goede service, goed behandeld

Ik kende Autorijschool Van Maaren van mijn buren. 4 buurkinderen hadden bij René gelest en waren zeer tevreden, vooral omdat hij rustig en geduldig scheen te lessen. Ik ben ook heel erg tevreden over mijn lessen van René. Tijdens de les is het gezellig, doordat je praatjes kan maken en hij je op je gemak stelt tijdens het rijden. Er wordt gekeken naar jouw niveau en past zich hierop aan. Hij is erg geduldig en blijft altijd rustig, ook al maak je fouten. Hij weet dat je er bent om te leren en zo lest hij ook. Door alle lessen was ik goed voorbereid op mijn examen, doormiddel van proef examens, uitleg en geruststelling wist ik zonder ervaring hoe een examen zou kunnen zijn. Ik heb met veel plezier gereden bij autorijschool van Maaren en kan door al zijn lessen nu met een zeker gevoel zelfstandig de weg op!

perfect, zeker aan te bevelen

Op aanraden van mijn zus heb ik rijlessen genomen bij René. Daar heb ik absoluut geen spijt van. De rustige uitleg, de terugkoppelingen en de hilariteit van René maken rijlessen gewoon heel leuk. Als je even wat minder vertrouwen had in je rijvaardigheid, werd dat wel weer opgelost. Het was een feestje om in de auto te zitten en het werd bijna jammer om te slagen. Gelukkig toch gelukt met de grootste dank aan René. Een aanrader voor iedereen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had het al eerder geprobeerd bij een grote rijschool die zogenaamd om kon gaan met mijn faalangst. Na continue een andere rijdocent te krijgen en gewezen werd hoe ik fout reed in de auto was ik er klaar mee. Bij Rene kreeg ik het geduld en de aandacht om zelfverzekerd te zijn tijdens het autorijden. Ik heb mijn rust gevonden. ik heb dan ook eindelijk gisteren mijn Rij examen gehaald!!! :D Ik kan mij voorstellen dat je ook zonder faalangst heel leuk les kan krijgen waar je echt wat aan hebt. Rene heeft zo\'n humor dat hij met iedereen wel om weet te gaan. Hij zorgt er in ieder geval voor dat je niet met een rugzakje zit, vol met het idee dat je het niet kan of ergens een fout hebt gemaakt. Het gaat om oplossingen vinden en de rust bewaren. Ik ben super blij dat ik het in één keer gelukt is te slagen bij Rene, maar ik ga de lol en de gesprekken missen!

goede service, goed behandeld

Hele goede lessen gehad; er wordt een mooi persoonlijk plan gemaakt, zodat je met alle kennis die je krijgt goed geschoold je examen in gaat! Wat er ook gebeurd, Van Maaren blijft een rustige goede leraar!

perfect, zeker aan te bevelen

Rene heeft mij de komende maanden erg geholpen mijn laatste drempel te overwinnen. Eerst reed ik erg twijfelachtig en waren drukke situatie te onoverzichtelijk voor mij. Door Rene relaxen uitstraling, (grappige) humor en zijn manier van lesgeven ben ik elke les steeds zelfverzekerder gaan rijden. In het bijzonder heeft mij door de lessen heen en ook net voor het examen mij tips gegeven die erg nuttig waren. Deze tips waren voor mij zo nuttig dat ik heel relaxed het praktijk examen inging en ook in 1 keer slaagde. Daarom wil ik Rene nogmaals hartelijk bedanken voor zowel het veilig leren rijden in het verkeer als de gezellige en leerzame gesprekken die we hebben gevoerd tijdens de rijlessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb alltijd al een beetje faalangst gehad maar Rene hielp me er met het autorijden goed vanaf. Een ontzettend gezellige rijinstructeur die je geduldig het vertrouwen geeft dat je het kan. In één keer geslaagd!

goede service, goed behandeld

René is een goede en geduldige instructeur die goed weet wat je zwakke en sterke punten zijn, daarnaast is hij ook nog eens een gezellige instructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

Onze zoon heeft PDD NOS. En door deskundig lesgeven in 1 keer zijn rijbewijs gehaald. Ik kan deze rijschool bij iedereen aanbevelen

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb ruim 7 jaar mijn rijbewijs, maar had de afgelopen jaren weinig gereden. De stap om weer te gaan rijden werd steeds lastiger, maar de wens voor een eigen autootje en meer vrijheid werden steeds groter. Uiteindelijk bij Autorijschool Van Maaren terecht gekomen voor de opfriscursus autorijden. Geen moment spijt van gehad! Na 8 uur lessen weer veel meer vertrouwen in het autorijden gekregen en inmiddels staat ook mijn eerste eigen auto voor de deur! Renee bedankt voor je gezelligheid, geduld en vertrouwen!

goede service, goed behandeld

Na het halen van mijn rijbewijs,7 jaar geleden, heb ik weinig gereden. Ik durfde ook niet meer inmiddels. Uiteindelijk toch de stap gezet om weer te gaan lessen. Bewust gezocht naar een instructeur die rustig is en mij de tijd geeft om te leren. En met 10 lessen durf ik nu weer zelf de auto in. Rene heeft op een rustige maar wel duidelijke manier mij weer op weg geholpen. En het belangrijkste: autorijden is weer leuk geworden!

perfect, zeker aan te bevelen

Op aanraden van mijn broer ben ook ik bij René gaan lessen en dat is een goede keuze geweest. Een ontzettend fijne rijschool, René heeft veel geduld en legt situaties of problemen duidelijk uit. Lessen inplannen gaat gemakkelijk en hierin is ook veel flexibiliteit, wat erg handig is in verband met school of werk, Daarnaast is René ook nog eens een ontzettend leuk gezelschap in de auto! Een absolute aanrader als je op zoek bent naar een rijschool!

goede service, goed behandeld

Altijd hele fijne rijlessen gehad bij René!

goede service, goed behandeld

Na jaren de auto alleen maar gebruikt te hebben voor de boodschappen in mijn eigen woonplaats, de knoop doorgehakt en contact gezocht met deze fantastische rijschool. Al tijdens de proefles was duidelijk waar mijn valkuilen lagen en ben nu na 5 lessen zover dat ik over mijn rij-angst heen ben. Het geduld, en het vertrouwen dat René me gegeven heeft, hebben ertoe geleid dat ik nu veel zekerder in de auto stap. De tips die hij gegeven heeft, ga ik nu verder in praktijk brengen. Heerlijk, zo blij dat ik deze stap gezet heb!

perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij de opfrislessen van René durf ik nu - na 5 jaar niet rijden - weer met de kinderen in de auto de weg op. Hij is geduldig, klantvriendelijk, rustig en speelt heel goed in op de aspecten die de beginnende rijder extra moet oefenen. Al na 2 uren voelde ik me een stuk zekerder en nu na 10 uren rijles, rijd ik zelfstandig het hele land door, zonder een spoor van angst. Wat een vrijheid! Bedankt René!

goede service, goed behandeld

Het was me aanbevolen om mijn rijlessen van Van Maaren te gaan volgen, en ik heb er geen enkele moment spijt van gehad. Al vanaf de eerste kennismaking hangt er een open en vertrouwde sfeer bij René. Hij speelt altijd in op de wens van de klant, en zorgt ervoor dat je het zo goed mogelijk naar je zin hebt. Maar hij doet daarnaast ook zijn best om je het autorijden zo snel mogelijk, en vooral zo goed mogelijk, onder de knie te laten krijgen.

goede service, goed behandeld

Hele leuke en leerzame lessen. René heeft goed door in welke aspecten extra geoefend moet worden en geeft erg persoonlijke begeleiding.

goede service, goed behandeld

René is een hele vriendelijke en bekwame instructeur, met veel geduld. René is altijd opgewekt, in voor een grapje, maar kan ook zeker serieus aan de slag. Rijlessen van René zijn een aanrader

goede service, goed behandeld

Autorijschool van maaren is een leuke rijschool met een instructeur die Door de lessen humor heen gooit. Hij is erg gedreven om jouw de dingen te leren en pakt je soms wel aan waardoor jij niet snel meer de fout in zal gaan. Zorgt wanneer jij je nodige ervaring hebt je altijd in druk verkeer word gezet. En moeilijkere opdrachten krijgt

goede service, goed behandeld

Ik zou deze autorijschool zeker aanbevelen! Zelf vond ik het zeer spannend om in de auto te stappen en zelf te leren autorijden. Gelukkig werd ik al snel gerust gesteld en merkte ik dat er ten alle tijden een fijne sfeer heerst tijdens het rijden. De humor maakt de lessen ook erg leuk. Verder is er veel kennis aanwezig wat op een goede manier wordt overgedragen. Er wordt in jou tempo gewerkt en de focus ligt op het positieve!

goede service, goed behandeld

mijn ervaring bij van maaren zijn erg positief! af en toe een flauw grapje maar dat maakt de sweer dan weer erg gezellig! :)

goede service, goed behandeld

Fijne rijlessen gehad: René heeft alles goed en duidelijk uitgelegd en veel geduld gehad, ook als het rijden niet zo goed ging. Bedankt René!

perfect, zeker aan te bevelen

Professioneel, vriendelijk en goede methode van lesgeven! Zeker een aanrader als rijschool!

goede service, goed behandeld

Alles in een keer gehaald super bedankt René van maaren

goede service, goed behandeld

Ik had al een rijbewijs, maar kon & durfde niet meer rijden, wat ook wel bleek tijdens de proefles, maar René reageerde erg positief: \'Je deed al meer dan alleen sturen, je keek ook al in de spiegels!\' Hij is geduldig, enthousiast en geeft je echt het vertrouwen dat je het kunt, waardoor ik ook daadwerkelijk snel vooruitgang boekte. Bovendien gebruikt René tekeningen en situatieschetsen om bijzondere verrichtingen uit te leggen en doet hij deze ook gerust eerst voor, wat erg goed werkt.

goede service, goed behandeld

Door René word je heel goed begeleid en word het rijden comfortabel en vertrouwd. Je leert veel goede trucs die je ook in andere auto\'s kan toe passen en leer je het rijden stapsgewijs. Nu ik mijn rijbewijs heb zit ik ook alleen relaxed achter het stuur.

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort