Campolife heeft naar aanleiding van deze review de klant inmiddels gesproken en excuus aangeboden. De communicatie aan de kassa was i.c.m. de persoonlijke situatie van de klant een onhandige en niet gepast. Campolife heeft haar kassamedewerkster hiervan op de hoogte gesteld en lering getrokken uit de situatie en dankt de klant voor de persoonlijke telefonische toelichting welke we 18-4-2017 hebben gehad van de klant.
Campolife heeft geprobeerd met de klant in contact te komen om helderheid te krijgen waardoor de klant deze review heeft geplaatst. Graag leren wij van onze fouten want tenslotte is niemand foutloos maar we willen wel graag leren van onze evt. fouten. Wij hebben inmiddels de klant per mail benaderd maar helaas wil de klant ons niet van de nodige feedback voorzien. Dit vinden wij jammer omdat onze missie is om alle klanten tevreden te houden en komen graag met de klant in gesprek om evt. onregelmatigheden te bespreken. Hopende hiermee de terechte of onterechte kritiek om te zetten in begrip voor elkaar waardoor beide partijen weer op één lijn kunnen komen en de relatie weer hersteld kan worden.
Inmiddels heeft Campolife haar excuus aan de klant aangeboden en een tegemoetkoming aangeboden bij een nieuw bezoek aan ons. Ook zijn er namen van medewerkers van Campolife voorgesteld waarbij de klant zich kan melden om perfect geholpen te worden. Helaas komt het wel eens voor dat we in drukke tijden op zaterdagen niet altijd iedereen even goed kunnen helpen maar dat mag geen excuus zijn. Een terechte zwakke beoordeling en we hebben de klant bedankt voor deze feedback. Dit geeft de energie ons nog meer in te spannen zodat we altijd het huidige gemiddelde beoordelingsniveau van een 8.4 kunnen waarborgen.
De gewenste bekleding wijkt inderdaad af van het gewenste kleur, de caravan is via internet aangeschaft. Wij hebben reeds weken geleden meerdere malen bij onze fabrikant getracht prijzen van bekleding op te vragen, dit is ons helaas, ook na aandringen, nog niet gebeurd. Wij zullen nogmaals deze vraag bij de fabrikant onder de aandacht brengen. Dat spijt ons inderdaad, wat betreft alle andere zaken willen wij dit graag met klant overleggen en daar waar nodig uiteraard oplossen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.