Tot nu toe zeer matig gelopen
Na het maken van een afspraak voor een proefrit ben ik gaan proefrijden. De brandstofmeter stond net onder de helft dus wat kan er mis gaan.
Eenmaal de snelweg opgedoken hielt de auto, waarna ik een duik in de vluchtstrook heb moeten maken.
Men wist van de defecte brandstofmeter, maar was het vergeten, kan gebeuren.
Uiteindelijk heb ik de auto toch genomen want naast een paar andere zaken zou dit worden verholpen.
Dit is niet het geval geweest, dus heb ik een afspraak gemaakt ter reparatie.
De dag van de reparatie heb ik gelukkig nog even gebeld hoe laat ik verwacht zou worden, want ze hadden geen tijd, en geen beloofde vervangauto staan.
Nu heb ik een nieuwe afspraak staan, en meteen gevraagd of er nog iets na kan worden gekeken. Men reageert niet op mail.
Alles bij elkaar opgeteld vind ik het een zooitje, dat te veel voor de omzet en dit ten koste van de klant gaat.
Pluspunten:
-Super vriendelijke en snelle verkopers die snel communiceren
Minpunten:
-Te lange levertijd (3 weken)
-Niet nakomen van afspraken/ vergeten
-Geen tot zeer trage communicatie met de werkplaats
-Aangegeven probleem niet verholpen