Filters

10

perfecte service, vriendelijke medewerk(st)erg

perfecte service, vriendelijke medewerk(st)ers

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service echt!!!

Snel besteld, geregeld en afgeleverd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Auto Rima is Top

Altijd goeie onderdelen en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon simpelweg geweldig.

Ik heb een zeer snelle reactie ontvangen met het juiste onderdeel, keurig een factuur gekregen en een fijne afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

TOP

Gewoon top !! Zoals telefonisch afgesproken, lag alles netjes klaar . Vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Betrof de aankoop van een koplampunit. Helaas werd een verkeerd model geleverd. Omruilen geen probleem Echter, de juiste lamp bleek uiteindelijk niet leverbaar. Restitutie, inclusief alle portokosten, was ook geen probleem Kijk, dat noem je nou prettig zaken doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle reactie via mail

Ik had twee onderdelen nodig voor mijn v70 en dit geregeld via het online formulier. Vervolgens via een paar snelle mail wisselingen de onderdelen besteld. Super service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel contact

Mannen en vrouwen kennen Volvo van binnen en buiten, vriendelijk. Wordt snel gereageerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk bedrijf

Antwoord op Jan Bodrij, Beste Jan, Als eerste willen we natuurlijk zeggen dat het vervelend is dat u dit zo ervaart. Maar onze mening delen we niet. Wij zeggen dat de Cd-speler geen plug and play is en dat er software geladen moet worden. U wou het product toch kopen om het te proberen. Ook geven wij duidelijk aan dat wij geen elektronica ruilen. Toch doen we dit vaak wel uit coulance. Als iets kapot is heeft u bij ons altijd recht op een vervangend onderdeel en als u ervoor kiest het onderdeel niet meer te gebruiken een tegoedbon. Hebben wij geen vergelijkbaar product krijgt u netjes het geld terug. Dat vinden wij het minste wat wij kunnen doen. Nu heeft u zomaar zonder kennisgeving de Cd-speler terug gestuurd. Als die in de zelfde staat was geweest had u deze kunnen ruilen voor een andere, dit wou u sowieso al niet gaf u aan. Wij hebben het onderdeel bekeken en zagen dat onze merk sticker kapot was en er 2 schroeven miste in de Cd-speler. deze is dus duidelijk open gemaakt. Ik confronteer u hiermee en u zegt letterlijk "Ik heb naast het monteren en demonteren gestaan (5 min), Daar is het ook niet gebeurd. Stuur even een foto op, dan kan ik vergelijken met bij het inpakken. Als het zo blijkt te zijn voor mij jammer. Nu wordt het anders een principe zaak" Dus u geeft al toe dat u het niet zeker weet, want dit is letterlijk uw mail die ik geplakt heb hierin deze mail. Helaas hebben wij te veel te maken met klanten die hun eigen kapotte producten terug sturen en proberen hun geld terig te krijgen. Als dit dan niet lukt een smoesje hebben waarom ons product niet is terug gekomen, of klanten die onze producten open schroeven en het kapotte onderdeel van hun overzetten op hun onderdeel en dan het product terug sturen en zeggen dat die het niet doet. We hebben dit helaas veel mee en daarom letten wij heel goed op hoe we onze dingen merken en waar we de stickers plakken zodat we kunnen zien als iets open is geweest.

  • Aanbevelen? Ja
2

Vervelende ervaring (waarschuwing)

Een cd speler besteld voor mijn VolvoXC90. Bij bestelling vermeld dat het misschien niet hieraan ligt. Het lag ook niet aan deze ander cd-speler. Dus netjes (onbeschadig/ niet opengemaakt) teruggestuurd en een creditnoto ontvangen. Tot zever prima. Na weken toch even contact met Rima, omdat het geld nog niet op mijn rekening stond. Het zat nu (opeens) anders. Ik kreeg (ondanks de creditnota) geen geld terug, omdat de 'stickers' verbroken waren, dus opengeschroefd. Heel vervelend dat ik hiervan beschuldigd wordt, omdat dit niet waar is. Ik heb om een foto hiervan gevraagd (als bewijs). Echter de cd-speler was weggegooid. Na veel heen en weer gemail, kon ik een 'tegoedbon' ontvangen. Dit heb ik geweigerd, omdat ik blijkt te liegen volgens Rima. Wordt al het electronica bij Rima bij terugsturen betitteld met 'opengemaakt'? Dus een waarschuwing bij het kopen van electronica. Als het niet blijkt te werken, krijg je je geld niet terug omdat het (altijd) is opengemaakt volgens Rima

  • Aanbevelen? Nee
10

SNEL en CORRECT.

Zo als boven reeds gezegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld

Hopelijk snel geleverd en vriendelijke dienst aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en erg begripvol!

Werd erg snel en super aardig geholpen! Alles was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Prijs en service perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfekter Service, schnelle Lieferung, fairer Preis

Ich habe bei Rima für meinen Volvo einen gebrauchten Scheinwerfer zu einem fairen Preis gekauft. Dieser war so wie beschrieben in einem sehr guten Zustand. Die Bestellabwicklung verlief ohne Probleme und die Lieferung erfolgte schnell. Der Scheinwerfer war vollständig und funktionsfähig und es gibt sogar 3 Monate Garantie. Bei Bedarf werde ich jederzeit wieder hier kaufen. Ik kocht een gebruikte koplamp voor mijn Volvo bij Rima tegen een eerlijke prijs. Dit was zoals beschreven in een zeer goede staat. De orderverwerking verliep soepel en de levering was snel. De koplamp was compleet en functioneel en er is zelfs 3 maanden garantie. Indien nodig zal ik hier op elk moment opnieuw kopen.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
9

Super fijne communicatie & service

Chantal heeft mij perfect geholpen met een onderdeel voor mijn Volvo. Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijk

Bestellen simpel snel en overzichtelijk Vind alleen onderdeel nr niet bij zoek functie

  • Aanbevelen? Ja
10

Auto Rima is de beste!!

Voor mij is auto rima de beste!! Ik kan daar alles kopen wat ik voor mijn Volvo s40 nodig heb. Ze hebben echt alles op voorraad. Ik kom hier altijd terug.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gute Firma

Hat zwar nicht alles geklappt, aber dafür alles hervorragend gemanagt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch bedrijf!

Hier kun je gerust je onderdelen kopen, ik ben al jaren een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Had wat besteld wat niet was wat het moest zijn. Ik moest er wel even achteraan zitten maar uiteindelijk is dit op een normale nette manier opgelost. Ik zou hier nogmaals een bestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ervaring

Alleen jammer dat het onderdeel 10 euro duurder was dan de offerte, via onderdelenlijn.. Maar er zijn ergere dingen. Verder goed geholpen. Grtz

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed door jeroen geholpen

Ik heb een zeer h=goede ervaring bij rima we moesten even wachten omdat we niet gebeld hadden maar ***** de v70 specialist nam alle tijd en zijn zelfs meerdere auto's achter afgeweest om met de juiste onderdelen tevoorschijn te komen helaas moet ik nog wel de raamschakelaar komen wisselen want het is toch de motor in het raam mechanisme wat kapot is maar hij heeft eerst de goedkoopste oplossing geprobeerd **** bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snelle afhandeling, komt afspraken na, sympathieke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Kennis van zaken

Kontakt gehad met Rik (Heuperman) over een storing op mijn XC90. Prima advies gekregen en het juiste onderdeel ontvangen en later nog een passende stekker. Daar kan zelfs het uitlees apparaat niet tegen op. Bovendien is Rik veel sneller dan uitlezen. Als ze er bij uw garagebedrijf niet uitkomen: ga maar naar Rik, die komt er wel uit. Ook de dames aan de telefoon en bij het afrekenen dankjewel voor jullie positieve aanwezigheid

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 22

6651KR Druten

487517960

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.