Zeer jammer dat deze beoordeling geplaatst wordt. Deze klant heeft 2 jaar geleden een 21 jaar oude caravan bij ons gekocht zonder garantie voor € 2.500,- Echter bleek de caravan een probleem te hebben waarmee de klant zich bij ons meldt. Het antwoord zou kunnen zijn dat het ons spijt maar er aangekocht is zonder garantie. Niets is minder waar geweest bij Campolife. Wij hebben de caravan teruggekocht van de klant ondanks dat er ZONDER GARANTIE is aangekocht. Ik denk zoals het hoort voor een bedrijf als Campolife. De klant wilde ook graag weer via ons een andere caravan kopen in dezelfde prijsklassen en indeling. Er is door ons ook tweemaal een caravan aangeboden maar dat was voor de klant om diverse redenen niet het juiste alternatief. Het terugkopen door Campolife is dus een feit maar een juist alternatief vinden in de prijsklasse van € 2.500,- is ons inderdaad nog niet gelukt. Wij vinden het jammer dat we deze familie nog niet aan een goede en grote caravan voor € 2.500 hebben kunnen helpen. We betreuren deze beoordeling ondanks de terugkoop en goede wil dan ook zeker en vinden het in dit geval een onterechte negatieve beoordeling.
Uiteraard betreuren wij de beleving van deze klant welke zij aan het bezoek bij ons hebben overgehouden. We bedanken de klant, ondanks dat de review negatief is, voor de feedback. Zonder deze input kunnen we ons niet verbeteren en horen daarom graag de mening van de klant. Natuurlijk hebben we contact met de klant opgenomen om samen te bekijken wat we voor de klant nog kunnen betekenen om zo deze nare ervaring toch wat weg te kunnen nemen.
Campolife heeft inmiddels contact per mail opgenomen met de vraag om met elkaar persoonlijk in gesprek te gaan. Op deze manier hopen we toch met de klant tot een bevredigende oplossing te komen.
Wij zijn blij u morgen opnieuw te mogen begroeten en een tweede kans te krijgen. Hopelijk zijn wij in staat het slechte gevoel om te draaien naar een positief gevoel.
We hebben telefonisch contact gehad met elkaar. Er is bewust door de klant gekozen om zonder garantie te kopen omdat zij toch naar het buitenland gingen en er geen gebruik van garantie zou worden gemaakt omdat de caravan in Spanje bleef.Hiermee spaarde de klant bewust € 495,- uit en heeft dus bewust gekozen om zonder garantie de caravan af te nemen. Jammer dat de klant hiervoor bewust voor gekozen heeft en nu bij garantie puntjes ons aanspreekt op het niet u,- itvoeren van garantie. Gelukkig zijn het geen onoverkomelijke en ernstige zaken maar het is altijd onze aanbeveling om de caravan voor € 495,- met 12 maanden garantie af te nemen. Hiermee worden dit soort discussies ook voorkomen. Uiteraard wensen we de klant veel plezier van de caravan en nemen we deze ervaring mee om iedereen er van te blijven overtuigen dat het echt beter is om een caravan met 12 mnd Bovag garantie te kopen.
Dhr van der Ree Doolaard is inmiddels uiteraard door ons benaderd. De brander van de koelkast was niet meer aanwezig en daarmee de reparatie niet mogelijk. Deze brander lag gewoon bij de klant thuis maar daar hebben wij niet om gevraagd bij de klant anders was de reparatie zeker wel mogelijk geweest. Dus we hadden door moeten vragen en tijdens de reparatie de klant moeten bellen dat de brander miste welke de klant dus gewoon thuis had liggen. De koelkast was dusdanig gedateerd dat reparatie zonder deze originele brander niet veilig maar ook zeer lastig zou zijn. Er is met de klant al een gesprek geweest waarbij er excuus is aangeboden en partijen goed uit elkaar zijn gegaan. We wensen de klant nog veel plezier met zijn kampeermiddel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.