perfect, zeker aan te bevelen

Ik kijk terug op een leerzame en gezellige tijd!Ik had last van faalangst en René wist daar op een goede manier mee om te gaan!Ik heb ontzettend veel gehad aan de tips en adviezen!M\'n rijbewijs in 1x gehaald, dankzij Rijschool van Maaren!Van harte aan te bevelen voor iedereen!

perfect, zeker aan te bevelen

René bedankt voor de geweldige tijd! De lessen waren altijd erg leerzaam, in rust en met name ook altijd heel erg gezellig. Fijnloos leren autorijden ondanks je gave om die stoplichten steeds op rood te laten springen... Zoek je een rijschool? Aarzel niet...René Van Maaren leert het je wel. In één keer mijn examen gehaald door deze man!

goede service, goed behandeld

Autorijschool van Maaren, een super gezellige een leerzame autorijschool! Ik heb met veel plezier mijn lessen gevolgd dankzij de goede begeleiding. Ik raad deze autorijschool aan iedereen aan. Bedankt, Rene van Maaren. Groetjes, Marijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Rijbewijs B in 1 keer (31 lessen) gehaald. Je wordt goed geholpen en hij maakt altijd tijd voor je. Goede rijschool!

perfect, zeker aan te bevelen

Van theorie t/m praktijk in één keer gehaald! Wat is die tijd snel gegaan zeg! Vele dank aan van Maaren.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een leuke en leerzame ervaring dankzij René. Ik ben geslaagd en ik beveel het ook aan mijn vrienden aan!! Bedankt voor de fijne tijd.

perfect, zeker aan te bevelen

Yes ! ! !, mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald. René ook via deze weg, heel erg bedankt voor de fijne lessen, je opbouwende kritieken én goede adviezen.

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort