goede service, goed behandeld

Klein autobedrijf dat zich specialiseert in nette auto\'s met wat extra\'s en lage kilometerstand. Verkoper neemt alle tijd en niks is teveel gevraagd. Kwamen met een voorkeur naar het bedrijf, hebben in twee andere auto\'s gereden en uiteindelijk 1 van deze twee gekocht. Auto was scherp geprijsd, verkoper geeft duidelijk de speelruimte aan. Gewoon duidelijke taal en dat vonden wij prettig. Komt beloftes goed na. Auto blijkt goed onderhouden te zijn en hebben na 4 maanden ook geen enkel probleem gehad. Wanneer dit wel het geval was geweest ben ik ervan overtuigd dat dit netjes zou zijn afgehandeld, dat heeft hij met de verkoop ook gedaan (wij hadden een trekhaak laten monteren). Kortom, aanrader!

goede service, goed behandeld

Goed contact. Alle tijd voor de klant.

goede service, goed behandeld

Zeer net bedrijf met mooie jonge auto\'s. Eigenaren stralen ook uit dat ze mooie en goede auto\'s verkopen. Heb de auto gekocht zonder garantie, maar als er iets geks aan kwam zouden ze dit altijd oplossen.Heb de auto nu 6 mnd en ben er zeer tevreden over.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Ik heb in november vorig jaar een jonge occasion aangeschaft via B & B auto\'s. De auto was scherp geprijsd en werd in sublieme staat afgeleverd met zelfs nieuwe kentekenplaten en nieuwe matten. Een paar dingetjes die tijdens de garantieperiode aan het licht kwamen zijn keurig opgelost. Met de heren zijn goede afspraken te maken en belangrijker nog, deze worden keurig nagekomen. Een aanrader.

goede service, goed behandeld

Vriendelijke benadering. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Gebruikte auto wordt echt als \"nieuw\" afgeleverd.

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de gang van zaken, de communicatie en manier waarop we de deal hebben kunnen sluiten. Een tevreden klant!

goede service, goed behandeld

Goede service. Zeker aan te bevelen!

goede service, goed behandeld

Prima bedrijf metpassie voor auto\'s.

perfect, zeker aan te bevelen

In 1 woord SUPER. Vooraf aan de telefoon erg vriendelijk en eerlijk. Ontvangst was goed en heb een uitgebreide proefrit kunnen maken. Goede afspraken gemaakt over wanneer de auto kon worden opgehaald. Kortom een erg goed bedrijf waar je eerlijk en netjes behandeld wordt. Mijn volgende auto zal ik zeker weer hier halen.

Zeer positief en meedenkend

goede service, goed behandeld

Uiterst vriendelijke mannen, uitgebreide uitleg, proefrit gemaakt. Mooie nette Seat Ibiza gekocht met weinig kilometers op de teller. Bakje koffie, Tomtom erbij gekregen. En toen een lichtje het na een paar weken niet deed werd het meteen vervangen. Hij rijdt nog steeds als een zonnetje. Heel tevreden!

goede service, goed behandeld

Alles perfect gergeld en afspraak is afspraak: top!

goede service, goed behandeld

Open en eerlijk, na aanschaf van een occasion heb ik besloten om mijn onderhoud bij jullie onder te brengen.

goede service, goed behandeld

Goede vriendelijke service! Fijne auto!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer meedenkend en welwillend. Leuk bedrijf van twee broers. Zou er zo weer een auto kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

Super service!!! Afgelopen februari een Opel insignia gekocht. Deze moest in oktober voor zijn eerste keuring en een grote beurt. Bij de Opel garage kwamen ze uit op een waslijst met mankementen laat staan het prijskaartje wat er nog bij kwam kijken. Na contact te hebben gehad met Richard heb ik besloten de auto door hun opnieuw(kosteloos) na te laten kijken en zelf mee te kijken naar de mankementen. Wat blijkt??? Niks aan de hand!!!!! Bang gemaakt door de Opel en keurig opgelost door b@b Onwijs bedankt voor de snelle en goede service, voor mij nooit geen Opel garage meer maar gewoon naar b&b voor het onderhoud

goede service, goed behandeld

Na een zoektocht via omwegen bij de gebroeders Richard en Gijsbert terecht gekomen en nog geen moment spijt van gehad. Alweer ruim 10.000 km verder in mijn auto (Ford Mondeo). De paar kleine puntjes die later werden ontdekt zijn keurig door de mannen opgelost. Top auto\'s en top service!

goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen zijn uitstekend. Goede open communicatie, betrouwbaar afspraak = afspraak en erg klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

mijn ervaringen zijn rond uit fantastisch te noemen ! en was al begonnen mijn eerste auto gekocht in 1989 en eigenlijk begonnen met goedkope auto\'s en steeds wat meer te besteden gekregen .zodat mijn laatste aankoop in 2014 een feit was .U begrijpt het al het ging van vader op zoon over en eigenlijk is de service van ook de jonge generatie gewoon erg goed te noemen .Dat zegt toch wel wat over dit bedrijf ! ben zelf ondernemer en weet dus hoe belangrijk klanten zijn .Ook dat heeft de Firma Bax heel goed begrepen ,nee als ik mijn geld kwijt wil voor goed vervoer en service begrijpen jullie al dat mijn keus blijft De Firma Bax

Hoefakker 8

4264AH Veen