Prima ervaring! Vriendelijke begeleiding aan de telefoon en snelle service!
Er wordt goed meegedacht met de klant. Ook de prijs is erg scherp.
Blankert Shortlease is in tegenstelling tot andere leasemaatschappijen snel in reactie, goed telefonisch bereikbaar, zeer klantvriendelijk en scherp in prijs.
Auto op tijd geleverd zoals afgesproken. Buitenlant netjes gepoetst opgeleverd. Er is geen aandacht geschonken aan het poetsen van auto aan de binnen kant. Je kon goed zien dat de auto heeft stil gestaan. Ruitensproeistof was leeg.
IK heb 2 keer een auto voor korte tijd geleased en in beide gevallen was de ervaring erg goed. Het is professioneel en ze reageren snel en klantvriendelijk. De volgende keer dat een auto nodig heb ga ik zeker weer naar Blankert.
Top goede service
Snel een auto kunnen regelen, zonder al te veel gedoe. Enige opmerking is dat er geen laadkabel voor thuis bij de auto zit, om via het 220 stopcontact te laden. Deze moet ik maar zelf kopen was het antwoord. Die hoort naar mijn menig gewoon bij de auto te zitten
Vanaf het eerste telefonische contact met Gideon voor de procedure mbt het kunnen afsluiten van een shortlease contract tot en met het afleveren van de auto was een uitstekende ervaring.
9 april jaarlijks lease ik een kia picanto bij deze bedrijf . Mijn eerste ervaring met shortlease. Alles liep soepel. 3 juli heb ik een wisseling gedaan van kia picanto handschakelen naar een Toyato aygo cross automaat want vanwege reizen voor mijn werk( korte ritten) was een automaat gunstiger. De wisseling liep ook soepel.En sinsdien is de ellende begonnen. De toyota aygo zat onder allerlei krassen en lak schade. Auto was niet gewassen. De achterbank bekleding was vies de dashboard en portieren zaten onder de krassen. Ik heb alles gemeld bij blankert via email. Al snel merkte ik dat het door hen verstuurde schade rapport overzicht niet klopte. Ik kreeg een inname schade rapport voor die kia. Hier word aangegeven dat ik moet 175 euro betalen voor onverklaarbare schade. Na heen en weer mailen kreeg ik een oprechte excuus email van Priscilla Berghorst met de mededeling dat de 175 euro word gecrediteerd. Ik heb snel besloten om de Toyota aygo in te leveren want ik had een zeer slecht gevoel gekregen over deze bedrijf. 11 juli is de wagen opgehaald. De chauffeur heeft de wagen nagelopen en los van de krassen was er geen deuk of kapotte lamp of spiegel. 18 juli krijg ik een mail van Angela van Riel. Met mededling dat ik moet 175 euro betalen voor de onverklaarbare schade voor de Kia picanto. Mijn moeder is 23 juli onverwacht overleden. Ik bel met Blankert mbt uitbetalen van mijn borg en restant van mijn vooruit betaling van mijn maandelijk lease bedrag. Want ik had de geld hard nodig om een vliegticket te kopen naar curacao. Terug in nederland heb ik deze zaak weer opgepakt. 25 juli is er een inname schade rapportvoor de toyota aygo naar mijn ge-emaild. 2 weken nadat ik heb de auto ingeleverd Ik wil weten wanneer mijn 175 euro. Krijg ik te horen dat ik heb schade gemaakt(kapotte spiegel) Bij de Toyota aygo. Dus kost wat kost wil blankert mijn geld houden. En dat gaat mooi niet gebeuren.
We hebben de Toyota Pro ACE (9 persoons) gehuurd voor onze vakantie. We zouden het busje vooraf komen bekijken en hadden daarvoor een afspraak gepland. Daar aangekomen was het busje echter nog bij de garage voor onderhoud. Was wel netjes geweest als men ons dat had laten weten. Dat is ook het enige punt voor verbetering. Verder goede service, ook bij het inleveren (bij uitleen is minder schade gezien dan bij teruggave, maar fijn dat de medewerker mij (terecht) op mijn woord vertrouwde en geen discussie aanging). Het busje zelf is goed. Cruisecontrol en airco waren onze beste vrienden op vakantie. Volgend jaar wil ik deze wel opnieuw huren bij Blankert als het nodig is. Borg moeten we nog ontvangen, duurt een paar werkdagen zei men.
Nette schone auto gekregen, ben er heel blij mee
Zeer goede ervaring, maar zelf vind ik wel dat de autos een aparte zomer en winterbanden set zouden moeten hebben, veel lease maatschappijen laten de autos op winterbanden staan en dit is natuurlijk niet optimaal.
Ervaringen waren in het begin ok bij het bestellen van de auto en de aflevering, ook de auto Jeep Compass bevalt uitstekend. Echter na 3 dagen rijden gaf de auto aan motorolie vervangen, bellen naar jullie gaf aan dat de auto een onderhoudsbeurt moest hebben, hiervoor moest ik naar kwikfit en was de auto een volledige dag kwijt. En daar ben ik wat zal ik zeggen teleurgesteld over, we leasen een auto voor 3-4 maand met een km van 3000 km per maand en na 3 dagen had de auto al een beurt nodig, dit vind ik niet kunnen, daar had toch beter naar gekeken kunnen worden, want ik was hierdoor de auto een dag kwijt. De melding blijft de auto geven ondanks de beurt, na bellen met kwikfit kreeg ik te horen dat zei deze melding niet kunnen verwijderen dit kan alleen een Jeep garage.
Niek kende ik nog van mijn tijd bij leasemaatschappijen. Perfect en snel geregeld
Snel en prima communiceren en komen afspraken na
Moest bij ophalen best lang wachten omdat de auto gewassen moest worden. Tja, gewassen was ie dus niet, dikke stoflaag en een dashboard doekje was meermaals zwart. Heb alle vloeistoffen nagelopen en die waren voldoende. Al met al toch dank voor de snelle inzetbaarheid en de prettige communicatie. Auto rijdt prima!
Ik heb een kia picanto gehuurd. Alles liep prima. Ik kreeg een schade rapport via email. Die ik moets tekenen. Toe de auto werd bezorg was er geschade aanwezig. Ik gebeld met blankert ik kreeg een verbaasde antwoord van een medewerker Tim om de schaderapport te negeren. Inmiddels heb ik een wisseling gedaan van kia naar een aygo x cross. Auto werd bezorg en het was vies zat onder allerlei krassen binnen en buiten stoelen waren vies.Ruitensproeier tank was leeg bezine deksel krijg ik niet open. Nu komt het mooiste gedeelde ik kreeg een inamerapport ik moet 175 euro gaan betalen voor schade aan de kia. De oude schade die door een andere is gemaakt en die gerepareerd was word nog een keer bij mij geincasseerd. Blankert je moet je schamen.
Goedemiddag, dank u voor uw review, wij vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met uw auto. Wij doen ons best om iedere auto zo goed als mogelijk af te leveren. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om contact te leggen via [email protected], met als het kan wat foto's dan nemen wij contact met u op om e.e.a. uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Kreeg een auto geleverd die niet schoon was, meer schade vertoonde dan in het rapport stond én uiteindelijk een zodanige beschadiging had aan de voorbumper, dat rijden boven de 70 kilometer een vreemd geluid opleverde. Bleek een loszittend deel van de bumper te zijn. Op mijn verzoek is de auto gewisseld voor een andere. Dat ging heel snel. Dus vanaf dat moment alles prima
de communicatie vooraf ging goed. toen de auto eenmaal bezorgd werd was hij zowel binnen als buiten gewoon vies. de bezorger zei dat de bodemplaat in de kofferbak er niet was en dat doorgegeven had. zelf ook nog een mail gestuurd maar geen reactie gekregen en ook nog steeds geen bodemplaat
Prima service, geen gedoe komen na wat beloofd wordt.
Klein puntje van kritiek, auto was niet volledig vol getankt. Dit was de eerste keer dat dit niet geheel correct was.
Top
Vorige week 1 telefoontje gehad met medewerker Blankert en 2 shortlease auto's snel kunnen regelen. Deze zijn donderdag afgehaald en waren beide echt in top conditie. Eerdere ervaringen met Blankert was ook al zeer positief. Andere leasemaatschappijen kunnen hier zeker een voorbeeld aan nemen. Go zo door. Groet directie RieVisie MRS BV Harderwijk
Snel en goed geholpen. Ruime keus en flexibel. Top
Goede service / prima ! medewerkers; hier en daar een beetje omslachtige procedure.
Marsweg 3 B
8013 PD Zwolle
Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.