
Ik vond het erg prettig dat toen mijn auto een APK nodig had, ik opgebeld werd dat de auto goedgekeurd zou worden, maar dat er nog wel een aantal verbeterpuntjes waren . Aan mij de vraag wat hiermee te doen. De beslissing lag bij mij .
De garage is heel zorgvuldig met het onderhoud van mijn auto. Ze adviseren en overleggen goed over wat er nodig is om de auto optimaal te onderhouden.
Goede service en klantvriendelijk
U wilt graag uw dienstverlening verbeteren: Dinsdag 21 jan: Apk keuring -> remschijven achter afgekeurd Donderdag 30 jan: achterremschijven en blokken worden vervangen +jaarlijkse merkbeurt Kosten : 1255,07 euro. (Heb maar niet geklaagd over de 5,50 euro ruitenwisservloeistof die zou zijn bijgevuld, hetgeen niet kan, want de avond daarvoor heb ik die tot de rand toe bijgevuld.) Woensdag 5 feb: display geeft motorstoring aan , Bij het rijden blijkt de rembekrachtiger niet meer te werken. Auto 7/2 naar garage gebracht. Vrijdag 7 feb gebeld door garage : Uitleesapparatuur geeft aan: distributie set, carter, vacuümpomp en zeef moeten vervangen. Geschatte kosten: 2200 euro. Aangezien in april 2024 de distributie set vervangen is, de carter gedemonteerd en de zeef is schoongemaakt, leek het me niet reëel, dat dit weer moest gebeuren. Afgesproken dat de auto weer werd opgehaald. Blijkbaar is er zonder overleg met mij aan de auto gesleuteld, hetgeen hersteld moest worden. 12 feb kon de auto weer opgehaald worden. Helaas is voor de diagnose een bedrag berekend van 185,29 euro , best hoog! 17 feb: Auto gebracht naar de citroengarage waar hij gekocht is. Daar is de vacuümpomp vervangen plus elektrokleppen gereinigd plus banjobout + pakkingen vervangen. Tevens oliefilter weer vervangen + nieuwe olie. Het bleek dat de montage van de veren van de achterremblokken niet juist gemonteerd waren (kosten 100.76 euro) En dat de APK keurmeester aldaar de remschijven NIET afkeurde. Heb bij de citroengarage 973,44 euro afgerekend . U begrijpt dat ik niet helemaal contant ben met : -het niet goedkeuren van de remschijf bij de APK (daar kun je over discussiëren). -het berekenen van ruitenwisservloeistof die niet geleverd is. -een nota voor het diagnosticeren van de motorstoring waarbij zonder overleg de vacuümpomp is gedemonteerd. -het verkeerd monteren van de remblokveren -een geschatte kostenpost van 2200 euro, terwijl ik nu voor minder dan de helft geholpen ben.
Nadat ik met een lege accu had gestaan en met hulp van de ANWB thuis ben gekomen werkte de verschillende waarschuwingssysteem en de radio niet meer. Deze heeft Landeweerd snel kunnen herstellen.
Er goed na mijn probleem met auto gehandeld
Hardwerkend en service gericht.
Prettige garage met vak kennis. Alleen jammer dat de auto niet na een grote onderhoudsbeurt een wasbeurt heeft gekregen. Dat zou een 10 hebben opgeleverd…
Afspraak gemaakt, snel aan de beurt, op de afgesproken tijd klaar met een aankoopkeuring die zeer uitgebreid was. Goede tips gekregen. Niet opdringerig om het daar ook te laten maken. Vriendelijk geholpen ook.
Plezierig contact, flexibel in agenda, en werkzaamheden snel probleemloos uitgevoerd.
reparaties die eventueel uitgevoerd moeten worden gebeurt altijd in overleg met de opdrachtgever.
Vakkundig geholpen
Tevreden over de service
I.v.m. een foutmelding gevraagd om hiernaar te kijken. Duidelijk aangeven dat de melding na een half uur rijden optrad, filmpje gestuurd van de melding en het lampje (volgens boekje gloeibogie). Er is wel 300 euro in rekening gebracht maar probleem kon niet opgelost worden. En de rekening had ook wel 1000 euro konden zijn volgens de garagehouder. De auto had hiervoor al heel veel kosten gehad bij deze garage en het probleem hebben ze niet gezien bij de APK en bij de verdere reparaties. Er zou van te voren contact opgenomen worden over de kosten en ook duidelijk aangegeven dat we niet verrast hoopten te worden over de prijs. Helaas na 15 jaar zijn wij hier geen klant meer.
Goedemiddag Pieter en Margreet, Het spijt me. Ik kan écht geen begrip opbrengen voor jullie keuzes. Deze kwestie is inmiddels bijna een jaar geleden uitgebreid behandeld en afgedaan. Er zijn meerdere tussentijdse contactmomenten tijdens de diagnose geweest en er is een heldere uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden. Nogmaals: diagnose stellen is niet hetzelfde als repareren. Eerst dient er diagnose gesteld te worden, daarna kunnen we pas duidelijkheid geven over de te verwachten reparatiekosten. Ik weet oprecht niet wat wij anders hadden moeten doen. Zo werken wij al vele jaren naar volle tevredenheid voor jullie. Overigens geen 15 jaar, maar 9 jaar. Dat jullie na 33 tevreden werkplaatsbezoeken het 34e bezoek zo aanpakken is schrijnend. Niet bellen, geen overleg, nee jullie schakelden de Bovag in. Nadat óók de Bovag heel duidelijk is geweest en jullie klacht ongegrond heeft verklaard ontvingen wij van jullie een stuitende e-mail waarna wij in maart 2024 respectvol de klantrelatie hebben beëindigd. En nu, 10 maanden later, is jullie volgende stap een ongefundeerde "laster" review..? Bijzonder teleurstellend. Ik heb alle correspondentie vandaag verstrekt aan Klantenvertellen zodat zij het echte verhaal kennen. Verder wens ik er geen negatieve energie meer aan te besteden. Er zijn inmiddels bijna 1.000 reviews geplaatst door klanten waar wij dagelijks gráág met hart en ziel voor klaarstaan. Gegroet, Robert Landeweerd Vakgarage Landeweerd
Door een fout bij de bandenconcurrent zijn mijn winterbanden niet op tijd geleverd. Landeweerd heeft snel nieuwe besteld en deze binnen enkele dagen alsnog kunnen wisselen, ondanks ze eigenlijk vol zaten. Op die manier had ik ze nog op tijd voor mijn vertrek naar Duitsland. Geweldige service dus!
Beste Daan, Bedankt voor je lovende woorden. Een review als deze geeft ons elke dag de energie om "volgas" door te gaan ;-) Bedankt!
Helaas voor mij is m'n auto afgekeurd en niet meer waard om hem weer op de weg te krijgen. Vanuit vakgarage Landeweerd is er wel goed meegedacht en zijn er verschillende opties aangegeven om de kosten nog wat te drukken, maar soms houdt het gewoon op. Een aantal jaren kom ik hier al en krijg altijd een eerlijk verhaal en er wordt altijd goed meegedacht. Bedankt toppers
Beste Floris, Dank voor je review. Eerlijk duurt 't langst he? Graag gedaan hoor. Uiteraard leveren we graag je volgende auto, maar ook als je elders slaagt ben je uiteraard van harte welkom in de toekomst.
Top service !
Goed(e) overleg en uitleg over de te verrichten werkzaamheden en de prijs.
Transparant over verwachte kosten, goed en duidelijk contact. Prettige ervaring!
Mijn auto is er geweest voor de periodebeurt. Alles is keurig uitgevoerd en afgehandeld. Uitstekend advies gehad van Dennis.
Super service
Apk en onderhoud laten doen. Ben zeer tevreden ze bellen als er bijzonderheden zijn en komen met oplossingen
“Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Vakgarage Landeweerd en ben ontzettend tevreden over hun service. Het team is altijd professioneel, vriendelijk en betrouwbaar. Mijn auto is hier altijd in goede handen. Absoluut een aanrader!”
Altijd weer fijn en snel geholpen.
Had een probleem met mijn koelsysteem. Monteurs kijken verder dan hun neus lang is. Geconstateerd dat er een kap niet goed zat. Zo grote schade voorkomen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.