Hele goede rijschool

Ik heb laatst mijn rijbewijs gehaald bij Rijschool Marcel. Ik kijk goed terug bij de lessen die ik van Marcel heb gehad. Een hele fijne en rustige instructeur die alle tijd en rust heeft.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ik heb Marcel ervaren als een rustige en prettige rij instructeur.

Ik ben goed begeleid en voorbereid door Marcel op de rijtest die ik moest doen.

Prettige rijschool

Mijn ervaring bij rijschool Marcel is erg positief. Hij gaf duidelijke instructies en kon de rust goed bewaren. Daarnaast was er een prettige sfeer. Zou de rijschool zeker aanbevelen!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Goeie en duidelijk instructies maar was ook gezellig in de auto

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Goede instructeur die duidelijk uitlegt

Ik heb door Marcel kunnen genieten van mijn rijlessen, vanwege de goede instructies en de gezelligheid in auto. Door deze goede combinatie ben ik van overtuigd dat ik daardoor in één keer geslaagd ben. Hierbij raad ik hem zeker aan!

Hele fijne rijschool

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij rijschool Marcel en ben in een keer geslaagd. Raad het zeker aan!

Super rijlessen gehad!

Fijne lessen gehad bij rijschool Marcel. Marcel legt altijd alles duidelijk en rustig uit. Zeker een aanrader!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Lieke dank je wel voor jouw korte maar krachtige review. We zijn altijd blij met positieve beoordelingen 😊. Lieke wij willen jou ook bedanken voor het kiezen van onze rijschool en voor jouw goede inzet om een goede bestuurster te willen worden. Dit heeft dan ook geresulteerd dat je in 1x geslaagd bent voor je rijexamen 👊🏻

Heel veilig gevoel tijdens de lessen!

Eerste keer rijden, ik was heel nerveus maar voelde mij al snel op mijn gemak. Goede feedback gekregen op mijn rijden en met veel plezier gelest.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Marieke dank je wel voor jouw mooie review. We zijn altijd blij met positieve beoordelingen 😊. Marieke wij bedanken je voor jouw goede inzet om een goede bestuurster te willen worden. Dit heeft dan ook geresulteerd dat je in 1x geslaagd bent voor je rijexamen 👊🏻 Marieke bedankt voor de leuke tijd die we samen in de auto hebben gehad, je was net als eigenlijk alle leerlingen een leuke en leergierige leerling 👍

Fijn

Ik heb veel geleerd en onder andere ook hoe ik zelf in praktijk het me zelf makkelijk kan maken en niet alleen voor het examen!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Kimberley, Tja even een ander verhaal als de anderen. Maar wel een leuk en fijn verhaal!!! Je hebt een switch gemaakt naar onze rijschool en hier heb jij je rijbewijs gehaald. Door jouw enorme doorzettingsvermogen en leergierigheid ben jij zover gekomen. Ik wil jou dan ook bedanken dat je zoveel inzet hebt getoond en ook een leuke tijd van hebben gehad. Ik wens net als alle andere leerlingen heel veel plezierige en veilige kilometers toe 👊🏻

Top in een keer geslaagd!

Fijne ervaring bij rijschool Marcel, alles is super verlopen!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Anouk Dank je wel voor jouw korte maar krachtige reactie! Super gedaan Anouk. Je hebt heel veel inzet getoond en als resultaat dat je net als je zus/zusje ( maar net wie het eerst kwam 😉 ) in 1x geslaagd bent. Anouk ook jou wens ik heel veel plezier van het rijbewijs en wens je heel veel veilige kilometers toe

Hele fijne en leerzame tijd gehad!

Ik heb veel geleerd tijdens mijn rijlessen! Ook als het niet in 1x lukt geven ze je alle tijd!

Een top ervaring

Hele fijne lessen gehad De uitleggen waren duidelijk Goed3 help gehad zodat ik het rijexamen in 1x kon afronden!

Prettige manier van lesgeven

Gaat er iets mis of pak je iets verkeerd aan dan wordt je teruggenomen naar het zelfde punt en word er verteld wat je anders had kunnen doen. Door dit de doen krijg je er meteen een goed beeld van.

Zeer prettig

Rustige en prettig sfeer. Pakt de juiste momenten om iets uit te leggen en neemt de tijd hiervoor.

Super fijn gelest !

Super fijne uren gehad

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Leerzame en tegelijkertijd gezellige lessen bij Marcel

Voordat ik aan rijlessen begon, was ik een beetje bang om auto te rijden. Marcel heeft mij daar echter heel goed mee geholpen. Marcel ziet je echt als een persoon en niet als een nummertje. Hij is erg geduldig en legt alles duidelijk uit. Ik ben dan ook in één keer geslaagd dankzij hem!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Super leerzame en fijne lessen gehad. Ook hele aardige en gezellig man dus zeker een aanrader!

Zeer tevreden!

Heel tevreden over de rijlessen! Ik raad Rijschool Marcel zeker aan. Ik ben tevens ook in 1 keer geslaagd! Fijne tijd gehad :)

Aanrader

Rijschool Marcel is een hele leerzame rijschool. Ik heb mijn rijbewijs eindelijk mogen behalen na meerdere keren gezakt te zijn. De lessen zijn altijd informatief geweest en zeker een aanrader om hier te lessen!

Doorzettend

Ik kwam officieel van een andere rijschool af, hier konden ze niet verder met me vanwege mijn faalangst. Rijschool Marcel heeft me toen overgenomen, en zodanig doorgezet dat ik mijn examen heb kunnen halen.

Heel erg goed

Ik had een ontzettend fijne instructeur die alles duidelijk uitlegde en altijd rustig bleef.

Superrijschool

Heel erg tevreden met Rijschool Marcel. Altijd heel vriendelijk en zeer geduldig. Marcel is altijd in voor een praatje waardoor het heel gezellig in de auto is. Daarnaast heeft Marcel zoveel rust in zich waardoor je vanzelf de zenuwen loslaat (mocht je deze hebben). Ik had nooit verwacht dat ik in 1x zou slagen, maar dankzij Marcel is dit toch gelukt!

Gezellige en leerzame lessen

Keek elke keer weer uit naar de rijles vooral omdat het gezellig en leerzaam tegelijk is!

Een rijbewijs in 6 weken

Rijschool Marcel heeft mij altijd geholpen! Ik studeer in het buitenland en ben daarom beperkt in NL. Ik heb Marcel benadert voor een spoed rijbewijs in 6 weken. Marcel was de enige rijschool die mij toeliet en mij goed heeft geholpen! Vriendelijke rij instructeur met oog voor de leerling. Naast een goeie voorbereiding voor het examen geeft Marcel ook altijd tips en handigheidjes die na het behalen van het examen van pas kunnen komen! Overall een hele goeie ervaring!

Geweldige rijlessen

Bij Marcel krijg je hele goede rijlessen met goede en duidelijke uitleg erbij. Een hele fijne ervaring gehad bij Marcel in de auto ;)

De Morinel 220

8251JC Dronten