Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Onze caravan in verkoopbemiddeling gegeven. Wij hadden een goed intakegesprek, een reële taxatie van de caravan (in vergelijking met prijzen die op Marktplaats te zien zijn). Binnen twee weken diende zich een koper aan en een paar dagen geleden was alles rond (inclusief de betaling aan ons). Dat allemaal zonder zorgen en geloop aan de deur.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne service, vriendelijk te woord gestaan. En bij de aankoop van onze camper, zijn we fantastisch geholpen door Richard
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben afgelopen vrijdag van uit het Oosten van het land onze nieuwe caravan opgehaald. Wij zijn zeer te spreken over de goede services en klantvriendelijkheid!\r\nDat viel ons al op de beurs in Utrecht op. Met name Cliff heeft ons fantastisch geholpen. Ik kan iedereen Campolife aanbevelen!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel rustige en uitgebreide uitleg tijdens het in ontvangst nemen van onze nieuwe occasion. Ook de aangeboden attentie is door ons zeer gewaardeerd
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn bij de aanschaf van onze caravan heel vriendelijk en deskundig geholpen. Tijdens de aflevering kregen we een duidelijke uitleg over alles en werd alles samen met ons nagelopen. Het klemmetje van de deur bleek niet goed te werken en werd ter plekke gerepareerd. Als verrassing kregen we ook nog een hele leuke attentie.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel lang verhaal maar in het kort zwaar teleur gesteld
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop occasion caravan. Prima advies, service en uitleg bij aflevering.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede klantvriendelijke benadering ook in probleem oplossen en meedenken ze geven je een goed gevoel!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn hier zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. We zijn dan ook zonder twijfel overgegaan tot een aankoop van een nieuwe caravan bij Campolife.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2017 een gebruikte caravan gekocht bij dit bedrijf. Verkoper Richard was helder in zijn aanbod. Een paar maanden na aanschaf stopte de kachel er plots mee. Zonder gedoe werd dit euvel opgelost. Na 11 maanden deze caravan omgeruild voor hetzelfde merk maar dan een ‘tandje’ groter. Natuurlijk wil je altijd meer terugkrijgen voor je oude caravan maar leuren langs MP is ook geen feest. Dus toch uiteindelijk een mooie deal kunnen maken met -wederom- Richard. Ook toen er een planningsfout werd gemaakt is dit helder gecommuniceerd met ons. Alle afspraken -ook de mondelinge- zijn keurig nagekomen. Tip voor negatieve berichtgevers. Ga gewoon ter plaatse in discussie over klachten of onvrede. Mensen maken gewoon fouten of zitten een dag niet lekker in hun vel, en dat zal bij dit bedrijf ook niet anders zijn. Sociale Media lijkt steeds meer het afvoerputje van onze ontevredenheid te worden. \r\n\r\nPS Ik heb geen familie, kennis of aandelen bij deze firma (werken).
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Camper gekocht met heer Richard als verkoper.\r\nZeer tevreden met zijn werkwijze. Plezierig in de omgang en zeer hulpvaardig. Gaf mij het gevoel dat hij mijn vriendin en mij aan iets leuks wilde helpen en niet dat hij vooral uit was op omzet maken.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een nare ervaring met de garantie voorwaarde en het slecht verhelpen daarvan, wil ik daar nogmaals op terug te komen. Dhr. Favier ( chef werkplaats ) heeft onze klachten serieus genomen , en deze voor wat in zijn vermogen ligt zo veel mogelijk verholpen. Behalve het dakluik waar steeds de hor uit gaat en het klapperen daarvan, maar dat schijnt een fabrieksfout te zijn, die hun niet kunnen verhelpen, wat toch een beetje vreemd is, maar het is bij hun een bekende klacht, waarvan ik vind dat de fabrikant daar wel aandacht aan mag geven.\r\nEd Favier verdient , voor wat mij betreft een dikke pluim, hij is iemand waar je van op aan kunt, en zijn beloftes waar maakt.
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar gebruikte Adria caravan gekocht met garantie.caravan keurig netjes afgeleverd met goede uitleg door een echte caravan liefhebber.deze zomer met veel plezier vakantie gevierd maar er waren toch een paar puntjes waar naar gekeken moest worden.de caravan gebracht naar de werkplaats en vanochtend weer opgehaald. Alle punten zijn beet gepakt en opgelost (zelfs punten die eigenlijk niet onder garantie vallen!!) En ze hebben ook nog wat kleine dingetjes opgelost waar ik niet eens om had gevraagd. Dus van mij een dikke voldoende en ik beveel campolife ten zeerste aan !
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij verkoop caravan zeer slecht geholpen. Alles negatief! Zeer negatieve medewerker met een donkerbruine blik/sfeer!! Eric Perrel is géén aanwinst voor deze zaak!! Wat een zuurpruim is dat! Uiteindelijk wel goed gekomen maar wij gaan hier nooit meer heen. Voor zaken mbt de caravan zijn er gelukkig genoeg andere zaken!! De service van de technische afdeling is benedenmaats. Zijn 65+\'ers die wat bijklussen. Broddelwerk leveren ze af. Kortom: ga hier niet heen!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ouders (op leeftijd) hebben hier hun caravan te koop aangeboden. Bij het orienterende gesprek mooie praatjes. Op het moment dat zij met hun caravan daadwerkelijk langskwamen waren er opeen allerlei op- en aanmerkingen op dit merk en werd er nog maar een schimp geboden. Totaal overrompeld zijn zij hiermee akkoord gegaan. Dit bedrijf heeft misbruik gemaakt van de leeftijd van mijn ouders en hun feitelijk gewoon opgelicht. Mijn ouders hadden al moeite om afstand te doen van hun caravan, ivm leeftijd, maar hebben daar nu gewoon een nare nasmaak aan overgehouden. \r\nVervolgens heeft het weken geduurd voordat het geld overgemaakt werd; dit gebeurde pas nadat er gebeld werd... \r\nAchteraf hadden we nooit van dit bedrijf gebruik moeten maken....
  • Reden bezoek Andere reden
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaar geleden heel bewust de keuze gemaakt om een nieuwe vouwwagen te kopen bij Campolife. Echter meteen al problemen ondervonden met onder andere de luifel en stokken, welke na veel discussie (en op een erg onbeschofte manier te woord te zijn gestaan in de winkel door de heer Kievit) recent zijn opgelost. Na herhaaldelijk aan de bel trekken, boos moeten worden en uiteindelijk zelfs gesprekken met de heer Kriens toezeggingen gekregen die nu weer niet worden nagekomen. Telkens na een zogenaamde reparatie (waarbij we de vouwwagen maandenlang kwijt waren en er zelf steeds achteraan belden) bleken er weer dingen niet in orde. Daarbij is er door toedoen van Campolife nog meer schade ontstaan aan de vouwwagen. Hem hartje winter buiten zetten met het zeil er los op; schandalig. Met schimmel tot gevolg. Sleutels die kwijtraken. Een dure aankoop waar we zelf zo zuinig op zijn. Na nu de zoveelste (erg late) reactie per mail waarin toezeggingen weer niet worden nagekomen, zien wij ons helaas genoodzaakt deze review te plaatsen. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een slechte ervaring nu heel goed geholpen en kundig te woord gestaan
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook al kan het weleens niet mee zitten bij Campoloife telt alleen: \"afgesproken is afgesproken\". Dit heb ik zelf ervaren. Men maakt de extra stap die nodig is om je blij te maken. Een goede zaak.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig! Een zeer aardige verkoopmedewerker, dhr. Richard Boonman en een zeer aardige collega, Wim?, die belast was met de aflevering van onze caravan. Beide heren namen alle tijd voor ons om e.e.a uit te leggen/ te laten zien. Verder waren er meer werkzaamheden uitgevoerd aan de caravan dan afgesproken was. TOP! Als afsluiting was er nog een alleraardigst cadeautje voor ons om heerlijk op de nieuwe caravan te proosten. Echt een Super bedrijf met oog voor de klanten. Hartelijk bedankt voor de geweldige service.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superslechte service in de winkel. We willen informatie over inruil caravan en aanschaf camper euro 52.500,--. 1e reactie vd verkoper, die overigens met zn armen over elkaar achter de balie bleef zitten, \"kan wel hele mooie verhalen gaan ophangen maar groot rijbewiis\". Dus we werden soort van afgewimpeld. We kopen dan wel ergens anders!! Wat n onbeschofte eikel!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gevalletje geen garantie. We hebben een caravan gekocht voor 8000 euro. We zouden hem stallen in alicante dus vond ik een jaar garantie niet nodig. De caravan zou na gezien zijn melde de verkoper, maar er zitten toch mankementen aan. Ze beroepen zich op de niet gekochte garantie van 495 euro. Erg jammer vind ik dat. Ze kunnen dus ongestoord een defecte caravan verkopen als je geen garantie bijkoopt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede totaalservice! Ik zocht een goede mover voor onder mijn caravan. Bij Campolife kreeg ik zeer duidelijk (technisch) advies en kon ik vervolgens zelf kiezen uit verschillende movers/prijsklasses. Waarom ik een 9 geef is omdat bij het kopen van de mover ook direct een afspraak werd gemaakt om deze onder mijn caravan te laten monteren. Hun werkplaats heeft dat klusje vervolgens prima gedaan, we hebben er deze vakantie al erg veel gemak van gehad!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in één woord \"WAARDELOOS\"\r\n\r\nOns werd vertelt dat de koelkast nooit meer op gas zou werken want ze konden enkele onderdelen niet meer krijgen vanwege de ouderdom van het apparaat.\r\n\r\neen caravan bedrijf in de buurt had na wat schoonmaakwerk het ding na 15 minuten aan de praat.\r\n\r\nIk had gezegd dat de start-accu kapot was maar dat ze deze niet hoefde te vervangen, ik heb een transport bedrijf dus dat gaat via de zaak, dat is het enige dat ze dus wel hadden gedaan, tegen een prijs waar ik dus een vrachtwagen-accu voor had kunnen kopen.\r\n\r\nMij zien ze hier echt NOOIT meer.\r\n\r\nGroeten en succes,\r\n\r\nTobi van der Ree Doolaard\r\nNieuw Beijerland\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en kundig geholpen van koop tot afleveren van Knaus caravan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nog niets gekocht of verkocht bij Campolife. Maar uit de reactie\'s van klanten en de reactie van Campolife maak er uit op dat het een goed bedrijf is. Doen er alles aan om de klant tevreden te stellen.
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.