Geachte heer Kapsenberg, De klacht betreft het slaapcomfort van het standaard matras welke af fabriek geleverd wordt. Ik heb u daar over gesproken en we hebben wel degelijk uw klachten bij zowel de werkplaats als bij mij persoonlijk besproken. Echter is het geen garantie kwestie maar u wenst een oplossing als product verbetering bovenop de standaard uitvoering zoals u de caravan gekocht heeft. Uiteraard denken we hier graag in mee om samen tot de oplossing te komen welke u meent te ondervinden. Overigens komt dit probleem zeker niet structureel bij Knaus voor en sterker nog u bent de enige met deze kwestie. Neemt niet weg dat we wel degelijk samen tot een oplossing willen komen maar het echter geen garantie kwestie is. We zullen het samen graag over een oplossing hebben zodat uw slaapcomfort verbetert kan worden.
We danken de klant voor ook deze beoordeling. Campolife heeft de klant een caravan verkocht met 12 mnd Bovag garantie. Helaas zijn de garantie werkzaamheden die nodig waren niet altijd even adequaat uitgevoerd. Inmiddels is de caravan nu volledig in orde. Klant heeft aangegeven toch liever voor een nieuwere caravan met een andere indeling met stapelbed te kiezen. Op 13 feb a.s. hebben we met de klant een afspraak staan om de huidige caravan evt. in te ruilen en de klant tevreden te stellen naar een product op maat.
Beste Leo uit Almere, Uiteraard dank voor uw beoordeling al is deze niet positief en representatief voor ons bedrijf. U heeft de moeite genomen om ons te beoordelen en dat kunnen wij dan ook alleen maar waarderen. Door uw mening zijn we beter in staat om tekortkomingen in beeld te krijgen en ons te verbeteren. Dat er op de afdeling in de showroom niemand te vinden is valt niet goed te praten maar onze receptie is ALTIJD bezet ! Jammer dat u zich daar niet even gemeld heeft om zo toch over de camper te kunnen praten en uit te leggen waarom de camper nog niet spik en span in orde zou zijn geweest. Ik vind het wel een hele zware negatieve beoordeling om op basis hiervan direct ons met een 1 te beoordelen.Wanneer u nog niet zou zijn geslaagd voor een andere camper zou ik toch graag met u in contact willen komen en u willen tonen dat we tot veel meer in staat zijn dan uw huidige beoordeling. Ik hoop dat u ons die kans nog zou willen geven. Zo niet dan de oprechte excuses dat u niet bent aangesproken en klaarblijkelijk een kookplaat en bestekbak niet schoon is geweest. Ik hoop nog met u in contact te komen. Vr gr Arnold Kriens Campolife.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.