goede service, goed behandeld

Door René word je heel goed begeleid en word het rijden comfortabel en vertrouwd. Je leert veel goede trucs die je ook in andere auto\'s kan toe passen en leer je het rijden stapsgewijs. Nu ik mijn rijbewijs heb zit ik ook alleen relaxed achter het stuur.

goede service, goed behandeld

Hele fijne rijlessen gehad! Réne is geduldig, geeft duidelijk uitleg en de lessen waren gezellig met een ontspannen sfeer!

perfect, zeker aan te bevelen

deze rijschool is echt een aanrader hij legt het heel rustig uit en goed duidelijk uit en blijft rustig als er wat gebeurt ik ben in 2 keer geslaagd en ben over dit bedrijf zeer tevreden over

goede service, goed behandeld

Jaren geleden met heel veel moeite mijn rijbewijs gehaald en daarna durfde ik nog steeds niet echt te rijden. Dat had ik dan ook al jaren niet meer gedaan. Erg zonde natuurlijk! Uiteindelijk heb ik me met lood in mijn schoenen aangemeld voor opfrislessen bij René, en dat is echt een goede beslissing geweest. René is erg geduldig, rustig en positief. Hij zegt ook wat je goed doet en heeft humor. Hij gaf uiteraard advies en keek naar wat ik nodig had, maar ik mocht ook zelf zeggen wat ik nog wilde oefenen. Voor het eerst kreeg ik het idee dat ik misschien toch wel kon autorijden. Als je me twee maanden geleden zou hebben gezegd dat ik nu rond zou rijden in mijn eigen auto, zou ik je voor gek hebben verklaard. En toch is het zo!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel tevreden over Autorijschool van Maaren! Rene is vriendelijk, geduldig en rustig. Hij stelt je echt op je gemak. Daarnaast is hij zeer kundig, hij weet waarover hij het heeft en neemt zijn vak serieus. Hierdoor heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald maar (belangrijker nog) zit ik nu ook met veel rust en vertrouwen achter het stuur. Rene: nogmaals bedankt voor de gezellige en goede lessen!

goede service, goed behandeld

Erg tevreden! Goede oefeneningen en structuur in de lessen waardoor ik zo goed mogelijk voorbereid ben op het examen. Daarnaast wist René mij zo goed mogelijk gerust te stellen voor mijn examen, ondanks de examenstress.

goede service, goed behandeld

Flexibel met rijden, veel geduld.

goede service, goed behandeld

Ik heb een super leuke, gezellige maar vooral leerzame tijd gehad bij van Maaren! In een half jaar heb ik me rijbewijs gehaald. Helemaal top. Een fijne auto om in te lessen en alles is gewoon top geregeld!

goede service, goed behandeld

Een opleiding op maat, hele goede rijinstructeur die alles goed op zijn leerling overbrengt. En een leuke auto om in te leren rijden!

goede service, goed behandeld

Hele fijne rij instructeur en wat erg fijn was dat hij geduldig met je is en alles goed uitlegt

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb hele goede lessen gehad bij René. Hij heeft mij duidelijke uitleg gegeven en mij wegwijs gemaakt in de auto. René geeft rustige duidelijke uitleg waardoor ik ook rustig in mijn rijden werd. Ook heb ik het erg gezellig gevonden in de auto, René houd wel van een grapje op zijn tijd en dat zorgde bij mij voor een ontspannen sfeer.

perfect, zeker aan te bevelen

René heeft mij uitstekend geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. René blijft altijd rustig in de auto en legt situaties uitstekend uit, ook kan hij deze altijd aan de hand van theorieën of afbeeldingen uitleggen. Daarnaast is hij ook nog in voor een grapje tijdens het rijden

perfect, zeker aan te bevelen

helemaal super! ik was eerst vier keer gezakt bij een andere rijschool maar dankzij Rene bij zijn rijschool wel in een keer geslaagd . duidelijke uitleg en goede voorbeelden die je tijdens de les kan gebruiken . ik zeg dan ook: gewoon aanmelden!

perfect, zeker aan te bevelen

Super ervaring! hele leuke tijd gehad en nu dol gelukkig met mijn rijbewijs hier wordt je op de juiste manier opgeleid! :)

goede service, goed behandeld

leuke en leerzame lessen!

perfect, zeker aan te bevelen

Super leuke en leerzame tijd gehad. Bedankt voor alles!

goede service, goed behandeld

Rene was een uitstekende rijinstructeur! Hij heeft me goed geholpen met mijn ambitie mijn rijbewijs te halen, legde alles geduldig en goed uit en heeft ervoor gezorgd - met mij - dat ik ben geslaagd.

goede service, goed behandeld

Erg tevreden en duidelijk goede rijschool Aanrader

goede service, goed behandeld

Goede ervaring. Een gezellige vent, maar uiterst serieus. In een keer kunnen slagen!

goede service, goed behandeld

Ik vind dit een hele goede rijschool. René helpt je overal goed mee en ondersteund je goed tijdens het rijden. af en toe is die wat strenger om je over dingen heen te zetten zodat je het goed, maar dat is helemaal niet erg. Hij zelf is heel rustig in de auto waardoor je je zelf ook op je gemak voelt. Het is ook een goede man en René houd zo nu en dan van een grapje maken onderweg. Ik heb veel aan zijn lessen gehad en ben dan ook nu geslaagd. Toppie echt bedankt René Hij zorgt ervoor dat jij tip top de weg veilig op kan. heb er wel even over gedaan om mijn rijbewijs te halen maar hij is eindelijk in de pocket! :D Ik zeg doen dus jongens en meisjes die nog moeten lessen ik zeg AANMELDEN!! :D

perfect, zeker aan te bevelen

Ik zeg top rijschool, super flexibel kwa lestijden en alles kan in overleg. En het is super gezellig in de auto. Je leert telkens nieuwe dingen en je kan goed ervaring op doen tijdens je les want geen 1 les is het zelfde. Alles word goed uitgelegd al moet dit 10x is dat geen probleem. Je word goed geholpen en je kan altijd terrecht met vragen. Ik zal deze rijschool zeker aanbevelen in mijn omgeving!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vind dit een hele goede rijschool. René helpt je overal goed mee en ondersteund je goed tijdens het rijden. Hij zit zelf heel rustig in de auto waardoor je je zelf ook op je gemak voelt. Het is ook altijd gezellig en René houd er wel van om een grapje te maken. Hij zorgt er ook voor dat je altijd veilig rijd en veilig op de weg bent en alles gaat met rust en precisie. Hierdoor heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald en ga ik heel zelf verzekerd op pad met de auto. Ik zeg Doen!!

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo, Een helle goede rij school, rene van maaren, altijd rustig en geeft goede uitleg👍 top rijschool om aan te raden👍 mvg pascal

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb op een fijne, rustige en deskundige manier les gehad. Ook was het erg gezellig in de auto. Ik kan iedereen aanraden om bij deze rijschool te gaan lessen! Zeker ook als je al iets ouder bent, zoals ik (30).

perfect, zeker aan te bevelen

The experience with Rene was very pleasant and instructive. Despite my inability to speak Dutch, Rene managed pretty well give instruction in English which really help me a lot in learning fast. My success in passing the practical exam was due to his expertise and knowledge of safe driving which he shared to me. I certainly recommend this driving school to anybody who wants to learn how to drive.

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort