Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. deskundig personeel, leuke shop, soms wat lange wachttijd voordat je in de shop aan de beurt ben met een vraagj, Keurige aflevering door een zeer vriendelijke part time medewerker. Leuke attentie bij de aflevering. Goed gevoel aan overgehouden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima!\r\nvorig jaar brak de borging van het neuswiel tijdens de terugreis.\r\neven gebeld of ik op vrijdag middag langs kon komen tijdens de terugreis omdat ik niet kon afkoppelen.\r\ndat was geen probleem er werd direct een nieuwe ingezet hoefde alleen maar het neuswiel af te rekenen.\r\nAangezien ik met het hele gezin op de terugweg was waren wij heel erg blij dat we zo goed geholpen werden.\r\nhierdoor gelijk de keuze gemaakt om bij campolife het onderhoud te laten doen en de eerste beurt staat al gepland!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden een klacht, nl dat het bouwjaar van de door ons gekochte vouwwagen niet correct was en derhalve de prijs, in onze ogen, daarom te hoog was. Onze klacht is serieus genomen en correct opgelost. Daarom deze review als aanvulling op de vorige review: wij zijn in iedergeval nu wel tevreden klanten.
  • Reden bezoek Andere reden
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Augustus 2015 hebben wij een raclet vouwwagen gekocht voor in onze ogen een aardige prijs, bij de aanschaf werd vermeld dat deze als bouwjaar 2012 had. Echter bij een onderhoudsbeurt bij de originele dealer werd ons verteld dat het bouwjaar januari 2010 is. Nu vinden wij de prijs niet meer zo aardig en voelen ons dus bekocht. Via de mail contact gezocht en tot op heden geen reactie teruggekregen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Camper aangeboden ter verkoop via Campolife bemiddeling. Vriendelijke ontvangst en een prettig gesprek. Nadat we de prijs hadden afgesproken en de camper afgeleverd, kregen we na ongeveer 1,5 maand een telefoontje dat de camper verkocht was conform de gemaakte afspraken. Nette en zeer consequente afwikkeling waarbij het overeengekomen bedrag direct op onze rekening werd bijgeschreven.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben er dit jaar onze eerste caravan gekocht en zijn zeer te spreken over de service die we daarbij hebben gekregen. De ontvangst is hartelijk en het personeel is deskundig. Er wordt goed geluisterd naar wat je wensen en budget zijn en daar houdt men zich vervolgens bij het tonen van de diverse opties ook aan. Er is een ruim aanbod voor elk budget en het advies is eerlijk. Men is duidelijk meer geïnteresseerd in een lange termijn relatie met een tevreden klant dan dat commercieel het beste resultaat wordt bereikt. Bij de aflevering wordt voldoende tijd genomen om alles (nogmaals) uit te leggen en blijken alle afspraken nagekomen te zijn. De inpandige winkel met een uitgebreid assortiment van kampeerbenodigdheden is netjes en de prijzen zijn concurrerend.. Kortom: een echte aanrader voor de beginnende en ervaren kampeerder
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bij de aankoop van onze nieuwe caravan werd er alle aandacht aan ons geschonken, ook onderhandelen ging netjes.\r\nbij het afleveren was er alle tijd en aandacht, alles werd netjes uitgelegd en er was alle tijd voor genomen. Nu nog afwachten hoe de service verloopt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze (gebruikte) camper opgehaald bij Campolife. Voor ons de eerste ervaring met een camper, daarom was het fijn om een zeer uitgebreide uitleg te krijgen. We werden zeer vriendelijk geholpen en met cadeautje, felicitaties en de nodige grotendeels gratis artikelen voor de eerste uitrusting vertrokken wij met een goed gevoel over Campolife huiswaarts. Ook technisch was de auto goed nagekeken, nieuwe achterbanden,distributieriem, nieuwe Apk etc.\r\nGa zo door Campolife!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze eerste ontmoeting opzoek naar een camper was ontzettend positief. In eerste instantie onder de indruk van de mooie en grote zaak. Na wat rond gekeken werden we benaderd met de vraag of we vragen of hulp nodig hadden. Heel plezierig geholpen zonder het gevoel van druk. Uitgenodigd voor een kopje koffie om verder de dingen door te praten. We hadden meteen het idee dat we de juiste camper hadden gevonden. Voldaan naar huis om alles nog eens rustig te overdenken. \r\nTwee weken later terug voor een proefrit en nog eens alles goed bekijken. \r\nNa proefrit was het duidelijk. De koop werd gesloten. De camper meteen mee naar huis. We waren blij. Thuis gekomen zagen we dat we geen map met gebruiksaanwijzingen etc hadden. Volgende dag gebeld en de dag daarna lag het op de mat. Top, wat een service. \r\nWe zijn zeer tevreden over de behandeling en afwerking. Mocht je naar iets op zoek zijn tav kamperen is deze zaak een aanrader. Prachtige uitgebreide winkel met accessoires waar je zeker gaat vinden wat je nodig hebt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte caravan kwamen wij terecht bij Gorter . Daar heeft men ons byzonder prettig en deskundig geadviseerd . Niet aanmatigend of opdringerig ( wij hadden inmiddels na maanden zoeken al ervaring ) , Gewoon goed advies afgestemd op wensen en , heel belangrijk , een caravan die bij onze auto past . Wij zijn meer dan tevreden .
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een occasion caravan gekocht bij Campolife. We zijn er zeer vriendelijk geholpen en hadden ruime keuze.\r\nWe mogen de caravan tot mei laten staan en hoefden niets aan te betalen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben 9 jaar geleden een caravan gekocht bij Campolife ( toen nog Campoworld in Rotterdam) steeds onderhoud in heinenoord laten doen en voor elk probleem had men een passende oplossing, waarbij absoluut ook naar de voor ons financieel gunstige situatie werd gekeken.\r\nZeer recentelijk zijn wij even met onze caravan voor een kleine reparatie aan de stabilisatie koppeling en een nieuwe neuswiel draaimechanisme bij de werkplaats langs geweest en heeft men alleen de materiaalkosten in rekening gebracht: dat noem ik nog eens een goede service!\r\nWij krijgen ook op onze vragen steeds zeer deskundig antwoord, zowel in de kampeershop als in de werkplaats en zijn dus dik tevreden met Campolife in Heinenoord
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Camper verkocht door Campolife. Prima geregeld en in ruim een maand was camper verkocht en het afgesproken bedrag overgemaakt. Vriendelijke ontvangst en correcte naleving van de afspraken.
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben onlangs bij U langs geweest met mijn caravan die ik overigens\r\nelders in het land aangeschaft heb. De werking van mijn mover was mij niet helemaal duidelijk. Ik ben bijzonder te spreken over de uitleg van een en ander en het feit dat mij dit een lange rit bespaard is gebleven. Nogmaals vriendelijk bedankt!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze indruk van Campolife is een klantgericht/klantvriendelijk\r\nbedrijf die helaas soms wat onnauwkeurig is.\r\nMaar eerlijk is eerlijk als je Campolife daar op wijst wordt alles\r\nkeurig en ruimhartig opgelost en dat is een hele dikke pluim waard.\r\nIk zal ook iedereen met een gerust hart naar Campolife verwijzen,\r\nen als ik een cijfer zou moeten geven zou dat alles bij elkaar\r\nopgeteld een negen worden, een tien zal ik nooit geven want\r\nniemand is perfect \r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aanschaf: prima geholpen
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze spreken wij onze welgemeende dank uit voor de geweldige garantie service verleent bij de vervanging van het besturingsmechanisme van onze telesat schotel.\r\nDeze vervanging werd door Uw werkplaatspersoneel, ondanks de drukte,zeer snel en vakkundig tussendor geregeld .Daarvoor dank.\r\nWij voelen ons dan ook \"\"THUIS\"\" bij de familie Campolife.\r\nFamilie van der Molen Brielle
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een minder leuke ervaring met campo.Een paar maanden geleden waren we in gesprek met de Hr Boonman over een caravan toen zag hij een bekende en liet ons staan en ging naar die naar bekende toe!! Was zeker belangrijker dan wij.We waren zeer ontdaan door deze houding en zijn weg gegaan.\r\nWe hebben toen bij een ander een caravan gekocht maar die is niet naar ons zin.We zijn wederom weer bij campo geweest voor die sprite super 490.naar het zoeken konden wij hem niet vinden er was iemand buiten bezig en die heeft een verkoper geroepen die zou komen 20 minuten gewacht kwam niet naar buiten.Wij zijn toen binnen gegaan weder om aan de Hr boonman gevraagd naar die caravan maar die had geen tijd want er kwam iemand naar een camper vragen maar weer weg gegaan dat was weer een nare ervaring.U zal we denken kom je er nu pas mee ja ik zit te kijken op internet en die caravan staat er nog steeds maar na die vervelende ervaring hebben geen zin om wederom naar campo te gaan jammer.U zal u medewerker wel dekken en mij niet geloven????Zo ik ben het kwijt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte caravan met daarbij een voortent gekocht.\r\nIn de overeenkomst was vermeld dat er een Isabella gebruikte voortent geleverd zou worden. Thuis gekomen constateerde we dat er geen Isabella voortent + een verkeerde omloop was geleverd. Na melding en overleg met de directie is er een passende zo goed als nieuw een Dorema voortent + luifel geleverd. Wij zijn zeer tevreden met deze oplossing en zijn Campolife zeer dankbaar met hun Service / Coulance.\r\nNiet een warme maar een hete douche is op zijn plaats!!!\r\nNogmaals bedankt en we blijven zeker klant.\r\nFam Hoogmoed\r\nDordrecht.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in september 2014 een nieuwe Knaus Sudwind besteld bij Campolife, en afgelopen maart de nieuwe Caravan opgehaald.\r\nVoor ons is het de eerste nieuwe maar ook meteen de eerste caravan.\r\nWe zijn prima geholpen door Arnold Kriens en zijn complete team.\r\nVeel geduld en een prima uitleg.\r\nEcht een aanrader voor een warme en voordelige Caravan Deal en een zeer complete Kampeershop.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat we een satellietschotel gekocht hadden maar we daar geen verstand van hebben, heeft Ron het spul voor ons geïnstalleerd en aan de praat gekregen. Dat duurde even, maar van een rekening was geen sprake. Klasse. Ron, in jou bedanken we alle medewerkers van de werkplaats. Er komt een taart aan!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In september hebben we als onervaren leken de showroom van Campolife bezocht omdat er een LMC caravan voor een rolstoelgebruiker aangeboden werd.\r\nWe zijn toen zo goed geïnformeerd en geholpen door Richard dat we zoveel vertrouwen hadden en direct tot aankoop zijn overgegaan. Een hele stap voor ons die alle landen van europa hebben bezocht en alleen maar 5* hotels hebben genoten. In november mochten we na een telefoontje ook nog eens komen kijken en buiten stond de caravan voor ons klaar in het zonnetje met de deur open. Onze aangeschafte plateaulift werd meteen geprobeerd en gebruiksklaar gemaakt. Nu wordt de caravan een op een vaste plaats gezet door Campolife en gaan we hopelijk mooie jaren genieten. Aan jullie service en hulp zal dat niet liggen want voor ons heeft campolife camperen nu al bijzonder gemaakt.\r\nBedankt Richard, Astrid en werkplaats!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat de door ons gekochte caravan helaas van het terrein bij hun was ontvreemd, heeft Campolife alles in het werk gesteld om tot een goede oplossing te komen. We zijn ze hier erg dankbaar voor en zeer tevreden over dit bedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat wij in een zeer uitgebreid en open verkoopgsprek hadden besloten onze caravan in ter ruilen zouden wij de öude\"caravan brengen om te worden verkocht. Helaas reed ik op mijn laatste ritje met deze caravan een aanzienlijke schade aan de zijkant.\r\n\r\nHet bleek dat ik niet verzekerd was voor deze schade. \r\nIk heb dit voorgelegd aan het Campo-team en kreeg een hele mooie en voor ons zeer gunstige reactie.\r\nWij hebben het ontvangen bericht meerdere keren moeten lezen voordat we konden geloven wat er in staat.\r\nWat een geweldige geste en coulance van Campolife om mijn schade op deze manier aan te pakken.\r\n\r\nWij waren al heel tevreden over de behandeling en service die we bij jullie krijgen, maar dit is wel de slagroom en de kers op de taart.\r\nWe kopen dus nu al, naar volle tevredenheid, voor de derde keer een Caravan bij jullie en zullen jullie bij zeer veel mensen aanbevelen.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze caravan verkocht via bemiddeling door Campolife . Dit is ons heel goed bevallen ! \r\nVoor we wisten was hij verkocht .\r\nZeer vriendelijk geholpen en telefonisch contact gehad .\r\n\r\nFam . B Hes
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.