minder dan de voorgaande keren.
In het verleden enkele malen geweest waarbij prettige ervaringen gehad bij dezelfde persoon. Meest recente ervaring was wat minder. Ik maakte een afspraak vanwege problemen aan mijn rem linksachter .Door een voor mij nieuwe persoon gebeld dat mijn remblok en remschijf vervangen moesten worden. Geen probleem, echter was de oorzaak dat de remklauw vastzat en vervangen moest worden. Daarbij te horen gekregen dat het totaal meer dan 1000 euro kost. Nu is dit niet ondenkbaar, echter waren de onderdelen al besteld. Ik denk uiteraard wel dat ik alsnog de mogelijkheid had om te weigeren, echter ging het mij er er om dat ik als klant liever van te voren gebeld had willen worden over dergelijke kosten en of alles door kon gaan. Nu had ik bij het maken van de afspraak al erover gehad dat ik een bepaalde merk wilde indien de remmerij vervangen moest worden, maar ik gaf daarbij aan dat ''we'' het dan er wel even over kunnen hebben.
Ander punt is dat de medewerker aan de lijn weinig empathisch vermogen toonde dan wel in de positie van de klant wilde denken. Ik vroeg mij af hoe een remklauw vast kan zitten. Ik kreeg als reactie dat hij het niet wist en dat het weleens voorkomt. Dat begrijp ik uiteraard, maar enige moeite om wat gedachtes uit te wisselen (zeker gezien deze prijzen) zou gewaardeerd worden, immers, ik was bij een professioneel bedrijf.
Daarnaast ook nog dat ik vroeg welke remklauw ik gekregen had aangezien deze blijkbaar zonder montage 500 euro koste. Nu weet ik dat remklauwen over het algemeen niet goedkoop zijn maar rondkijkend op het internet zijn er genoeg die beduidend minder kosten. Ik zei dat ik dan waarschijnlijk een extra goede heb gekregen en toen kreeg hij alleen ''ja high end''. Op de factuur stond verder behalve het woord remklauw daar verder niets over.
Al met al is de indruk tot nu toe dat het sterk afhangt wie achter de balie staat om je als klant gewaardeerd te voelen. Ik beveel het aan, maar dan vooral op basis van mijn voorgaande ervaringen