perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel blij dat ik voor René heb gekozen toen ik mijn rijbewijs wilde gaan halen. Dankzij hem zit ik nu zeker in de auto en durf ik zelfstandig te rijden! De lessen waren naast heel leerzaam ook nog eens heel gezellig, ik heb echt een goede tijd gehad. René kan je goed op je gemak stellen en weet precies waar hij je mee moet helpen om ervoor te zorgen dat je dat rijbewijs haalt. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had nooit verwacht dat ik op mijn 35e en met wat angst voor rijden in één keer zou slagen, maar het is vanochtend gebeurd! Dankzij René. Door zijn leuke, gezellige lessen kreeg ik veel plezier in het rijden. Er was een hele ontspannen sfeer tijdens de les, we hebben veel gelachen en er zat een goede opbouw in de lessen. In de laatste lessen heeft hij me nog flink laten zweten (op een leuke manier!) waardoor ik me goed voorbereid voelde op mijn examen. Door zijn rust, geduld en vertrouwen kreeg ik zelf ook steeds meer rust en zelfvertrouwen. En ik heb van hem geleerd hoe ik me moet herpakken na een fout. Dat heeft me vandaag erg goed geholpen bij mijn examen. Ik heb lang gedaan over het kiezen van een rijschool en ben uiteindelijk op deze goede recensies afgegaan. En terecht dus, want vandaag kan ik een hele goede recensie toevoegen en ben ik in één keer geslaagd! Bedankt, René!!

goede service, goed behandeld

René, dank voor je geduld, de ontspannen sfeer in de auto en jouw prima begeleiding naar het examen! In één keer geslaagd; ik kijk tevreden terug op een leerzame periode!

goede service, goed behandeld

(faal)Angst om auto te rijden, dus nam ik nooit meer plaats achter het stuur. Dankzij de rustige uitstraling en duidelijke lessen van Rene durf ik weer te rijden. Kreeg weer de goede inzicht in het verkeer. Nu veel oefenen, dan komt de souplesse vanzelf. Dank je wel

goede service, goed behandeld

René heeft me op een veilige manier auto leren rijden. Hij is altijd geduldig. Hij geeft niet op ook al lukt het niet meteen.

perfect, zeker aan te bevelen

Rene is echt een topper!! Kalm en veel engelengeduld..Ik had me geen andere rijinstructeur kunnen wensen! Ben de 3e keer geslaagd, maar dat kwam door mijn eigen zenuwen. Want ik had dankzij Rene zeker de 1e keer kunnen slagen. Rene heel erg bedankt voor alles en heel veel succes verder!!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede rijschool, erg persoonlijk en goeie begeleiding.

perfect, zeker aan te bevelen

Rene leert je weer de overzicht over het verkeer te krijgen, als je door een ongeluk rijangst ontwikkeld hebt. Hij LAAT JE ZIEN, wat je zelf moet zien, om veilig en rustig te rijden, daar waar nodig en met Schwung de snelweg op te gaan, waar ik anders mijn voet van het gaspedaal gehaald had... Ik had al 40 jaar rijervaring, maar door de bijlessen van Rene kijk ik weer heel anders tegen het autorijden aan, zelfs op de snelweg! Dank ervoor!

perfect, zeker aan te bevelen

Een TOP rijschool met een TOP instructeur. Rene is geduldig, rechtvaardig en sleept je door je periode heen. Hij zorgt dat je met alle vertrouwen aan je examen begint. Hij geeft je zelfvertrouwen en helpt je waar hij kan. Qua prijs is hij echt super. Hij is zeker de moeite waard om bij hem te gaan lessen! Vandaag in 1 keer geslaagd. Bedankt Rene, bedankt voor alles!

goede service, goed behandeld

Een hele goede en leuke ervaring! Hij geeft je het vertrouwen dat het allemaal wel goed komt en je wordt echt goed voorbereid op het examen. Ik zeg DOEN!

goede service, goed behandeld

Bij René word je altijd persoonlijk behandeld. Hij organiseert de boel goed en houdt overal rekening mee. Je kunt zien dat hij zijn werk serieus neemt. Ik beveel rijschool van Maaren aan! Nicole

perfect, zeker aan te bevelen

Het geld meer dan waard! Meneer van Maaren heeft er de hele tijd meer vertrouwen in gehad dan ik. Je hoort vast vaak genoeg van instructeurs snel boos worden of ongeduldig werden als de auto voor de vijfentwintigste keer afslaat, maar Renée heeft ten alle tijden rustiger gereageerd dan ik gereden heb.

goede service, goed behandeld

Dankzij Rene zit ik met voldoende zelfvertrouwen en veel plezier zelf achter het stuur. De lessen waren altijd gezellig, leerzaam en met rust. Zelfs als je het zelf even niet ziet zitten helpt Rene je er bovenop. Rene bedankt!

goede service, goed behandeld

Heeft veel geduld, luisterd naar je vragen en helpt je goed met dingen als je ergens mee zit !! Leuke lessen gehad!!

goede service, goed behandeld

René is een erg rustige en geduldige instructeur die op een prettige manier les geeft, vooral als je faalangst hebt. Een echte aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Hij legt alles goed uit heeft mij ook geholpen met mijn theorie en ben in een keer geslaagd ik raad deze rijschool zeker aan!

goede service, goed behandeld

Door de hulp van deze rijschool ben ik in één keer geslaagd! Ik ben blij dat ik hier mijn rijlessen genomen heb. Overal kreeg ik goede uitleg bij en alles werd duidelijk behandeld. Ik ben zeer tevreden over de rijschool en beveel deze rijschool zeker aan.

perfect, zeker aan te bevelen

De lat ligt tegenwoordig erg hoog bij het CBR. Gelukkig zijn er helden als René die je in een mum van tijd op niveau brengen. Door zijn persoonlijke approach, eerlijkheid, geduld en opbouwende kritiek kijk ik met zelfvertrouwen en een glimlach op mijn gezicht terug op mijn tijd als zijn leerling. René is een sympathieke, vakbekwame vent die rust uitstraalt. Maar vergis je niet, zodra hij ook maar de kans ziet voor humor dan pakt hij die! Wat resulteert is een ontspannen en vertrouwde sfeer, wat je duidelijk terug zal zien in je prestaties. René, hartelijk dank voor je deskundigheid! Veel succes met je bedrijf.

goede service, goed behandeld

Een heel fijne rijopleiding gehad bij René, veel geleerd en hij heeft me uitstekend begeleid.

perfect, zeker aan te bevelen

Het was hartstikke leuk René! Bij deze rijschool zijn de lessen niet alleen heel leerzaam maar ook ontzettend gezellig. Ik raad het zeker aan iedereen aan!

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort