goede service, goed behandeld

Als je genaaid wil worden ga je naar de officiele (VW dealer -Pon in Amersfoort) en als je daar geen zin in hebt ga je naar B&B. Eerlijk en geen gladde verkooppraatjes en ook na de aanschaf geen smoesjes als er iets gerepareerd moet worden. Voor prijsopgave reparatie afgesproken dat ik eerst even naar Pon in Amerfort zou gaan en daar werd ik zeer onvriendelijk behandeld, ze konden niets zeggen over kosten van reparatie (ruis bij de deur), moesten eerst afspraak maken voor diagnose stellen en voor schuifje van ventilator moest een compleet nieuwe ventilator gekocht en geplaats worden. Kosten plaatsen konden ze me daar niet geven. Terug naar B&B, ruis in de deur binnen 5 minuten opgelost en schuifje van de ventilator is besteld voor, helemaal niet nodig om een nieuwe te plaatsen. Kortom B&B is top en Pon is flop en ik beveel iedereen van harte aan om naar B&B te gaan, als je een wens hebt voor een bepaalde auto zoeken ze hem ook nog voor je dus wat let je zou ik zegen.

goede service, goed behandeld

Al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mijn oude Astra kwam ik via internet bij broers Richard en Gijs Bax terecht. Alle aandacht gekregen die ik nodig had, geen gladde verkoop maar meedenkend, niet opdringerig, steeds geduldig alle vragen beantwoord. De Focus is nog steeds geweldig, ondanks een onverwacht probleempje, dat echter zonder discussies is opgelost, zelfs meer dan dat. Ik had niet verwacht dat zulke bedrijven nog bestonden. Het is een eindje rijden, maar B&B is nu ook een serieuze kandidaat voor het onderhoud! Mijn complimenten!

perfect, zeker aan te bevelen

Een goed en betrouwbaar adres. Ons prima geholpen met de auto! Snel klaar en super netjes!!!!! En niet te vergeten behulpzaam, netjes en vriendelijk personeel. Echt gemeend! Een bedrijf om aan te bevelen! Bedankt!

goede service, goed behandeld

Via Internet bij B&B Auto\'s Veen (Richard en Gijs) terecht gekomen,eerste indruk bij bezoek was de vriendelijke kennismaking, mooie showroom en schone werkplaats!In mei 2013 mooie Golf uitgezocht en op basis van eerlijkheid / betrouwbaarheid / goede afspraken en door geen vette verkoop praatjes de Golf ook aangeschaft. Helaas kreeg ik wat problemen met de auto maar zoals ik al zei, we hadden goede en eerlijke afspraken gemaakt en deze zijn prima nagekomen door de broertjes! Helemaal top mannen.Menig garage kan van jullie nog een hoop leren!!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij waren op zoek naar een SEAT Exeo en zijn zo bij B&B auto\'s tercht gekomen. We zijn nu trotse eigenaars van een super gave auto! Het eerste contact was meteen goed en zeer vertrouwd. Richard en Gijs zijn echt super mannen, de service is geweldig en ook de humor is top! Met vragen kunnen we altijd bellen of mailen en we krijgen direct een antwoord. Er wordt meegedacht, want problemen zijn er om op te lossen. Meer klantgericht kan niet. Het is dat we niet in de buurt van Veen wonen, maar anders hadden wij wel geweten waar onze auto in onderhoud zou zijn geweest. Maar we komen zeker nog wel eens een bakkie doen. B&B Auto\'s is TOP! Een echte aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Was op zoek naar een gebruikte, compleet uitgeruste, Ford Mondeo Wagon. Via internet gevonden bij B&B Auto\'s. De eerste indruk was meteen positief. Gemoedelijke sfeer en absoluut niet opdringerig. B&B heeft verstand van auto\'s en weten wat klanten belangrijk vinden. Afspraken worden netjes nagekomen en op bijvoorbeeld e-mails wordt snel gereageerd. Binnen de garantie nog terug geweest voor een reparatie. Vakkundig verholpen en twee dagen een leenauto mogen gebruiken. Super! Ga B&B zeker volgen in de toekomst en aanbevelen bij andere mensen. Jongens bedankt, hier wordt je vrolijk van!

goede service, goed behandeld

heb vandaag me Seat Leon opgehaald en hij bevalt me nu al prima. de klantenservice is top. ze nemen alle tijd voor je.

goede service, goed behandeld

Ben nu anderhalve maand in het bezit van een Kia Cee d, het is een prima auto. De uitstraling van het bedrijf is degelijk en verzorgd. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Heren B en B ga zo door !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige BMW318 gekocht in een mooi familiebedrijf,heel gemoedelijk en vertrouwd. Het hele bedrijf ziet er verzorgd/schoon uit,vooral de werkplaats. Ben nu 2maanden eigenaar van de BMW en het is en een super auto,bedankt jongens

goede service, goed behandeld

Keurig autobedrijf met vriendelijk en deskundig personeel. Men heeft kennis van zaken en alles ziet er tiptop uit. Men neemt uitgebreid de tijd voor je en niks is teveel gevraagd. Helaas zijn er te weinig van dit soort autobedrijven waar ze nog auto\'s weten te verkopen zonder bijdehante verkooppraatjes.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk,behulpzaam, uitstekende service, in één woord Top

goede service, goed behandeld

Afgelopen week een citroen C4 grand picasso 2.0 diesel aangeschaft bij B.B auto\'s Wat direct opviel was de servicegerichtheid en klant vriendelijkheid. Auto wordt keurig afgeleverd met 6 mnd Bovag garantie. Ondanks de afstand Hoevelaken - Veen met veel vertouwen de auto aangeschaft wetende dat bij eventuele problemen er niet moeilijk over zal worden gedaan. Een prima bedrijf waar de klant en kwaliteit centraal staan

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo geachte (potentiele) klanten. Wij willen zelf even een reactie plaatsen om hierbij alvast alle klanten van ons te bedanken voor de mooie positieve beoordelingen die we al hebben mogen ontvangen via deze Bovag beoordelings site. Wij willen zeggen ga hier vooral mee door. En door 2 kleine opmerkingen van onze klanten hebben ook besloten om onze navigatie actie die we onlangs een keer gehad hadden opnieuw voort te zetten.( hou daarvoor altijd onze actie pagina in de gaten voor onze doorlopende acties ) Bedankt allemaal en voor onze toekomstige klanten willen wij zeggen: U bent altijd welkom voor een vrijblijvend bezoek in onze showroom. Mvg B & B Auto\'s Veen

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Gezocht naar een diesel automaat en toen kwam ik bij B&B auto\'s terecht. Er stond een aardige Volvo S40, met een goede verhouding tussen prijs en km-stand. Afspraak gemaakt voor bezichtiging. De auto zag er netjes uit en daarna gelijk maar een proefrit gemaakt. Ook het bedrijf ziet er netjes uit en de werkplaats is schoon en opgeruimd. Duidelijk en eerlijk te woord gestaan. Na een paar dagen besloten om de auto te kopen en hiervoor gemaild en opgebeld. Toen alles rond was was de auto binnen 2 dagen van mij. Goed en snel geholpen. Puntje van kritiek: op de site stond bij de specificaties een TomTom-systeem vermeld. Gratis TomTom bleek een vorige actie, huidige actie bedroeg een lagere vraagprijs. Verder wel de hele onderhoudshistorie meegekregen op papier, maar het onderhoudsboekje miste helaas.

goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, Betrouwbaar, Persoonlijk, Klantvriendelijk, No nonsense en gemaakte afspraken zijn correct nagekomen. Oja, en het belangrijkste : de Ford Focus rijdt helemaal super! Kei fijne auto.

goede service, goed behandeld

Een eerlijk en fris bedrijf, mooie zuivere werkplaats, veel aandacht voor kwaliteit. Klantvriendelijk, geen 8 tot 5 mentaliteit en zijn uiterst behulpzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

Netjes bedrijf, goede uitleg, nemen de tijd voor je. Je voeld je bij deze garage thuis.

goede service, goed behandeld

Al een aantal jaren vaste klant dus dat zegt op zich al wel wat. Een fijne garage met vriendelijke eigenaren/medewerkers die verstand van zaken hebben, met je meedenken en hele goede service verlenen. Kortom: perfect !

goede service, goed behandeld

Aardige en zeer klantvriendelijke eigenaren. Het is een bedrijf met een ongedwongen sfeer waar je jezelf meteen welkom voelt. Soms moet je even wachten maar maken altijd tijd vrij om je te woord te staan. Ze geven je voor de volle 100% het gevoel dat jij als klant op de eerste plaats komt......

Hoefakker 8

4264AH Veen