Filters

10

Een schone garage met goede service

Ik vond het erg prettig dat toen mijn auto een APK nodig had, ik opgebeld werd dat de auto goedgekeurd zou worden, maar dat er nog wel een aantal verbeterpuntjes waren . Aan mij de vraag wat hiermee te doen. De beslissing lag bij mij .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top geregeld, heel zorgvuldig

De garage is heel zorgvuldig met het onderhoud van mijn auto. Ze adviseren en overleggen goed over wat er nodig is om de auto optimaal te onderhouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
3

niet content.

U wilt graag uw dienstverlening verbeteren: Dinsdag 21 jan: Apk keuring -> remschijven achter afgekeurd Donderdag 30 jan: achterremschijven en blokken worden vervangen +jaarlijkse merkbeurt Kosten : 1255,07 euro. (Heb maar niet geklaagd over de 5,50 euro ruitenwisservloeistof die zou zijn bijgevuld, hetgeen niet kan, want de avond daarvoor heb ik die tot de rand toe bijgevuld.) Woensdag 5 feb: display geeft motorstoring aan , Bij het rijden blijkt de rembekrachtiger niet meer te werken. Auto 7/2 naar garage gebracht. Vrijdag 7 feb gebeld door garage : Uitleesapparatuur geeft aan: distributie set, carter, vacuümpomp en zeef moeten vervangen. Geschatte kosten: 2200 euro. Aangezien in april 2024 de distributie set vervangen is, de carter gedemonteerd en de zeef is schoongemaakt, leek het me niet reëel, dat dit weer moest gebeuren. Afgesproken dat de auto weer werd opgehaald. Blijkbaar is er zonder overleg met mij aan de auto gesleuteld, hetgeen hersteld moest worden. 12 feb kon de auto weer opgehaald worden. Helaas is voor de diagnose een bedrag berekend van 185,29 euro , best hoog! 17 feb: Auto gebracht naar de citroengarage waar hij gekocht is. Daar is de vacuümpomp vervangen plus elektrokleppen gereinigd plus banjobout + pakkingen vervangen. Tevens oliefilter weer vervangen + nieuwe olie. Het bleek dat de montage van de veren van de achterremblokken niet juist gemonteerd waren (kosten 100.76 euro) En dat de APK keurmeester aldaar de remschijven NIET afkeurde. Heb bij de citroengarage 973,44 euro afgerekend . U begrijpt dat ik niet helemaal contant ben met : -het niet goedkeuren van de remschijf bij de APK (daar kun je over discussiëren). -het berekenen van ruitenwisservloeistof die niet geleverd is. -een nota voor het diagnosticeren van de motorstoring waarbij zonder overleg de vacuümpomp is gedemonteerd. -het verkeerd monteren van de remblokveren -een geschatte kostenpost van 2200 euro, terwijl ik nu voor minder dan de helft geholpen ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

Kon snel terecht

Nadat ik met een lege accu had gestaan en met hulp van de ANWB thuis ben gekomen werkte de verschillende waarschuwingssysteem en de radio niet meer. Deze heeft Landeweerd snel kunnen herstellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed geholpen

Er goed na mijn probleem met auto gehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prima ervaring

Hardwerkend en service gericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Prettige en eerlijke behandeling

Prettige garage met vak kennis. Alleen jammer dat de auto niet na een grote onderhoudsbeurt een wasbeurt heeft gekregen. Dat zou een 10 hebben opgeleverd…

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Snel, zorgvuldig en komt afspraken na

Afspraak gemaakt, snel aan de beurt, op de afgesproken tijd klaar met een aankoopkeuring die zeer uitgebreid was. Goede tips gekregen. Niet opdringerig om het daar ook te laten maken. Vriendelijk geholpen ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Vlot en flexibel

Plezierig contact, flexibel in agenda, en werkzaamheden snel probleemloos uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

goede klantvriendelijke mensen

reparaties die eventueel uitgevoerd moeten worden gebeurt altijd in overleg met de opdrachtgever.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Vakkundig geholpen en denken mee met klant

Vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Goed

Tevreden over de service

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Zeer slechte ervaring na jarenlang klant te zijn geweest

I.v.m. een foutmelding gevraagd om hiernaar te kijken. Duidelijk aangeven dat de melding na een half uur rijden optrad, filmpje gestuurd van de melding en het lampje (volgens boekje gloeibogie). Er is wel 300 euro in rekening gebracht maar probleem kon niet opgelost worden. En de rekening had ook wel 1000 euro konden zijn volgens de garagehouder. De auto had hiervoor al heel veel kosten gehad bij deze garage en het probleem hebben ze niet gezien bij de APK en bij de verdere reparaties. Er zou van te voren contact opgenomen worden over de kosten en ook duidelijk aangegeven dat we niet verrast hoopten te worden over de prijs. Helaas na 15 jaar zijn wij hier geen klant meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top service bij het wisselen van de winterbanden

Door een fout bij de bandenconcurrent zijn mijn winterbanden niet op tijd geleverd. Landeweerd heeft snel nieuwe besteld en deze binnen enkele dagen alsnog kunnen wisselen, ondanks ze eigenlijk vol zaten. Op die manier had ik ze nog op tijd voor mijn vertrek naar Duitsland. Geweldige service dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Eerlijke prima service

Helaas voor mij is m'n auto afgekeurd en niet meer waard om hem weer op de weg te krijgen. Vanuit vakgarage Landeweerd is er wel goed meegedacht en zijn er verschillende opties aangegeven om de kosten nog wat te drukken, maar soms houdt het gewoon op. Een aantal jaren kom ik hier al en krijg altijd een eerlijk verhaal en er wordt altijd goed meegedacht. Bedankt toppers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Perfect

Top service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede afhandeling servicebeurt

Goed(e) overleg en uitleg over de te verrichten werkzaamheden en de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed geholpen

Transparant over verwachte kosten, goed en duidelijk contact. Prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Professioneel bedrijf

Mijn auto is er geweest voor de periodebeurt. Alles is keurig uitgevoerd en afgehandeld. Uitstekend advies gehad van Dennis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fantastisch

Super service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede service

Apk en onderhoud laten doen. Ben zeer tevreden ze bellen als er bijzonderheden zijn en komen met oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

uitstekende service en betrouwbaarheid

“Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Vakgarage Landeweerd en ben ontzettend tevreden over hun service. Het team is altijd professioneel, vriendelijk en betrouwbaar. Mijn auto is hier altijd in goede handen. Absoluut een aanrader!”

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Waar de klant nog koning is

Altijd weer fijn en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede vakkundige mensen.

Had een probleem met mijn koelsysteem. Monteurs kijken verder dan hun neus lang is. Geconstateerd dat er een kap niet goed zat. Zo grote schade voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Deventerstraat 329

7322RG Apeldoorn

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.