Onze camper via bemiddeling verkocht bij Campolife. Alles keurig volgens afspraak geregeld.
Heb een maxx fan laten plaatsen. Keurig gemonteerd. Zelfs de afstandsbediening werd bij de uitleg nog even voor mij vastgeschroefd. Gezellig en hartelijk team.
Mijn Accu van de mover was leeg, ze hebben hem gedemonteerd en opgeladen en de volgende dag weer geïnstalleerd allemaal gratis. Geweldige service
Prima ervaring met de verkoop bemiddeling. Heldere en duidelijke afspraken met daardoor een zorgeloos traject.
Vooral Ellen verdient een pluim. Na telefonisch contact over een spiegelschade werd de spiegel direct besteld. Na twee dagen alweer gebeld en kon diezelfde middag nog langskomen voor reparatie. De garage verdient ook een compliment. Na een klein uurtje alweer gerepareerd onderweg. Top service.
2 jaar geleden een nieuwe caravan gekocht, problemen met de nieuwe Voortent gehad, prima opgelost, komen er regelmatig terug en worden correct geholpen. Van ons krijgen ze een 10
Onze nieuwe Dethleffs caravan alhier gekocht. Het verkoop advies als zeer prettig ervaren, samen onze wensen in de caravan verwerkt. Hierdoor voor ons een mooie combinatie waar we jaren plezier aan zullen beleven. De levering was top, uitgebreid en alle vragen met geduld beantwoord. Een klein probleem met de disselkop werd direct verholpen. Ook het shoppen voor assesoires maakte onze aanschaf compleet. Alles was voorhanden. En advies hier over welkom. Wij gaan genieten van onze nieuwe aanwinst.
Na een slechte ervaring bij een andere camper dealer (alles werd op de stapel gelegd en dus lange baan) werd ik bij Campolife door Jeroen geweldig geholpen. Dacht echt mee met mijn situatie en nam direct actie. Hulde!
Een geweldig bedrijf met eerlijke en duidelijke informatie bij de aankoop van onze eerste caravan (occasion) door de heer Cliff Rikkers. De levering van onze caravan was heel bijzonder, een tijdslot zonder eindtijd. Op een prettige en enthousiaste manier werden we door de adviseur Johan volledig geïnformeerd hoe met de caravan om te gaan om fijn en veilig op vakantie te gaan. We kregen vele praktische tips om nog jarenlang gebruik te maken van deze mooie caravan.
Wij wilden onze camper verkopen daar wij een nieuwe hadden gekocht in Duitsland. Na enige omzwervingen op internet terecht gekomen bij Campolife, Dhr Arnold Kriens. Het klikte meteen, geen gouden bergen maar een reëel bod met nette condities. De camper was snel verkocht en alle afspraken zijn netjes nagekomen.
Prima bedrijf, goede communicatie en service.
Een hele goede en deskundige werknemers
Onze jonge, bij Campolife gekochte caravan, hebben wij om persoonlijke redenen bij Campolife ter verkoop aangeboden via bemiddeling. Via zichtdagen binnen bij Campolife werd de caravan ten toon gesteld en kon de caravan door eventuele toekomstige eigenaren bezichtigd worden, met als resultaat dat de caravan kortstondig binnen het beheer van Campolife is gebleven en naar onze volle tevredenheid, via de bemiddeling van en door Campolife, verkocht werd.
Bijna afgehaakt in het zoeken naar een geschikte 2e hands camper troffen we een potentieel exemplaar aan op de website van Campolife. In 1e instantie waren we - na het maken van een afpraak voor een proefrit - verbaasd, dat de camper nog in de showroom boven stond en er eerst onderhandeld moest worden over een prijsafspraak, alvorens er proefgereden kon worden. De week ervoor had ik nl. eenzelfde type camper elders direct meegekregen om te uit te proberen. We kwamen echter tot overeenstemming en na de proefrit liet ik de camper eerst onafhankelijk keuren. Tussentijds wist een verkoopmedewerker mijn telefonisch gestelde vraag, hoeveel eigenaren de camper had gehad, te beantwoorden met: '1 eigenaar'. Niet slim, want via www.autoverleden.nl kwam ik er snel achter dat dat er 3 geweest waren. Maar na de keuring zijn we tot een prima overeenkomst gekomen: Campolife heeft alles in orde gemaakt wat uit de keuring kwam, incl. een bijzondere aanpassing in het slaapgedeelte, perfect door de eigen werkplaats uitgevoerd. Ook het ophalen verliep heel prettig: Campolife had op mijn verzoek al het water uit de camper laten lopen, zodat ik de 1e nacht thuis geen risico op vorstschade zou hebben. Daarnaast kregen we uitgebreide en nuttige uitleg van een ervaren camperaar, die de tijd voor ons nam een veel extra tips gaf. Ook de overige communicatie per email en de vele instructiefilmpjes - soms wat verouderd of afwijkend, maar toch inzichtelijk - gaven ons een goed gevoel. Het laatste voordeel is de inpandige winkel (incl. webshop) met een fikse voorraad accessoires en hulpmiddelen. Al met al: een groots bedrijf in een klein dorpje, dat echt gedragen wordt door de mensen, met hart voor zowel de zaak als hun klanten (niet eerder zo gezien tijdens onze zoektocht van ruim 1 jaar)! Onze hulde en nogmaals dank, het waren de lange ritten meer dan waard!
Beste Fam. Hopman, Fijn deze waardering te lezen dat doet ons team goed zulke waarderingen. Ik wil alleen even een aanvulling geven omtrent de aantal eigenaren. De historie is dat deze camper door ons in bemiddeling is verkocht aan u. De opdrachtgever was de erfgename van de overleden eigenaar welke eerste eigenaar was. De camper is op naam van de broer gezet om de verkoop te kunnen behartigen. Daarna is de camper op onze naam gekomen als bemiddelaar. Het blijven dan inderdaad 3 eigenaren maar dit is goed verklaarbaar zonder dat deze vaak verkocht is geweest maar dus ter voorbereiding voor verkoop is worden overgeschreven. Dit zet het allemaal in een iets ander perspectief maar dat had u nooit kunnen weten. We wensen u veel plezier van uw prachtige camper.
Campolife is heel goed in het verkopen van zoveel mogelijk campers en caravans. Echter als er een technisch mankement is, dan beginnen de problemen en het getouwtrek over garantie. Maandenlang heeft het geduurd totdat eindelijk alles was opgelost. Veel beloven, niet communiceren en je camper of caravan staat in weer en wind buiten. Je krijgt hem vuil en onder de groene aanslag terug. Wij gaan in het vervolg naar een andere dealer.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback wat ons scherp moet houden. Ik heb ook even navraag gedaan over de situatie omtrent uw dossier en wil daar even het volgende over kwijt. Helaas is het zeker zo geweest dat door de enorme toename van kampeerders met caravan of camper en het enorme aanbod schadewerk wij met langere lever- en doorlooptijden te maken hebben dan normaal. Waarvoor excuses! Echter is de garantie kwestie een discutabele en eigenlijk helemaal geen garantie. Ondanks dat zijn we zéér coulant geweest in de oplossing. U heeft namelijk kosteloos een PVC reparatie van uw caravanvloer verkregen en daarbovenop ook nog eens een gratis montage van een elektrische Ultra-Heat verwarming. Dat de caravan niet gewassen was had alles te maken met het feit dat het vroor en bij wassen alles ( zoals ramen, luiken, deuren. dakluiken en sloten bevriezen ) zou vastvriezen. Er is u zelfs aangeboden om de caravan in het voorjaar voor een wasbeurt aan te leveren bij ons. En uiteraard staat uw caravan bij ons buiten maar dat geldt voor elke caravan die gebracht wordt voor werkzaamheden. Ik denk dat het toch even goed is dit allemaal te melden waardoor deze beoordeling toch in de juiste context komt te staan. En ja het heeft te lang geduurd en daar dus bij deze nogmaals onze excuses. Maar het is jammer wanneer wij zo coulant omgaan met deze kwestie deze beoordeling te mogen ontvangen.
De door ons gekochte caravan had wat kleine mankementen, zoals een doorhangende hor van het dakluik en nog andere kleine zaken. Ook bleek dat één kant van de mover niet meer goed werkte. Nadat men eerst aan de telefoon vertelde dat men niets aan het dakluik ging doen omdat dit buiten de garantie zou vallen (wat niet klopte omdat het binnen de termijn al was doorgegeven maar dat ze het zelf in eerste instantie alleen maar hadden 'opgedraaid") hebben ze het toch vernieuwd en daarbij de arbeidskosten buiten beschouwing gelaten. De mover moest worden vervangen. Dat zou een behoorlijk bedrag zijn. We vonden dit een jaar na aankoop niet bepaald leuk. Uiteindelijk heeft men er bij de werkplaats ook hier weer voor gekozen om alsnog de arbeidskosten niet te tellen. Aangezien we bij elkaar een flink bedrag aan onvoorziene kosten hadden, wordt dit gebaar als heel netjes gezien. Daarom willen we vooral de mensen van de werkplaats bedanken. Men deed zijn uiterste best om de schade voor ons zoveel mogelijk te beperken.
Doordat er vele soorten en maten campers in de showroom staan is alles goed te vergelijken. Daarbij een zeer goed en professioneel advies zodat we een goede keuze hebben kunnen maken. We hebben een prachtige buscamper gekocht en zijn daar enorm blij mee. Aflevering door Ted was ook goed en leuk.
Prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe caravan met alle begrip voor de schade afhandeling van de oude caravan. Aflevering was perfect!
Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen door Clif. Hij was zeer duidelijk en helder bij de aankoop en onderhandeling. Gaf een zeer goede uitleg en demonstratie van onze Hymer Van. Wij hadden een afleveringsdatum afgesproken maar door een klein ongelukje van mijn vrouw kon deze niet doorgaan. Het verplaatsen van de afspraak was geen enkel probleem (chapeau). Op de afleverdatum werden wij door Ted heel goed voorgelicht, je kon merken dat hij veel (camper) ervaring heeft. Kortom wij kunnen Campolife van harte aanbevelen. Groetjes, Jolanda & Jaap
Fantastisch geholpen met de reparatie van mijn caravan .Niet alleen de reparatie maar ook het meedenken voor en tijdens de reparatie.
Onlangs hebben wij onze eerste caravan (occasion) gekocht bij Campolife. Na een afspraak te hebben gemaakt (rijklaarmaken) kregen we van a-z uitleg over de caravan voordat we hem meekregen. Deze uitleg nam 1,5-2u in beslag en werd duidelijk en correct verteld. Deze medewerker, gepensioneerd, had een fijne manier van communiceren. Dit gaf ons veel vertrouwen in de caravan en het gebruik ervan en zijn we met een veilig gevoel (met de caravan) vertrokken.
We hebben veel vertrouwen in de deskundigheid waarop de controles en Services-beurten worden uitgevoerd. Wordt ook steeds meegedacht om het goed, maar ook niet onbelangrijk betaalbaar reparaties worden uitgevoerd. Bijv ons deur-slot was kapot. Met onderdelen vervangen uit een ander “oud” slot konden we toch de bestaande sleutel blijven gebruiken. Zijn er dan ook min-punten? Ja, het is altijd druk en kunnen maar moeilijk een toezegging doen wanneer de caravan weer klaar is. Dit hebben we zelf opgelost, door nu de beurten aan het einde van het seizoen uit te laten voeren, zodat we geen tijdsdruk meer hebben wanneer de caravan uiterlijk klaar zou moeten zijn.
Bij het bezichtigen van onze caravan Fendt saphir 470, zijn wij echt heel goed geholpen, service, klantvriendelijkheid , duidelijkheid. Kan iedereen aanraden om bij Campolife eens te gaan kijken. Voortreffelijke rondleiding gekregen bij het ophalen van onze caravan,en uitleg kan niet beter
Goede begeleiding bij oplevering van nieuwe caravan.
Geweldig geholpen door verkoper Marcel bij aankoop van onze nieuwe caravan. Top uitleg door Jan bij aflevering van de caravan. Mensen nemen de tijd voor je, luisteren naar je wensen en denken met je mee. Geweldig!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.