Perfect !

Marcel brengt rust, neem de tijd voor je en zijn uitleg is duidelijk en goed! Ik raad zeker aan om bij Marcel lessen te nemen om jou rijbewijs te halen!! Meer dan 10 sterren waard.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Goede begeleiding en fijne sfeer

In december begonnen met rijles en inmiddels mijn rijbewijs behaald. Er zit een fijne en gestructureerde opbouw in de lessen waardoor je met zelfvertrouwen rijdt. Ik had zelf Wouter als instructeur, hij gaf rustig en duidelijk uitleg. Dit vond ik erg fijn.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Super rijschool en in 1x geslaagd!

Hele leuke lestijd gehad. De positieve manier van feedback geven vond ik heel fijn. Fouten maken was nooit erg, voelde niet vervelend en leer je alleen maar van. Blij om na 18 goede lessen in 1x geslaagd te zijn! Bedankt Marcel voor alle hulp :)

Helemaal top!

Op een fijne manier mijn rijbewijs in 1x gehaald bij Marcel!

Geslaagd!

Rustig en duidelijk. Geen rare dingen en past zich goed aan bij persoonlijke wensen.

leuk en gezellig

ik heb het erg naar mijn zin gehad met mijn instructeur, maar hij mag wel als ik ben geslaagd niet het naar beneden halen met, je hebt geluk gehad.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

De beste rijschool in Dronten!!!

Eindelijk! Geslaagd voor mijn rijbewijs! En dikke kuddo’s voor Rijschool Marcel in Dronten. De eerste keer ben ik gezakt voor mijn rijbewijs. Dit was bij een andere rijschool (eén van de grotere in Flevoland). Ik heb hier aardig wat lessen gehad. Het was voor mij geen goede ervaring, slechte communicatie en een instructeur die het allemaal wel goed vond. Uiteindelijk ben ik gezakt en door te late aanvraag was mijn theorie nog te kort geldig om herexamen te doen. Ik heb toen besloten om bij Rijschool Marcel nog een aantal uren te lessen. Het was het voor mij waard! Ik had Marcel zelf als mijn instructeur. Hij was aardig, kalm en geduldig en zeer veel kennis over allerlei dingen mbt auto’s. We hadden goede gesprekken in de auto en heb nog ontzettend veel van hem geleerd. Gelukkig ben ik dan ook direct geslaagd. Door Marcel heb ik nu veel meer vertrouwen in mijzelf en in mijn rijvaardigheden. Ik kan dan ook Rijschool Marcel van harte aanbevelen!!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Leuke en leerzame lessen hebben mij in een keer laten slagen.

in een keer geslaagd voor het praktijkexamen. Marcel geeft altijd goed les en het is altijd gezellig in de auto. Zeker aan te raden.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Prettige rijlessen gehad, veel ervaring en inzicht opgedaan!

Ik heb zelf faalangst en het was daarom heel fijn dat Marcel zo rustig overkomt. Naast dat hij je natuurlijk goed opleid, probeert hij ook zoveel mogelijk extra inzicht over te brengen. Bedankt Marcel!

Helemaal top!

Hele fijne en leerzame lessen gehad en altijd een gezellig gesprek tijdens de lessen. In een keer geslaagd dus kan niet beter!

Veel geduld en tijd

Ik was een van de mindere leerlingen, Ik had veel geduld en tijd nodig Gelukkig weten ze daar bij Rijschool Marcel alles van en zorgen ze ervoor dat zelfs degene die moeite hebben toch uiteindelijk veilig op de weg komen met hun rijbewijs Dankjewel!

Een aangename leeromgeving.

Ik heb een fijne tijd gehad bij Marcel, hij is super geduldig en kon mij goed helpen bij wat niet zo soepel ging. Daarnaast was het ook hartstikke gezellig en hebben we veel gekletst. :)

Top Rijschool

Heb de afgelopen maanden gelest bij rijschool Marcel en heb echt een top tijd gehad met mijn rijinstructeur Marcel Witman. Hij nam tijdens de lessen de tijd om de lastige dingen te herhalen. Hij is de beroerdste niet om bijv. naar een andere stad toe te gaan in een latere stadium. Ik ben Marcel heel erg dankbaar dat hij me zo goed mogelijk heeft geholpen. Ik zal Rijschool Marcel zeker aanraden aan iedereen.

betrouwbaar en deskundig

Marcel is een prettige, rustige rij-instructeur. Hij heeft mijn hoogbejaarde vader een paar rijlessen gegeven om hem voor te bereiden op zijn rijtest. Dit heeft hij deskundig en begripvol voor de situatie gedaan.

Super goed geholpen!!

Heel blij met me keuze om hier te lessen

Positief

Fijne samenwerking Super positief als het gaat om het ontwikkelen in het rijden Super fijne gesprekken in de auto tijdens het lessen , een luisterende oor als het even tegen zit tijdens het rijden. Ik raad iedereen dan ook aan om lekker bij Marcel je lessen te volgen in een keer geslaagd !

Goede en leerzame lessen

Ik heb veel geleerd in een korte tijd. Vond het erg fijne lessen. Marcel neemt de tijd voor je en legt alles goed uit!

uitstekend

mijn ervaring was tol

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden N.v.t.

Fijn in één keer alles gehaald

Ik heb bij Rijschool Marcel, een goede, fijne en duidelijke tijd gehad. Van elke les die ik heb ingepland online is er geen één geannuleerd of verplaatst. Een leerzame tijd tijdens het rijden.

Een leuke eerlijke rijschool

Gezellige en leerzame rijlessen met een goede lesmethode als je nog niet eerder heb gereden.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Erg goede rijschool met een fijn leer programma

Rijschool Marcel is een erg fijne rijschool die je wat leert op je eigen tempo, het zij wat sneller of langzamer, op een fijne manier.

Rustig en fijn!

Ik ben erg blij dat ik heb gekozen voor rijschool Marcel. Hij heeft veel geduld en fouten maken mag. Ik had niet verwacht dat ik in 1x mijn rijbewijs zou halen en dit is te danken aan Marcel.

Een fijne leertijd.

Ik heb het naar mijn zin gehad en samen met mijn rij instructeur hebben we op een fijn tempo mij naar mijn rijbewijs geholpen.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Erg fijn en super goede lessen gehad.

Altijd fijn geweest

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Fijne rustige instructeur, weet wat je nodig hebt.

De Morinel 220

8251JC Dronten