In 2017 een gebruikte Fendt aangekocht, dik tevreden. In 2022 voor het eerst kennisgemaakt met accessoires verkoop en onderhoud; dit was helaas een "één keer en nooit meer". Nul geïnformeerd worden, een verkoper die van niks meer wist, een beloofd e-mailtje die nooit ontvangen is. (opsomming van kosten, nooit ontvangen) Kortom, Gevraagd deze accessoires te plaatsen en ons nadien te informeren + combinatie van beurt. Uiteindelijk wij hebben zelf moeten bellen of de caravan klaar stond en wat de kosten waren. (Gebeld met de receptie; ± 13.00 gebeld> terugbelverzoek ingediend > 16.00 gebeld> ja heb het doorgegeven> 16.50 gebeld: Toen kon receptioniste Heleen mij vertellen, na 3 contactmomenten dat de werkplaats gesloten was, 16.50.!! Oké, nu kwam er toch iets irritatie, was mijn caravan dan klaar?? Kon ik deze de volgende ochtend gaan halen? Hoeveel zouden de kosten dan zijn..? ( uiteindelijk €2200 afgerekend). Ik moest het doen met; "Heleen" Ja ik geeft het alleen door en meer niet, werkplaats is een andere afdeling....?! Bij aankomst een beschadigde luifel, caravan niet mee kunnen nemen, kortom ergernis, net als de geplakte sticker op de caravan (waarvan ik voorafgaande expliciet had gevraagd geen stickers te plakken op de caravan), goed dit kan gebeuren! maar hielp niet mee in een positieve vorm. Uitzondering makende: Astrid en Nico. "service" Deze mensen verdienen een pluim, lopen helaas te weinig mensen bij Campo zoals Astrid en Nico. Astrid: belde mij om 17.20 (vanuit de werkplaats) met een verontschuldiging, een handgemaakte calculatie van de onkosten en de melding dat mijn caravan klaarstond. Nico: Voor de uitgebreide toelichting, klantvriendelijkheid en afhandeling van de schade.
We blijven graag terug komen.
Voor onze caravan een goed bod gekregen, de verdere verkoop ging prima. Bezichtiging door een prettige meneer, op naam overzetten verliep prima, alle zorg uit handen.
onze occasion werd aanvankelijk - tot onze teleurstelling - met meerdere mankementen opgeleverd na tussenkomst van dhr gerard berkhof is álles alsnog in orde gemaakt, waardoor het vertrouwen is hersteld vooral hartelijk dank aan gerard berkhof eugene en ineke
Fijn te lezen dat we de mankementen hebben kunnen oplossen en het vertrouwen in Campolife aanwezig blijft. Veel plezier en een mooi kampeerseizoen met uw caravan! Campolife team.
Een week geleden onze caravan opgehaald. Wij kregen een prima service, geen verkoper die in je nek loopt te hijgen, om iets te verkopen. Hij was terzake kundig, op alle vragen netjes antwoord gekregen. Aflevering was ook goed geregeld. Ook het filmpje met hoe alles werkt en tips die we via mail kregen, waren ook heel duidelijk .
Hartelijk dank voor deze lovende worden en ons team wensen jullie een prachtig mooi kampeerjaar met jullie caravan!!
Al geruime tijd komen wij bij Campo "over de vloer" Wij hebben geen caravan of camper, maar wij kunnen ook uitstekend slagen wat betreft het kopen van spullen voor onze boot. Zowel in de shop als bij de afdeling van de werkplaats worden wij altijd met veel plezier geholpen.
Caravan gekocht bij dit bedrijf. Al vanaf dag 1 problemen met deze caravan. Ik kom er nooit meer. Er is 1 goede vent bij dit bedrijf en dat is cliff. De rest van de zogenaamde verkopers zijn hopeloze figuren. Ze lachen je uit als je de deur uitloopt. Hoe krijg ik zoveel mogelijk geld van jou in mijn zak. Geen feeling met de klant en geen feeling met veiligheid. Geen verstand van zaken en laten je onverantwoord met je caravan rijden. Reparaties voeren ze uit bij verkeerde bedrijf. Het zal mij benieuwen of dit überhaupt geplaatst word.
Erg jammer maar misschien ook goed als een review wordt geplaatst die duidelijk twee kanten van een klant laat zien. In de maand juli hebben wij de klant zowel telefonisch als bij ons op het bedrijf uitvoerig gesproken, diverse collega's zijn daar mee bezig geweest. Het ging over zijn ongenoegens rondom een eerdere aankoop van zijn caravan. De caravan had te weinig laadvermogen voor zijn gezin. Eind juli zijn wij de klant tegemoet gekomen met het uitbetalen van een coulance vergoeding. Klant gaf aan meer te hadden verwacht maar wenste het wel snel te ontvangen zodat hij op tijd een product kon bemachtigen om veilig op vakantie te kunnen. Het is zeer betreurenswaardig dat de klant vier maanden later na een geaccepteerde coulancevergoeding opnieuw verhaal probeert te halen.
Wij waren in de markt voor de aanschaf van een nieuwe caravan, in deze overspannen markt best spannend aangezien die productielijnen snel uitverkocht zijn en veel modellen nog niet in de showroom staan. Ze hebben er bij Campo alles aan gedaan om onze wensen en eisen zo goed mogelijk te vertalen naar vertrouwen dat we de juiste caravan zouden aanschaffen en dat ook nog eens voor een eerlijke prijs! Klantvriendelijk, eerlijk en correct, en verstand van zaken. Bijkomend voordeel is dat we onze huidige caravan via “bemiddeling” door Campolife hebben verkocht. We hebben gezamenlijk een verkoopprijs bepaald en dezelfde dag stond de caravan in de showroom en op de website. Resultaat: binnen vier dagen verkocht! In de tussentijd worden wij netjes op de hoogte gehouden over de productieweek en voorziene afleverdatum van de nieuwe caravan. Voor ons niets dan lof voor het handelen van Richard, Cliff en Arnold. Chapeau team Campolife, wij kijken uit naar de aflevering.
1 maand nadat de garantie periode was afgelopen ging de dynamo stuk. Een inspectie uitgevoerd en de dynamo moest vervangen worden, Tijdens het ophalen van de camper wordt mij een rekening van €559,75 overhandigd Ik vroeg om enige coulance, maar er werd gezegd dat deze al verwerkt was in de dynamo prijs. Echter prijs opgezocht op internet en deze lag op€ 140.00 inclusief btw. Dus geen enig begrip en geen coulance Wel zo een dure uur prijs van €419.75 voor 2.5 uur sleutelen. Ik moet er erg over nadenken om nog eens zaken met dit bedrijf te doen. Ik ben gebeld door Campolife en ik heb het uitgelegd waarom, de dame begreep het en ze heeft een tegoed bon van €150 euro aangeboden ter compensatie. Ik ben hiermee wel tevreden,dus enigsinds opgelost.
Wij hebben nu onze 3e camper bij Campolife gekocht en totnutoe is alles heel goed afgehandeld als er mankementen naar voren komen. Alle medewerkers vinden we erg aardig al hebben wij met Cliff de beste klik ;-) De afleveringen zijn n feestje voor ons en zelfs bij thuiskomst na vakantie vonden we leuke verrassing op de mat! Ook de aankopen in shop worden bij navraag goed uitgelegd en wij komen dan ook graag weer terug.
We hebben een nieuwe caravan besteld en dat waren we (nog) niet van plan. We wilde ook nog andere bedrijven aandoen maar de manier waarop we geholpen werden was een dikke 10 en daarom de knoop ook hier doorgehakt. Na de aankoop nog heerlijk in de fraaie kampeershop rond gelopen en ook daar uiterst vriendelijke dames die ons te woord stonden en prima adviseerde. Kortom een echt fijn bedrijf!
Voor onze buurman contact met Arnold gezocht. Buurman van 81 jaar wilde zijn Eriba caravan verkopen. Wij hoefden de caravan niet uit de stalling te halen, dat deed Arnold zelf. Fantastisch. Een mooie prijs voor de caravan gekregen. De buurman en wij blij.
Voor de verkoop van onze caravan namen we contact op met Campolife. Dat bleek een briljant idee! De sympathieke ontvangst, de persoonlijke benadering, een goede prijs en zeer snelle vrijwaring en betaling hebben we als zeer professioneel en aangenaam ervaren. Het heeft het afscheid van het jaarlijks kamperen in de afgelopen veertig jaar minder moeilijk gemaakt. We bevelen Campolife graag aan iedereen aan!
Zoals je eigenlijk van een bedrijf als CampoLife mag verwachten: klantvriendelijk en op tijd. Eén heel klein puntje: de koelkast kan op accustroom niet switchen van netstroom op accu. Hij kon pas aan toen we op de camping waren….
Ik had interesse in een tweedehands caravan. Mijn vragen werden niet beantwoord en de verkoper was niet geïnteresseerd. Waarschijnlijk omdat ik geen €100000 kon besteden. Ik heb natuurlijk maar 1 verkoper gesproken dus ik weet niet hoe het bij de rest van zijn collega’s gaat maar dan nog. Mijn partner wilde meteen weer weg. Jammer hoor. Uiteindelijk doorgereden en elders een mooie tweedehands caravan gekocht. Hier nemen ze iedereen wel serieus.
Beste Peter, Fijn dat we nog in de gelegenheid waren de situatie nogmaals te horen via telefonisch contact. Wij zullen hier intern iets mee doen richting onze verkopers. Wij ontvangen u graag binnenkort opnieuw in de winkel waartoe u gelukkig wel bereid was. Met vriendelijke groet, Het Campolife Team
Originele beoordeling
Ik had interesse in een tweedehands caravan. Mijn vragen werden niet beantwoord en de verkoper was niet geïnteresseerd. Waarschijnlijk omdat ik geen €100000 kon besteden. Mijn partner wilde meteen weer vertrekken door deze ongeïnteresseerde verkoper. Ik kan hier nog geen halve ster van maken maar minder is blijkbaar niet mogelijk. Jammer hoor. Uiteindelijk doorgereden naar Kleincaravans en daar een mooie tweedehands caravan gekocht. Hier nemen iedereen wel serieus.
Zie mooie reviews. Mijn latere caravan stond in de showroom tegen een hoek met muren. Zo was de scheur in de bumper moeilijk te zien. Ik zag die dan ook niet. Bij de aflevering stond de verkoper tussen de achterkant van de caravan en mij. Opeens zag ik het " de scheur, barst " . Oerstom van mij om de achterkant niet goed te bekijken. Maar goed opgelost voor ca 400€. Ben heel blij met Campo. Het ultieme vakantie gevoel.
Nou dat was mijn eerste en laatste bezoek aan dit bedrijf. Wat een ongeïntresseerde, domme en ondeskundige medewerkers achter de infobalie. Dikke min, spaar je brandstofkosten en er zijn campingwinkeks genoeg waar men vriendelijk kan helpen gelukkig. Wat is er gebeurd? Ik vroeg om een vervangende waterpomp, enkele jaren geleden campingwinkel Rotterdam Zuid gekocht. ‘Waar gebruikt u die voor?’ Voor mijn watertank op de boot’ reactie: ‘dan moet u naar een botenwinkel’.
Beste Max, Jammer dat u ons niet telefonisch te woord wilde staan en na slechts één bezoek aan ons bedrijf ons niet in de gelegenheid stelt uw verhaal te horen en er iets van te leren. We hadden u graag nogmaals willen ontvangen als klant en een tweede kans willen krijgen. Overigens was deze pomp een specifieke pomp voor in uw boot die wij niet kunnen leveren. Het advies is ons inziens dan niet vreemd om het echt in een botenwinkel te proberen. Met vriendelijke groet, Het Campolife team
-Uitstekende begeleiding bij het verkoop proces -Goed advies - Duidelijke afspraken en deze worden na geleefd -Mooie en Schoone showroom en winkel - Uitgebreid de tijd nemen voor het afleveren van de caravan
Nadat wij onze caravan bij Campolife hadden gekocht, besloten we er ook onze Dorema voortent te kopen. Dit bleek een grote vergissing. Niet alleen zijn wij niet goed voorgelicht over de kwaliteit van te tent; wij zijn ook niet geholpen toen de tent niet goed gemaakt bleek te zijn. Ze hebben niet eens de moeite genomen om de voortent terug te sturen naar de fabrikant. Wij kregen zelfs de schuld omdat wij de tent niet goed op zouden hebben gezet.
Deze klant heeft een voortent gekocht bij ons en deze tent heeft schade opgelopen door storm op Texel tijdens de vakantie. Deze schade is nooit bij de dealer te claimen en zal bij de verzekering geclaimd moeten worden. Dit heeft klant inmiddels ook gedaan en ons treft in deze echt geen enkele blaam maar de klant wist wellicht niet dat dit gewoon een verzekerde stormschade is. De tent was wel degelijk prima in orde en prima gemaakt. Net zo als alle andere tenten die hetzelfde vanaf de fabriek komen. Ook fabrikant heeft aangegeven dat dit stormschade is en nooit zo spontaan in elkaar kan zakken. De tent is wel degelijk teruggekomen ter beoordeling door ons en fabrikant echter was het antwoord niet wenselijk maar wel terecht. Er is sprake geweest van stormschade al dan niet in combinatie met verkeerd opzetten. Maar Campolife afrekenen op een verzekeringsactiviteit is zeer onterecht en klant gaat nu deze weg bij haar verzekering bewandelen en het is opgelost. Dus echt geen beoordeling van onze bedrijfsactiviteiten.
Bij Campolife liepen we tegen onze nieuwe caravan aan. We zijn uitstekend geadviseerd en goed geholpen. Voorlichting en informatie was uiterst plezierig. De aflevering verdient een pluim. Twee kleine opmerkingen: - het zou fijn zijn als je per e-mail de bevestiging van de betaling ontvangt en daarmee de bevestiging van aflevering. - ook prettig is als de caravan vòòr aflevering wordt gewogen. Zeker als er nog allerlei extra's zijn gemonteerd.
Na jaren genieten van onze grote gezinscaravan hebben we besloten onze vakanties anders in te vullen en hebben Campolife benaderd voor advies omtrent verkoop van de caravan. De diverse opties zijn door Campolife in eerste instantie schriftelijk en daarna in een persoonlijk gesprek toegelicht. Uiteindelijk hebben we de caravan aan Campolife verkocht, voor een goede prijs en zonder rompslomp bij betaling en vrijwaring. Al met al loven wij de tijd die de medewerkers voor ons hebben genomen en de transparante, vriendelijke communicatie. Wij bevelen Campolife zeker aan.
Vriendelijk een goed geholpen
Wij zijn met al onze vragen zowel in de shop als bij de caravans als bij de voortenten uitermate vriendelijk behandeld. Complimenten
Wordt alle tijd genomen om de caravan compleet te maken. Ook bij de aflevering duidelijke uitleg via filmpjes en door de afhandelaar.
We zijn heel plezierig geholpen door het vriendelijke en behulpzame personeel. Duidelijke uitleg gekregen over de caravan, er werd uitgebreid de tijd voor genomen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.