Goed uitleggen

Hij heb geduld en heb proberen uitleggen hoe moet op de weg veilig auto rijden.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Goede, duidelijke en gezellige lessen.

De lessen waren altijd gezellig wanneer het kon en daarnaast toch goed en serieus wanneer het moest.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Een heel prettige reis van start tot finish.

Na 30 jaar toch de stap gewaagd om opnieuw mijn rijbewijs te gaan halen. Mijn vroegere ervaringen waren niet prettig, maar Marcel is iemand die alle tijd neemt om je op je gemak te stellen en je beetje bij beetje uit te dagen je grenzen weer wat te verleggen. Hierdoor groeide bij mij het vertrouwen dat ik dit echt wel kon. En nu zit ik met vertrouwen achter het stuur en voel me bekwaam om zelf het verkeer in te gaan. Dankjewel Marcel!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Zeer behulpzaam en helpt zeker naar het praktijkexamen!

Een vriendin heeft mij Rijschool Marcel aangereden om lessen bij te volgen, voor mij was het belangrijk de de instructeur rustig, geduldig, en duidelijk is. Naast deze kwaliteiten was Marcel ook nog eens zeer behulpzaam en heb ik het zeker naar mijn plezier gehad met hem in de auto. Ik raad zeker weten Rijschool Marcel aan aan iedereen uit Dronten, Biddinghuizen, Swifterbant, Lelystad, kampen en omgevingen. Na bij Marcel gelest te hebben, ben ik afgelopen donderdag geslaagd voor mijn praktijk! Een uitstekende instructeur.

Goede en fijne rijschool

Ik heb een fijne tijd gehad bij Rijschool Marcel, hier lessen is zeker aan te bevelen :)

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ik vond het heel erg leuk om bij Marcel te lessen!

Ik vond het heel erg leuk om te lessen bij Marcel. Vooral omdat ik veel heb geleerd. Marcel heeft mij goed geholpen met alles. Ik vind u een hele fijne rij instructeur. U geeft duidelijke en rustige uitleg en neemt ook de tijd om het mij goed uit te leggen. Nogmaals heel erg bedankt voor alles Marcel!

Erg prettige ervaring

Ik heb mijn rijbewijs nu na 4x gehaald waar ik heel blij mee ben! Er is goed aan mij gedacht en ze hebben enorm hun best gedaan om maar te zorgen dat ik het zal gaan halen waar ik erg dankbaar voor ben!

Supergoed!

Rijlessen waren goed. Ik had Marcel als instructeur. Fouten werden goed en op een prettige manier uitgelegd. Ontspannen lessen gehad. Eerlijke feedback van de instructeur.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ontzettend fijne rijschool! Alles stapsgewijs leren is echt makkelijk in plaats van dat je voor de leeuwen word gegooid en direct alles zelf moet doen. Zeer gezellige, vriendelijke en behulpzame rij-instructeur gehad! Ik heb erg genoten van alle rijlessen! Super bedankt!!

Top!!

Ik heb een top tijd gehad met rijschool Marcel!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Het waren fijne rijlessen heb veel geleerd

De rijlessen waren heel leerzaam. Door de goede uitleg heb ik alles goed kunnen leren.

Proffecioneel en gezellig

Ik heb veel geleerd en naast het leren was er ook wat ruimte voor een gezellig praatje wat ik wel tof vind. De uitleg was ook duidelijk.

Goede educatieve rijschool

Ik heb mijn lessen met plezier kunnen afronden. Marcel hielp mij erg goed op de momenten dat het nodig was en bleef ook erg rustig. Ik heb in 1 keer mijn theorie examen kunnen behalen.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald, fantastisch ervaring.

Ik zou Rijsschool Marcel aan iedereen aanraden. Marcel is een zeer goed opgeleide instructeur en weet perfect in te spelen op het geen wat jij nodig hebt. Als faalangst kandidaat heeft Marcel mij uitstekend begeleid en veel van mijn zenuwen weg kunnen halen. Mijn rijlessen waren altijd gezellig en comfortabel. Marcel zijn inschatting van de hoeveelheid lessen die ik nodig zou hebben was accuraat en desondanks de nodige zenuwen ging ik met vertrouwen mijn examen in. Overall een hele goede ervaring!

Goed en duidelijk

Alles verlopen zoals verwacht, lessen waren top en geen miscommunicaties

Was er goeie ervaring

Goeie lessen en neemt rustig de tijd om dingen uit te leggen

Uitstekende rijlessen!

Ik heb met veel plezier bij Marcel gelest. Marcel neemt echt de tijd voor je. Hij legt alles op een rustige en goed te begrijpen manier uit. Hij weet ook precies de punten waar je nog in kan verbeteren, en behandelt dit doelgericht. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Een top ervaring bij Marcel’s Rijschool

Een top instructeur. In drie maanden mijn rijbewijs. Een spannend avontuur waar je met Marcel’s deskundigheid rustig en leuk doorheen komt. Het was een leuke en fijne tijd.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Erg fijn en veilig leren autorijden.

Zeer geslaagd!

Mijn ervaring met rijschool Marcel heb ik heel erg positief ervaren! Marcel neemt rustig de tijd en is erg flexibel! Daarnaast is het heel erg fijn dat Marcel erg positief is! Super bedankt voor de rijlessen! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

Het is gelukt

Ik durf het niet op de auto tegaan rijden maar heb ik de rijbewijs nodig voor mijn werk, Het rijschool Marcel leren mijn hoe moest ik de auto rustig gaan rijden en veilig rijden en ook gezellig auto rijden met Marcel. 8 februari 2022 ben ik geslaagd ( in één keer ) Van hartelijke bedankt

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Een fijne en eerlijke rijschool de instructeur is altijd bereid om te helpen

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Mijn ervaring bij deze rijschool is erg goed!

Ik heb de rijlessen als erg leerzaam, fijn en gezellig ervaren. Marcel neemt de tijd voor je en dat merk je ook erg terug in de lessen. Hij legt situaties duidelijk uit en laat je alles goed in de praktijk oefenen, fijn dat hij onder het rijden terug blikt naar bepaalde situaties daar leer je veel van. Marcel gaat ook goed en rustig met je om als je wat onzeker bent in het rijden. Ik ben blij dat ik deze rijschool heb gekozen om mijn rijbewijs te halen.

Gezellig en leervol

Ik vond rijden een straf, want heb der niks mee maar mijn rij instructeur maakte het zeker leuker! En ondertussen leerde ik hele veel.

Gewoon heel relaxed

Ik zou zo niks negatiefs kunnen bedenken om heel eerlijk te zijn. Rijlessen waren altijd prima vol te houden en Marcel bied eigenlijk net iets meer aan dan wat je minimaal moet weten voor het examen.

De Morinel 220

8251JC Dronten