

Richard en Gijs Bax altijd klaar staan voor de klant

Hoefakker 8