perfect, zeker aan te bevelen

Ik had een aantal jaren geen auto gereden. 1 proefles gehad en een dubbele rijles en ik rijd weer vrolijk rond. Rene is heel rustig en gaf me het zelfvertrouwen dat ik nodig had. Vond het ook fijn dat hij niet onnodige lessen of pakketten adviseerde. Aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

Super fijne rijlessen gehad altijd Rene is altijd super relaxed waardoor je je ook op je gemak voelt met lessen! Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Vanwege mijn faalangst heb ik voor deze rijschool gekozen. En dit was een heel goede keuze. Het waren erg gezellige lessen waar ik heel veel aan heb gehad. Dankzij Rene rijd ik nu met zelfvertrouwen. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

Rene zorgt voor een rustige en vertrouwde sfeer. Heeft veel aandacht voor persoonlijke aandachtspunten en een goed verwachtingsmanagement!

perfect, zeker aan te bevelen

In een keer me rijbewijs door super fijne en gezellige lessen van Rene! Door zijn geduld en prettige uitleg met veel plezier me rijlessen gevolgd.

perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij Rene heb ik mijn rijbewijs gehaald en begin ik autorijden zelfs leuk te vinden. Ik was een \"moeilijke\" leerling. Na 3 mislukte afrijpogingen en talloze rijlessen had ik de hoop bijna opgegeven. Ik besloot over te stappen naar Rene, omdat hij ervaring heeft met mensen die autorijden niet makkelijk vinden. Rene heeft me geleerd om zelfstandig te rijden en foutjes zelf op te lossen. Ook zijn eindeloze rust, geduld en bemoedigende woorden werkten motiverend. Voor iedereen die moeite heeft met het halen van zijn of haar rijbewijs, of autorijden spannend vindt raad ik Rene van harte aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb de rijlessen van Rene als zeer prettig ervaren. De deskundigheid en kalmte van Rene heeft mij zonder moeite door alle rijlessen heen geloodst. Ik beveel iedereen aan om lekker bij Rene te gaan lessen!

goede service, goed behandeld

Dankzij de super toffe lessen van Rene ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Door de test die je vooraf die je vooraf doet weet hij zijn lessen op ieders eigen niveau aan te passen. Zo ben ik een doener en hield hij daar rekening mee tijdens de lessen. Na een stukje theorie mocht ik dan weer even lekker hard op de snelweg 😉. Rene, super bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een goede ervaring gehad, veel gelachen in de auto. Een goede rijinstructeur!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een goede ervaring gehad bij deze rijschool. De lessen waren leuk en goed aangepast op mijn tempo.

perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij Rene was autorijden best oke. ;) Rene is gezellig, heeft humor en kan goed inschatten welke benadering werkt voor een leerling. De prijs per les is vergeleken met andere rijscholen zeker scherp en Rene is zo flexibel als mogelijk binnen zijn drukke schema. Iedereen die het vraagt zal ik hem aanraden! :)

goede service, goed behandeld

Auorijschool van Maaren is een rijschool aan te raden voor mensen die vooral veel behoefte hebben aan persoonlijke aandacht en leren op je eigen tempo. De lessen bestaan vaak uit een gedeelte herhalen wat je al kunt (en in mijn geval daarmee weer een beetje in het autorijden komen) en daarna probeert René je uit te dagen met nieuwe vaardigheden of met het aanscherpen van je vaardigheden. Voor mij een erg prettige manier van lessen!

perfect, zeker aan te bevelen

Aardige geduldige instructeur, heb het gezellig gevonden tijdens de lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastische rijschool waardoor ik mijn rijbewijs heb kunnen halen! René geeft goede lessen en biedt goede persoonlijke inzichten. Ik zou zeker aanraden hier je lessen te nemen!

Top lessen gehad !

perfect, zeker aan te bevelen

De instructeur programmeerd je om een zelfstandige, zelfverzekerde, scherpe chauffeur te zijn. Ik persoonlijk was in een keer geslaagd.

goede service, goed behandeld

Ik heb bij René een aantal rijlessen genomen omdat ik al 8 jaar mijn rijbewijs heb maar nauwelijks heb gereden waardoor ik angstig was geworden om weer te gaan rijden. René is een fijne, rustige instructeur. Hij kan goed inschatten wat je nodig hebt en laat je op je gemak voelen. Hij benadrukt steeds dat de rijlessen alleen voor jezelf zijn, je hebt je rijbewijs en je mag gewoon rijden. Met een paar lessen en de goede uitleg van René durfde ik weer zelf de weg op. Ik kan hem iedereen aanraden. Heel erg bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Omdat ik nogal onzeker van mezelf ben was ik opzoek naar een goede rijschool die mij meer vertrouwen kon geven. Door deze rijschool heb ik meer zelfvertrouwen gekregen. Super leuke maar vooral leerzame lessen gehad! Ik raad zeker autorijschool van Maaren aan!

goede service, goed behandeld

Ik werd goed ondersteund en aangemoedigd om door te blijven zetten. Dit is bewijs dat iedereen het kan zolang je maar doorzet

perfect, zeker aan te bevelen

In korte tijd heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald! René geeft duidelijke en goede instructies, is rustig en zorgt voor een gezellige sfeer in de auto. Ook houdt hij rekening met je tempo en geeft complimenten. Dit geeft veel zelfvertrouwen. Ik heb met veel plezier bij René gelest en daarom kan ik iedereen deze rijschool van harte aanbevelen!

goede service, goed behandeld

Rustige en duidelijke rijinstructeur. Hij leert je alles op je eigen tempo en zorgt voor rust zodat jij je eigen ding kan doen.

goede service, goed behandeld

Leuke en leerzame rijlessen gehad! René is geduldig en geeft een duidelijke uitleg. Hij zegt niet alleen wat fout gaat maar ook wat goed gaat. Hij luistert naar jouw wensen en maakt af en toe wat leuke grapjes. Kortom: een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Super rijschool! Je krijgt goede persoonlijke begeleiding en het is nog gezellig ook. Ik heb het echt aan René te danken dat ik in 1x geslaagd ben.

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort