Bij verkoopgesprek klantvriendelijk, bij afhalen voelde ik me niet als klant behandeld
Bij het afhalen was men de papieren kwijt en moest er nog gezocht worden naar waar ze lagen. De auto wordt niet volgeladen, wat wel de afspraak was. Ik werd tot 5 keer toe koffie aangeboden, wat dan weer een plus was. Ik werd door drie verschillende collega's geholpen. De persoon die mij heeft geholpen hielp twee andere bezoekers, die later binnenkwamen!, eerst. Ik heb daar iets van gezegd. Hij ging de auto halen en bleef vervolgens best lang weg waardoor ik weer iemand vroeg of er iemand de auto kon gaan halen.
Er lag niets klaar van een offerte over de verzekering terwijl de toezegging werd gedaan dat deze persoonlijk met mij zou worden doorgenomen.
Al met al vind ik de service bij het ophalen echt slecht.
Kortom ik voel me als klant slecht behandeld.
Ik bel morgen nog even, want kom tot de conclusie dat de auto niet oplaadt bij het gebruik van de oranje kabel. Welke kabel hebben jullie gebruikt?