perfect, zeker aan te bevelen

Niets meer dan lof voor dit bedrijf! Snelle reacties, heldere/duidelijke communicatie en afspraken. Er wordt echt de tijd voor je genomen, erg prettig en persoonlijk! Ontzettend blij met de Seat Leon SC die ik er heb gekocht!

perfect, zeker aan te bevelen

Klantvriendelijk bedrijf. Wij zagen de Audi op autotrader, na een belletje konden we op dinsdagavond na sluitingstijd terecht om te kijken. Toen we de auto zagen waren we verkocht. Een nette ex-lease, speciale uitvoering en relatief weinig km\'s. In de showroom stonden meer specials. Onze eigen auto konden we voor een nette prijs inruilen. De koop kon direct rond worden gemaakt, zodat we niet een keer extra hoefden te rijden vanuit Twente, we reden om half 11 s avonds met onze aanschaf de deur uit. Nu, een half jaar later nog steeds dik tevreden met deze geweldige wagen.

goede service, goed behandeld

Zeer plezierig! De broers Gijs en Richard zijn gedreven door passie voor techniek, de verkoop van goed geselecteerde occasions en tevreden klanten. Het aankoopproces wordt stap voor stap uitgelegd tot uiteindelijk een eerlijke en transparante prijs wordt afgesproken.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag een mini cooper cabrio gekocht. Ontzettend goed geholpen en zeer vriendelijke mensen Bedankt voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle respons online, goede ontvangst en super vriendelijk! Ik ben blij met de nieuwe -tweedehands- wintervoetjes onder m\'n auto. Bedankt!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels voor de 2e opvolgende maal een auto bij B&B gekocht Alsof je weer bij familie komt.... Eerst even vragen hoe alles vergaan is met de auto zowel prive.. Om vervolgens op hun gemoedelijke manier een andere auto te kopen... Richard en Gijs....ga zo door!!!! Hier kan menig garagist een punt aan zuigen

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de duidelijke uitleg en service gerichte afhandeling. Zeer net bedrijf

goede service, goed behandeld

Goed advies, eerlijke prijs en strakke service!

Super tevreden!!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer sociale mensen. Denken goed mee en leveren goede kwaliteit. Ze zijn erg betrouwbaar en zijn alle afspraken geweldig nagekomen! Zeker geen normale garage met mensen die alleen maar veel willen verkopen, maar ze willen ook echt graag dat JIJ tevreden bent.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Prima ervaring, blij met mijn auto en denk dat ik correct en integer behandeld ben.

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf proberen je altijd goed te helpen!

voldoende, een redelijke ervaring

In januari 2018 een Ford Focus gekocht bij B&B Auto\'s in Veen. Voorafgaand een afspraak gemaakt om een proefrit te maken en de auto te bekijken. Auto stond gepoetst in de showroom en zag er zeer goed uit. Ook de garage was zeer netjes. Na een kleine onderhandeling besloten om de auto aan te schaffen. Week later de auto opgehaald en werd mij duidelijk dat er in de auto was / is gerookt. Ook 2 brandgaatjes in bestuurderstoel ontdekt. Dat was even een domper.. Duidelijk werd ook dat de achterbanden gecupt zijn en eigenlijk versleten. Tijdens aankoop een opmerking over gemaakt, echter geen aanbod hierin. Na 10.000 km en 2 maanden aangeboden BOVAG garantie is het volgende gebeurd - verholpen: -Airco condensator vervangen door B&B. Airco bleek namelijk lek. Maakt echter na reparatie een behoorlijk borrelend geluid maar dat zal wellicht zo horen. -Zelf accu vervangen, terugbetaald door B&B. -Vwb de gecupte en versleten banden geen goed aanbod, aanbod was 1 band te betalen tegen volledige verkoopprijs en 1 voor rekening van B&B. -Geen reparatie van de bestuurderstoel. Verder rijdt de auto prima en gaat volgende week voor onderhoud en apk naar de garage. De eigenaar Richard is servicegericht en neemt de tijd voor de aankoop van de auto.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Je bent een oplichter. Vuile leugenaar!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf, persoonlijk, zeer nette werkplaats. Denken met je mee. Showroom is netjes verzorgd en alle auto\'s zien er zeer netjes uit. Doen ze goed die twee broers! Met plezier een prima auto gekocht.

goede service, goed behandeld

Goed en deskundig advies. Prettig geholpen en heel tevreden over onze aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

Super! Vooral de persoonlijke benadering naar de klant toe vind ik top. Er wordt goed naar je geluisterd. Service staat echt bovenaan bij de gebroeders Bax.

Zeer tevreden over de aankoop en het bedrijf B&B mvrgr Herman Driessen Bemmel

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk bedrijf. Gelijk een goed gevoel bij binnenkomst ( nette showroom en ruim opgezet) en uiteindelijk met een andere auto( waar we ook voor kwamen) weer vertrokken. Wij hebben er ver voor moeten rijden( Groningen) maar zal het zo weer doen. Diverse malen contact over de mail en telefoon gehad en geen woord teveel gezegd over de aangeschafte wagen. Nette inruilprijs gehad en redelijke prijs betaald voor de nieuwe.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Wij hebben bij Richard een prachtige VW Passat TDI gekocht. Mooi, goed onderhouden, van binnen vol luxe en we kregen zelfs het nummer van de eerste eigenaar om vragen te stellen. Tijdens de garantieperiode was er een sensor aan vervanging toe, B&B heeft dit keurig en snel opgelost. Voor een volgende auto gaan we eerst naar de site van B&B. Het aanbod is gewoon goed!

goede service, goed behandeld

Prima. Niets op aan te merken.

perfect, zeker aan te bevelen

deskundige mensen,onder het genot van een koppie foffie nemen ze de tijd voor je.zeker een aanrader om hier eens op je gemak te gaan kijken naar de vele goed scherpe prijzen van een auto.

Hoefakker 8

4264AH Veen