I.v.m. een foutmelding gevraagd om hiernaar te kijken. Duidelijk aangeven dat de melding na een half uur rijden optrad, filmpje gestuurd van de melding en het lampje (volgens boekje gloeibogie). Er is wel 300 euro in rekening gebracht maar probleem kon niet opgelost worden. En de rekening had ook wel 1000 euro konden zijn volgens de garagehouder. De auto had hiervoor al heel veel kosten gehad bij deze garage en het probleem hebben ze niet gezien bij de APK en bij de verdere reparaties. Er zou van te voren contact opgenomen worden over de kosten en ook duidelijk aangegeven dat we niet verrast hoopten te worden over de prijs. Helaas na 15 jaar zijn wij hier geen klant meer.
Goedemiddag Pieter en Margreet, Het spijt me. Ik kan écht geen begrip opbrengen voor jullie keuzes. Deze kwestie is inmiddels bijna een jaar geleden uitgebreid behandeld en afgedaan. Er zijn meerdere tussentijdse contactmomenten tijdens de diagnose geweest en er is een heldere uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden. Nogmaals: diagnose stellen is niet hetzelfde als repareren. Eerst dient er diagnose gesteld te worden, daarna kunnen we pas duidelijkheid geven over de te verwachten reparatiekosten. Ik weet oprecht niet wat wij anders hadden moeten doen. Zo werken wij al vele jaren naar volle tevredenheid voor jullie. Overigens geen 15 jaar, maar 9 jaar. Dat jullie na 33 tevreden werkplaatsbezoeken het 34e bezoek zo aanpakken is schrijnend. Niet bellen, geen overleg, nee jullie schakelden de Bovag in. Nadat óók de Bovag heel duidelijk is geweest en jullie klacht ongegrond heeft verklaard ontvingen wij van jullie een stuitende e-mail waarna wij in maart 2024 respectvol de klantrelatie hebben beëindigd. En nu, 10 maanden later, is jullie volgende stap een ongefundeerde "laster" review..? Bijzonder teleurstellend. Ik heb alle correspondentie vandaag verstrekt aan Klantenvertellen zodat zij het echte verhaal kennen. Verder wens ik er geen negatieve energie meer aan te besteden. Er zijn inmiddels bijna 1.000 reviews geplaatst door klanten waar wij dagelijks gráág met hart en ziel voor klaarstaan. Gegroet, Robert Landeweerd Vakgarage Landeweerd
Door een fout bij de bandenconcurrent zijn mijn winterbanden niet op tijd geleverd. Landeweerd heeft snel nieuwe besteld en deze binnen enkele dagen alsnog kunnen wisselen, ondanks ze eigenlijk vol zaten. Op die manier had ik ze nog op tijd voor mijn vertrek naar Duitsland. Geweldige service dus!
Beste Daan, Bedankt voor je lovende woorden. Een review als deze geeft ons elke dag de energie om "volgas" door te gaan ;-) Bedankt!
Helaas voor mij is m'n auto afgekeurd en niet meer waard om hem weer op de weg te krijgen. Vanuit vakgarage Landeweerd is er wel goed meegedacht en zijn er verschillende opties aangegeven om de kosten nog wat te drukken, maar soms houdt het gewoon op. Een aantal jaren kom ik hier al en krijg altijd een eerlijk verhaal en er wordt altijd goed meegedacht. Bedankt toppers
Beste Floris, Dank voor je review. Eerlijk duurt 't langst he? Graag gedaan hoor. Uiteraard leveren we graag je volgende auto, maar ook als je elders slaagt ben je uiteraard van harte welkom in de toekomst.
Top service !
Goed(e) overleg en uitleg over de te verrichten werkzaamheden en de prijs.
Transparant over verwachte kosten, goed en duidelijk contact. Prettige ervaring!
Mijn auto is er geweest voor de periodebeurt. Alles is keurig uitgevoerd en afgehandeld. Uitstekend advies gehad van Dennis.
Super service
Apk en onderhoud laten doen. Ben zeer tevreden ze bellen als er bijzonderheden zijn en komen met oplossingen
“Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Vakgarage Landeweerd en ben ontzettend tevreden over hun service. Het team is altijd professioneel, vriendelijk en betrouwbaar. Mijn auto is hier altijd in goede handen. Absoluut een aanrader!”
Altijd weer fijn en snel geholpen.
Had een probleem met mijn koelsysteem. Monteurs kijken verder dan hun neus lang is. Geconstateerd dat er een kap niet goed zat. Zo grote schade voorkomen.
Klein bedrijf waar de kantongerecht telt.
Bedankt Hans, al bedoelde je hopelijk niet "kantongerecht" maar "klant nog echt"... ;-)
Snel contact, duidelijke afspraken!
Auto gebracht en kon met elektrische leenfiets verder op pad. Goed en uitgebreid telefoon gesprek gehad over de bevindingen en welke reparaties ze aanbevolen. Uiteindelijk afgerekend wat was afgesproken.
Zoals altijd helemaal prima!!
Ik kon mijn auto op zaterdag langsbrengen om nagekeken te worden ( hij gaf raar geluid) Dezelfde dag was het probleem verholpen! Goede service en kwaliteit!
Vriendelijk en behulpzaam
Probleem met de auto. Linkerruit kapot. Auto gebracht. Direct een vervangende auto. Een dag later is de auto gerepareerd. Dat verwacht je. Vakgarage Landeweerd maakt het waar!
- transparant - denken mee - geen gladde praatjes
Tot nu toe geen klachten. Denken mee om de kosten te verdelen. En geven bruikbaar advies
Voor het eerst apk gedaan bij landweerd Waren verbeter punten en werd dit netjes aangegeven.
goede afspraken, je weet wat er moet gebeuren , en de service is uitstekend.
Banden laten vervangen bij deze garage terwijl ik hierop kon wachten. Alles is volgens afspraak verlopen en zeer tevreden.
Goede service en hebben goed contact met wat er moet of gaat gebeuren. Ga met een fijn gevoel weg als de auto weer klaar is. Top service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.