Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers van de werkplaats hebben ons uiterst deskundig geholpen het slot van de zijdeur van de camper werkend te krijgen. Een aanpassing van het nieuwe onderdeel was zelfs noodzakelijk, maar werd zonder moeite uitgevoerd. Dankzij het geduld en doorzettingsvermogen van de betreffende medewerker, konden wij weer snel op pad.Wat een service, TOP!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind februari 2014 hebben wij een tweede hands camper gekocht bij campolife te heijnenoord.\r\nNa enige weken bleek dat er een vochtprobleem was in de alkoof. \r\nIk was erg geschrokken en ben direct terug gegaan naar campolife. Het antwoord was u hebt BOVAG garantie en wij gaan dit probleem oplossen.\r\nDe buitenbeplating van de alkoof werd vakkundig verwijderd. Na inspectie is het aangetaste grondhout verwijderd en vervangen door nieuw grondhout en is de buitenbeplating van de alkoof weer waterdicht aangebracht. Deze aanzienlijke herstelwerkzaamheden werden tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd en zonder enige kosten mijnerzijds.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren geleden mijn eerste caravan bij Campo gekocht. Deze week deze caravan ingeruild en een andere gekocht. De verkoper is vriendelijk en zeer deskundig.\r\nPrettige afhandeling en goede uitleg bij de caravan over technische zaken. Bij het vertrek gaf de verkoper mij een kleine attentie mee en wenste mij veel campeer plezier. TOP!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren hier komen kijken naar een 2e hands caravan. Wat ons opviel was dat het personeel zeer vriendelijk is, zonder opdringerig te zijn. Wij hadden een caravan op het oog, en de verkoper kwam even later samen met ons alle ins en outs van deze caravan vertellen. Deze verkoper wist op alle vragen een antwoord te geven en was zeer enthousiast en gedreven. Het is immers geen pakje boter wat je koopt. Het advies was zeer vakkundig. We zijn geweldig geholpen en we vonden dat de verkoper ook heel goed naar ons luisterde. Top zaak Campo life! We zijn in meerdere caravan bedrijven geweest door het hele land, maar bij campo life werden we het beste geholpen!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In enkele woorden, een goede bergeleiding naar een caravan die wij zochten.\r\nDaarna werd de caravan naar de camping gebracht als service.\r\nZowel bij de afdeling caravan verkoop, als in de winkel meer als goed geholpen.\r\nWaardering voor al het personeel, heel hoog.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volgens de factuur is de gasslang uit 2009 met wartel bij de gasfles in 2013 vervangen. Bij controle van de gasslangen en regelaar bleek de oude er nog op te zitten. Aan de receptie balie van de werkplaats werd mij gezegd \"u kunt deze gasslang wel van de gas barbecue afgehaald hebben\". Dit is geen houding die service uitstraalt, het ging om een bedrag van ca €5, echter de consequentie is groot t.a.v. een calamiteit met het gas want de verzekering betaald niet uit. Na de vele slechte ervaringen van de laatste tijd moet ik vast stellen dat CampoLife niet meer de het leuke bedrijf is van voorheen CampoWorld. Na de slechte ervaring die ik hiervoor beschreven heb is er dan ook een nieuwe LMC gekocht bij een ander bedrijf. Met dit bedrijf wil ik niets meer van doen hebben. De accessoire verkoop krijgt van mij alle lof daar ben ik altijd goed geholpen.
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1987 de 1ste nieuwe caravan gekocht...nu weer een schitterende nieuwe Knaus gekocht. Al het personeel is vriendelijk en behuplzaam. In een woord TOP!!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze nieuwe caravan weer bij Campo gekocht. Pluspunten: vriendelijk, geduldig, behulpzaam personeel. De medewerkers zijn klant- en oplossingsgericht.\r\nOok goede ervaringen met de werkplaats bij servicebeurten etc. \r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij campolife . We raden vrienden en kennissen aan om naar campolife te gaan!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze caravan via bemiddeling van campolife prima en snel kunnen verkopen. Gezellig bedrijf met veel aanbod en deskundig personeel. Ga zo door.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel keus en deskundig aangenaam personeel!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nieuwe hymer luxesline werd mij verkocht de volgende dag bleek het toiletraam alleen nog vast te zitten aan tape de rail was eraf geschroefd en er was schade aan de zijwand en het nodige was geforceerd dit had niemand gedaan. De caravan heb ik geannuleerd, een behoorlijk alternatief is niet geboden. Bij het controleren van mijn caravan kwam ik een oude gasslang tegen uit 2009. Volgens de factuur van aug. 2013 zou deze vervangen zijn, terug met de gasslang á € 4,34 excl. Btw mij werd gezegd ik kan niet zien waar deze gasslang vandaan komt hij kan ook van een barbecue komen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn uiterst correct en zeer vakkundig geholpen bij de aankoop van onze Dethleffs caravan. Er staat genoeg keuze en alles ziet er keurig verzorgd uit.\r\nWij hebben een goed gevoel over gehouden aan ons bezoek bij campolife waarbij de klantvriendelijkheid nog bovenaan staat.\r\nGa zo door !!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg gezellig bedrijf met leuk personeel en veel kennis. Wij kochten een gebruikte caravan welke er opvallend netjes uitzag. Overigens ziet alles er keurig verzorgt uit en is er zeer veel keuze in occasions bij campolife.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In oktober een gebruikte camper gekocht. Er staat hier een prachtig verzogd aanbod aan campers welke netjes geprijsd staan. Als klant krijg je hier alle aandacht die je wenst en zijn de medewerkers bij Campolife zeer vriendelijk. Fijn en verzorgd bedrijf met fijne mensen en mooi representatief aanbod aan campers.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de aanschaf van onze 1e camper heel goed begeleid en advies gekregen. Kregen op al onze vragen een duidelijk antwoord en konden ook na de aanschaf van de camper voor informatie blijvend bij hen terecht. Aanpassingen aan de camper werden zeer snel aangebracht. Zeer vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam personeel.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn hier prima geholpen. Echt aandacht voor de klant zonder opdringerig te zijn. Gastvrij en leuke verkopers.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar hebben wij een occasion-caravan gekocht, een Eriba-Eribelle. Toen wij hem dit jaar mee naar Frankrijk namen i.v.m. de Alpe d\'HuZes, bleef de caravan vervaarlijk slingeren. Na dit verblijf zijn we terugg gegaan naar dit bedrijf en zijn prima geholpen, zowel qua verhelpen van het mankement - gratis uiteraard - maar ook qua snelheid en vriendelijkheid!!! Mensen van Campo Life, BEDANKT!!!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wilde op vakantie en had een kapot toiletpompje, ondanks drukte kon ik op vrijdag langskomen en de reparatie laten uitvoeren. Hierdoor kon ik toch volgens planning op vakantie.\r\nBedankt Campolife voor deze service!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging naar de technische dienst met de vraag of er nog nieuwe achterlichten voor een oudere Eriba-caravan (uit 1987) leverbaar zouden zijn. Het antwoord was \"dan moet ik allemaal PDF files door gaan bladeren, want dat weet ik niet uit mijn hoofd. U heeft maar 1 caravan, wij hebben er meer dan 400 staan\". Vond ik een beetje raar antwoord voor een vakhandel. Dus voor onderhoud en zo zien ze mij daar niet gauw terug.
  • Reden bezoek Onderhoud
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben al meerdere malen een caravan gekocht bij dit bedrijf en zijn altijd op een plezierige en deskundige wijze geholpen bij onze keuze.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.