Filters

2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nGarantie en service tot de voordeur (Winkeldeur)
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren, 23 juni onze nieuwe caravan opgehaald, werd afgeleverd door Johan , was al met al een zeer prettige en gezellige aflevering , waar voor onze dank. Hopen veel plezier van onze nieuwe caravan te hebben .
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reactie op mijn schrijven van 2-5-2017.\r\nNa mijn schrijven is er direct contact opgenomen van Campolife. ( zie reactie Campolife )\r\nEr werd excuses aangeboden en ons verzekerd dat wij 20 mei op vakantie konden, en die afspraak is nagekomen.\r\nAlles is gedaan wat gedaan moest worden,prima.\r\nOpgelost ............\r\nWij zijn lekker op vakantie.\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een van de openhartigste en vriendelijkste medewerkers kun je hier wel vinden, onder anderen Dhr.Richard die met zijn vakkundige en jarenlange werkervaring ons geholpen heeft met de aanschaf van onse mooie caravan .Tot nu toe zijn we héél dik blijvende en tevreden klanten.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima winkel met veel onderdelen voor de caravan en tenten met personeel die weten waar ze over praten.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben gisteren onze caravan opgehaald bij Campolife. wat opviel dat er een zeer deskundige uitleg gegeven wordt en de aflevering met cadeau en al een echt feestje is. Daarna de kampeershop nog in geweest en ons vergaapt aan alle accessoires die ze daar op voorraad hebben. Ook hier prima geholpen en geadviseerd door shopmedewerker. Spiegels werden keurig op mijn auto gepast en afgesteld.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nare ervaring met kassajuffrouw
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na verschillende bezoeken bij dit bedrijf mijn ondervindingen , bij de werkplaats zeer dom personeel willen je niet begrijpen verkoop onvriendelijk shop wordt je wel netjes en vriendelijk geholpen beng hier echt nooit mijn caravan voor onderhoud je voelt al aan de behadeling dat je belazerd wordt dus koop ik er ook NOOIT een caravan of camper
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf met mensen die er voor je zijn. Je wordt deskundig, vriendelijk en warm behandeld. Ik ben fijn geholpen met mijn nieuwe caravan, maar ook als je langskomt voor een kleinigheid staan ze evenzo vriendelijk voor je klaar.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via ïkwilvanmijncaravanaf.nl\" verkochten wij onze Knaus caravan aan de Fa. Campolife. Onze ervaring is zonder meer goed. De met Campolife overeengekomen prijs was redelijk, binnen enkele dagen was de verkoop rond; de afhandeling/betaling snel en correct
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bemiddeling bij de verkoop van uw camper door Campolife\r\nkan ik ten zeerste aanbevelen. Campolife heeft verkoop-adviseurs met kennis van de markt. De mogelijkheid van \r\ninruil werkt ook verkoopbevorderend. Campolife behoort naar mijn mening tot een van de beste camper en caravan bedrijven in Nederland.\r\n
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vandaag hebben we wat geleerd van de nederlanders, met name VRIENDELIJKHEID, zowel bij de technische dienst als in hun winkel wij zijn daar echt van geschrokken ! Ook qua BEHULPZAAMHEID bij ons in Belgie niet te evenaren man man, heb me een ATC laten plaatsen op mijn caravan eens deze inorde was vroeg men mij mijn auto aan te koppelen zodat zij de nodige uitleg konden geven, doch mijn aansluiting van mijn wagen was niet in orde, wij konden onze ogen niet geloven hoe het personeel zich inzette om mijn auto toch in orde te krijgen (dat was buiten op de parking) zo maar omdat ze het zelf wilden, wij wonen op 130 \r\nkm en als we hulp of gewoon nog materiaal nodig hebben één plaats en ik heb daar maar één woord voor en dat is CHAPEAU ! ! !
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was altijd in het bezit van een Camping-Gaz doorpriknaald tbv een verstopte sproeier van een gas-apparaat. Bij de verkoop van mijn caravan kwijt geraakt(?) Op internet gezien dat Teun dat WEL in het programma heeft. Ik was in Rdam en daarom op terugweg even langs Heinenoord. Zoals vaak (ook bij andere grote camping-shops in den lande) bij de kassa een grote vragende blik met: Waar heb je \'t over? Toch was er een medewerker die mij meenam en uiteindelijk zo\'n doorprikker kon overhandigen.\r\nKosten: Nihil (oke, wel schrijven dit review)\r\n\r\nDeskundig: een 1 en een 8
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe caravan gekocht en zijn zaterdag jl als VIP behandeld tijdens de kerstborrel bij Campolife. Onze nieuwe caravan komt in April maar deze voorpret is fantastisch. Alles doorgesproken en alle tijd voor mijn vragen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Airco niet conform afspraak aangesloten
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heerlijk tweedehands\'je aangeschaft. Vriendelijk, geduldig en behulpzaam personeel. Het gehele trajact van kijken tot aanschaf en uitrijden poort niets dan lof. Aanrader !
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk,deskundig en ze nemen de tijd voor je, ook al koop je een tweedehandsje.Zit al maanden in zweden, caravan is top!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door schade aan de caravan zijn we in de verleiding gekomen om een andere aan te schaffen. Na in de showroom rondgekeken te hebben kwamen wij in kontakt met de heer Kriens. Dit is een topverkoper want hij wist ons binnen de kortst mogelijke termijn een nieuwe Detleffs te verkopen. De onderhandeling ging op een zeer prettige manier waarbij beiden tevreden de hand konden drukken. Heer Kriens nogmaals bedankt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gingen zomaar even kijken en oriënteren . We kregen een vrijblijvend informatief gesprek zonder te pushen en dat resulteerde met als gevolg dat wij een caravan hebben gekocht . \r\nPrima service bij aflevering en uitleg met handige tips .\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een heerlijk bedrijf om rond te lopen. Als je binnenstap kom je gelijk in vakantiestemming.\r\nWij hebben een boot, maar kunnen ook uitstekend slagen voor leuke spullen.\r\nHet is opvallend hoe vriendelijk en behulpzaam het personeel is. \r\nDat mensen dit bedrijf laag waarderen begrijpen wij niet.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeden Avond\r\n\r\nwij zijn vandaag bij jullie in de zaak geweest wat een teleurstelling eerst naar boven voor een Zakluifel om dat we van tevoren\r\nhadden geïnformeerd of jullie deze hadden ja hoor ze hingen boven dus niet werden we naar beneden gestuurd naar de winkel\r\nachterin hingen ze en er zou er een aan een caravan hangen na een tijdje daar aan het kijken geweest te zijn en enkele personeels\r\nleden voorbij hebben zien lopen zelf maar wezen vragen of we enige uitleg konden krijgen en na een poosje ja hoor daar kwam \r\niemand wij vonden dat de man weinig wist van de luifels onduidelijk in de prijzen i de lengte van het doek etc. wij naar de showroom\r\nvan de caravans om dat we ook nog interesse hadden in een caravan en ja hoor daar hing er nog een wij er naar gekeken en weer \r\ndiverse mensen een deurtje in en uit te hebben zien gaan zelf maar weer een jonge dame aangeschoten om te vragen of iemand de\r\nluifel kon demonstreren vertelde ze dat ze er zelf geen verstand van had maar dat ze iemand ging halen die dat wel had ze liep naar \r\ntwee mannen toe die bezig waren met een tocht strook bij een caravan na dat ze wat praten met de mannen kwam ze weer bij ons \r\nterug en vertelde ze ons dat we naar de winkel moesten en het daar maar moesten gaan vragen maar na onze ervaring in de winkel\r\nen de mannen die aan het worstelen waren met de tochtstrook en dit schijnbaar ook niet kon schelen zijn we maar afgedropen en hebben\r\nwe ook niet meer gevraagd naar een caravan en zijn we echt verbouwereerd weg gegaan bij Campolive wat een Bedrijf,Misschien genoeg\r\nverkocht en geen interesse om een caravan te verkopen stond ons gezicht ze niet aan konden ze in mijn Portemonnaie kijken ????? ik weet\r\nhet niet ,WEET U HET,,,
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeist, 27-06-2016. CampoLife is voor mij, als kampeerfanaat met 41 jaar ervaring met tent, 4 caravans en 1 camper, het beste bedrijf op dat gebied gebleken, en met ’n directie en team dat service nog hoog in het vaandel heeft staan, en dat is lang niet overal meer zo! Hoewel ik er in juni 2016 niets kocht, maar mijn camper er verkocht (directe inkoop), werd ik als een VIP behandeld, keurig te woord gestaan, en in goed overleg alles soepel afgehandeld, en tot tevredenheid van beide partijen. Het was een vertrouwenwekkende en persoonlijke communicatie met de erg sympathieke en meedenkende heer Kriens, die reëel en deskundig alles zakelijk afhandelde, en die mij zelfs na achterlating van mijn camper naar huis liet brengen: anderhalf uur verder! Na thuiskomst stond het inkoopbedrag al op mijn bankrekening! De Klant is er nog Koning, en daarom zal ik CampoLife bij iedereen aanbevelen die ook maar iets op kampeergebied wil aanschaffen. Nog nooit heb ik trouwens zo’n prachtige grote showroom gezien: je kunt er van de vloer eten, en de wachtruimte is er ideaal. Iedereen is er enthousiast en vriendelijk. Vandaar mijn welgemeende complimenten voor dit prachtige bedrijf, en ’n welverdiende 10 als dank! \r\n\r\n
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn bedrijf met veel kennis en klantvriendelijk personeel. Van alles veel keuze en ben er nu een paar geweest, het is er altijd gezellig druk. \r\nOok wordt er een mogelijkheid tot het nuttigen van een kop kofiie ( gratis) en iets te eten geboden. Een actief bedrijf waarbij de klant nog centraal staat.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen wij onze nieuwe caravan ophaalde hebben we een uitgebreide uitleg gekregen van hoe de caravan werkt. Eenmaal op de camping kregen we het water en het gas niet aan de gang alles gedaan wat we konden maar niets.(dommigheid van ons). Dit hebben we gemeld bij campolife, die vonden het zo vervelend voor ons dat ze die avond zelfs bij ons op de camping zijn langs gekomen om het een en ander te verhelpen, We schamen ons de ogen uit het hoofd, bleken wij niet geduldig genoeg geweest te zijn, de man kwam en alles deed het!! We danken Campolife voor het langskomen, echt ongelooflijk wat een service!!
  • Reden bezoek Andere reden
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de website van Campolife caravan stond een caravan waarna wij opzoek waren. Onze eigen caravan particulier verkocht. (waarbij Campolife ook aan het bieden was, maar verwachte dat een 10 jaar oude caravan geen krasje heeft). Afspraak gemaakt blijkt de bekleding een totaal andere kleur te hebben dan op internet staat.\r\nCampolife zou een offerte opvragen voor de bekleding en daar zitten wij nu 8 weken op te wachten. Je betaalt voor een afleveringsbeurt die de caravan niet heeft gehad. Er ontbreken schroeven in de rand van het serviceluik, er zitten gele vlekken op de achterzijde caravan, enkele schroeven waarmee gasleiding vast hoort te zitten zitten los. Caravan was zowel binnen als buiten niet schoon.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.