Geen eerlijke zaak
Hier 2 maanden terug een Yaris aangeschaft. Verkoper Milo benadrukte hoe goed de airco wel niet was, top auto, helemaal na gekeken en in orde was het verkoop praatje.(blabla)
Ook heeft hij een interieur reiniging beloofd wat NIET gebeurt is.
Heb dat er eerst bij gelaten, tot ik 2 weken terug problemen kreeg met mijn airco.
De airco bleek niet gevuld mede als dat er nog geen 0.5l olie in zat.
Na 2 maanden dus al €261 lichter aan kosten.
Ook filters bleken pikzwart.
Vervolgens een telefonisch gesprek gehad met Milo, dat hij me wel tegemoet zou komen,en zou kijken wat hij kon betekenen; dan moest ik de factuur doorsturen.
Dit gedaan, waarop meneer me de vraag stuurt waarom ik niet bij hun ben gekomen.
Uhh misschien omdat deze garage sowieso me al voorgelogen heeft?
(Bedankt voor het niet reinigen van het interieur wat dus wel beloofd was)
Nu heb ik al 2 mails gestuurd en krijg ik gewoon geen reactie.
Ontzettend jammer dat dit niet netjes en snel opgepakt word.
Een vrouw met 3 kinderen een auto verkopen die wel had kunnen warmlopen zo weinig olie als erop zat.
Vind het een schande en voel me opgelicht en benadeelt.
Ook dat er niet netjes reactie komt op mijn mail; daar waar als je een auto wil aanschaffen peterman wel gelijk reageert?
Ik vind dat de garage me hierin tegemoet hoort te komen en minstens de kosten van de Olie €45 alsmede de airco €75 dient te vergoeden.
Voor iedereen die hier een auto aanschaft? Laat het bij de proefrit even nakijken door een andere garage, deze mensen willen blijkbaar alleen geld verdienen i.p.v. tevreden klanten en mensen op weg helpen.
Ontzettend jammer!!!