Goedemiddag Jos, Dank voor de reactie en de mooie rapportcijfers die we van je hebben gekregen, tot de volgende keer! Hartelijke groet, Dirk Smink.
Henk, Bedankt voor de reactie, tot binnenkort voor de band van de Moto Guzzi! Vriendelijke groet, Dirk.
Goedemiddag, Graag gedaan en bedankt voor dit bericht. Tot ziens bij BandenPunt. Hartelijke groeten, Dirk Smink.
Goedemorgen, Fijn om te vernemen dat het goed bevalt, graag tot ziens bij BandenPunt. Dirk Smink.
Goedemorgen JanJaap, Bedankt voor je reactie, en tot de volgende keer. Mvgr, Dirk.
Goedemorgen, Enorm bedankt voor deze opsteker, en tot ziens bij BandenPunt! Mvgr, Dirk.
Frank, Bedankt voor deze feedback. Binnenkort neem ik contact op voor de zomer/winterbandenwissel, Hartelijke groet, Dirk WJ Smink.
Hoi Martin, Bedankt voor je reactie en tot vanmiddag ;) Dirk.
Ron, Hartelijke dank voor deze feedback. Graag tot een volgende keer, fijne paasdagen. Dirk.
Bedankt voor deze bijdrage, tot de volgende uitdaging! Vriendelijke groet, Dirk.
Kees, Bedankt voor je reactie en thumps up, we gaan vrolijk verder! Tot de volgende keer, Dirk.
Goedemiddag Leeuwina, Enorm bedankt voor deze reactie, en tot een volgend (garage)bezoek! Mvgr, Dirk.
Goedenavond, Dank voor deze publicatie, en het cijfer wat u ons geeft. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Tot een volgende keer bij BandenPunt, Vriendelijke groet, Dirk Smink.
Goedemiddag, Naar mijn idee hebben wij anders gedaan wat u gevraagd heeft: Het oliefilter en de olie vervangen. Het vervangen van de motorolie en het filter was overigens overbodig, maar op uw eigen verzoek. In plaats van met ons te overleggen dat uw bedoeling was de lekkage te verhelpen, waardoor we met u mee hadden kunnen denken en meteen de juiste reparatie kunnen doen, heeft u ons meer laten doen als nodig en de daarmee gemoeide kosten gemaakt. Dat moet u ons niet verwijten! Deze door ons gemonteerde onderdelen zijn origineel Peugeot en voor geen stuiver minder verkrijgbaar als de door ons gehanteerde prijzen. Dat aan deze auto voor enkele tientjes gerepareerd werd, maar er eigenlijk duidelijk voor honderden euro’s aan gerepareerd dient te worden, is uw eigen keuze. Wat jammer is en naar mijn idee absoluut niet correct, is dat u het ons lijkt te verwijten dat we dit niet ook meteen opgelost hebben – en dat er bovendien een onveilig voertuig blijft rondrijden. Maar maak daar niet ons probleem van, wij hebben alles naar eer en geweten gedaan. Wellicht treffen we elkaar nog eens onder andere omstandigheden. Dirk.
Bedankt voor de inhoudelijk reactie, we gaan zo door. Graag tot ziens bij BandenPunt - De Automaatspoelspecialist. Hartelijke groet, Dirk Smink.
Kees, Welbedankt voor je welgemeende feedback! Ik was helemaal vergeten te zeggen dat het aardbeienplantje dat we bij het 3-jarig bestaan hebben gekregen, het nog altijd doet! Tot de volgende keer, Groeten van Dirk en Esther.
Ha Sjaak, Dankjewel voor de spontane reactie en een mooi verslag van onze werken. Tot de volgende keer, Vriendelijke groet, Dirk en Esther.
Teun, Enorm bedankt voor deze opsteker en het in ons gestelde vertrouwen door de jaren heen; we gaan zo door! Tot de volgende keer - dit keer met de Peugeot waarmee ik verwacht en hoop dat jullie vele jaren vooruit kunnen. Hartelijke groet, Dirk.
Tony, Enorm bedankt voor dit positieve en duidelijke verhaal, we proberen zo door te blijven gaan. Tot de volgende keer, goed weekend. Dirk.
Goedemorgen Jans, Bedankt voor de bijdrage, tot ziens bij BandenPunt. Vriendelijke groet, Dirk Smink
Remko, Enorm bedankt voor de feedback, we proberen zo door te gaan. Tot een volgende keer, hartelijke groet, Dirk Smink
Goedemorgen, Bedankt voor deze bijdrage en tot de volgende keer! Goed weekend, vriendelijke groet, Dirk.
In ben het er niet mee eens dat u dit hier neerzet, aangezien u geen factuur heeft bent u strikt genomen geen klant van ons. Om andere lezers niet op het verkeerde spoor te zetten, zal ik hier mijn kant van het gebeurde uiteenzetten: U benaderde ons met de vraag de koppeling van uw auto te vervangen. Wij maakten een aanbieding en dit was akkoord. Wij konden de auto over 5 dagen aanpakken, u vroeg of deze eerder gebracht mocht worden- wat natuurlijk geen probleem is. Toen wij de auto eenmaal in de werkplaats hadden, bleken er (veel) meer gebreken te zijn - waarop wij u geprobeerd hebben te bellen, om te voorkomen dat u ondanks de gerepareerde koppeling alsnog met een hoop onvoorziene kosten kwam te zitten. Omdat we u niet te pakken kregen, hebben wij besloten te wachten met de reparatie tot we u gesproken hadden. Meneer belde die avond op, en er werd afgesproken dat de reparatie alsnog door moest gaan. Nu konden wij dit echter pas de week daarna oppakken, aangezien de werkplaats vol stond met eerder afgesproken werk voor andere klanten. In totaal zouden wij daardoor 4 dagen later klaar zijn als aanvankelijk (het weekend meegeteld). Echter konden wij vanwege omstandigheden de klus niet snel genoeg uitvoeren, waarop wij een collega-garage gevraagd hebben het van ons over te nemen. Dit bedrijf was € 50,- duurder als ons, maar na overleg was meneer akkoord met deze alternatieve oplossing. Aangezien de auto naar ons toe gesleept was, hebben wij de auto ook naar onze collega gesleept zodat zij konden beginnen. De volgende werkdag belt mevrouw op rond 1100u, met de mededeling dat de niet alleen de alsnog klus niet door mag gaan, maar ook dat men het vertrouwen in ons kwijt is. Hierop heb ik gereageerd dat onze collega's er waarschijnlijk al aan begonnen zijn, en dat ik deze gang van zaken niet correct vind - wij hebben immers met meneer afgesproken, en alles in het werk gesteld om de auto zsm bij onze collega te krijgen, daar de mensen aangejaagd vooral zo snel mogelijk de auto te repareren, onderdelen klaarliggen etc. Nu krijg ik het verwijt dat dankzij ons de auto al 2 weken hier is (hoewel u de auto zelf bijna een week voor de reparatie al bracht) en dat het overleg over de overige gebreken niet gewaardeerd wordt? Maar goed: Ik bel wel met onze collega's. Nog voor ik hieraan toe kom hangt meneer ook al aan de telefoon met een vergelijkbaar verhaal - maar aangezien meneer mij niet eens laat uitpraten hoe èèn en ander in elkaar zit, geef ik aan dat het dan ook klaar is en de opdracht door ons geannuleerd wordt. Heel simpel: Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Waar men elkaar de kans niet geeft het in goed overleg met elkaar op te lossen, is het einde zoek en daar leen ik mij niet voor. Wellicht treffen wij elkaar nog eens onder andere omstandigheden, Dirk WJ Smink
Enorm bedankt voor deze bijdrage Wendy! Hartelijke groet, Het BandenPunt team.
Nico, Hartelijk dank voor deze bijdrage, en hopelijk tot een volgende keer. Koffie staat altijd klaar, groeten, Het BandenPunt Team.
Hoofdstraat 22
7873 BC Odoorn
Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, aanhangwagen, motorfiets, 4x4, oldtimers en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn we gevestigd in Odoorn waar we honderden klanten per maand helpen hun auto optimaal te benutten. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.