goede service, goed behandeld

Zeer klantgericht. Alles netjes en duidelijk.

goede service, goed behandeld

Goede service en luisterend oor, meedenkend en goede uitleg van alles

goede service, goed behandeld

heel positief de gebroeders stralen de passie van het vak uit en geven je het gevoel nog echt klant te zijn

perfect, zeker aan te bevelen

Een paar woorden die ons gevoel over de aankoop van onze nieuwe auto bij B&B auto omschrijven Vakkundig geïnformeerd Persoonlijke aandacht Vertrouwd gevoel Wij hebben het contact met B&B auto\'\'s als zeer prettig ervaren er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen terwijl het toch best druk was en wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto!! Top een echte aanrader. Fam. Blok

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

ondanks een over het hoofd geziene schade van zowel B&B als wij. Heeft B&B de helft betaald van de reparatie. Zeer attente en proffessionele oplossing.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en geen gedwongen verkooppraat. Advies geven op basis van onze voorkeur en mooi dat de 2 uitgekozen auto\'s ook nog eens bij B&B in de showroom stonden. Zo konden we mooi vergelijken en zodoende goede keuze gemaakt.

goede service, goed behandeld

Prima service en tot op heden dik tevreden met onze seat ibiza st

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

goede service, goed behandeld

ik ben erg tevreden over de manier van ontvangst bij B&B. Grote mate van eerlijkheid en klantvriendelijkheid. Ook over de service van dit bedrijf ben ik erg tevreden. Erg fijn dat ook na de aankoop van mijn auto ik met vragen terecht kan. en een tweede sleutel werd netjes toegestuurd. kortom, een prima ervaring bij B&B

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, relaxed en met veel kunde en advies

goede service, goed behandeld

Erg goed en heel vriendelijk geholpen. Zou zeker wel weer terug komen als ik weer een andere auto zou kopen!

goede service, goed behandeld

Goede en vriendelijke service, komen de afspraken goed na. Zeer tevreden hoe alles gelopen is, van proefrit tot aanschaf en het ophalen van de auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Keurige begeleiding bij aankoop van een auto, ook de lease keurig geregeld door de partner partij. Richard staat voor je klaar en denkt met je mee. Keurige zaak en gezellige mensen.

goede service, goed behandeld

Een geweldig bedrijf waar u zeker geweest moet zijn als u een andere auto zoekt. Ik heb onlangs mijn tweede auto hier gekocht en kan niet anders zeggen dat ik prima geholpen ben. Wederom geholpen door Richard en we waren het in no-time eens over de inruilprijs en verkoopprijs. Wat je vragen of wensen ook zijn, ze proberen deze altijd op te lossen. Dit autobedrijf is gewoon MIJN autobedrijf, prima auto\'s tegen een prima prijs, kan niet anders zeggen.

goede service, goed behandeld

B&B was voor mij een onbekende autoverkoper. Ik ben zeer vriendelijk en gastvrij geholpen. Zelfs mijn inruilauto werd thuis opgehaald omdat de dynamo het niet meer deed. Nadat de garantie verlopen was en ik een mankement aan de nieuwe auto had heeft B&B mij zelfs een deel van deze factuur betaald.

goede service, goed behandeld

Onze ervaringen met B & B Auto\'s zijn goed. Wij waren op zoek naar een auto van verschillende merken die min of meer aan onze wensen kon voldoen. De auto die zij hadden voldeed hieraan. Maar het ging ook om het verhaal. Natuurlijk wil B & B auto\'s verkopen, maar het was wel naar onze mening een duidelijk en eerlijk verkoopverhaal. Aan de auto ontbrak standaard iets hetgeen ik wel erbij wilde hebben. B & B deed de toezegging dit op wat langere termijn voor ons te regelen. Het duurde wel enige tijd maar de toezegging is geheel nagekomen. Dit geeft je als koper vertrouwen!

goede service, goed behandeld

Duidelijke, eerlijke communicatie. Afspraken worden nagekomen en er word meegedacht.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel, Snelle afhandeling, Auto nu 4 maanden in bezit en geen problemen mee gehad.

Hoefakker 8

4264AH Veen