Super fijne rijschool!

Hele fijne lessen gehad. Marcel is heel begripvol en kan goed inschatten wat bij je past. In de auto is er ruimte voor gezelligheid en hij geeft hele fijne begeleiding waardoor ik altijd met een fijn gevoel de auto in- en uitstapte! Zeker aan te raden!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Elke les was me een plezier!

Een goeie manier van de basis leren en op deze basis steeds verder te bouwen. Ook aan het begin de bijzondere verrichtingen aanleren en deze door de lessen heen herhalen was erg fijn. Naast dat de lessen heel goed waren vond ik het ook nog eens erg gezellig!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Precies wat ik nodig had

Ik was echt hopeloos, met andere rijinstructeuren ging het echt slecht en Marcel heeft het geduld en de goede energie gehad om me te kunnen helpen. Hij moest elke keer de dingen opnieuw herhalen, en hij deed het met positieve feedback. Ik denk echt dat ik anders mijm rijbewijs niet had gehaald.

Fantastisch!

Fijne ervaring gehad! Marcel neemt alle tijd en rust voor je om je zo goed mogelijk te helpen. Weet zelf veel over het vak, wat ook veel vertrouwen geeft! Altijd gezellig tijdens het autorijden, een leuk gesprek zit er zeker altijd in. Als het nodig is om even serieus te zijn, kan hij dat ook. Altijd op tijd met de afspraken. Als er iets word gewijzigd of als marcel wat later is geeft hij dat altijd op tijd van te voren aan! Ik raad Rijschool Marcel zeker aan!!

Goede rijschool

Fijne begeleiding door aardige instructeurs met veel geduld.

Mijn ervaring was goed.

Goede uitleg en werk wijze!

Zeker de moeite waard!!

Prima!

Uitstekende rijschool

Een uitstekende rijschool waar je goed en geduldig de stappen naar het rijbewijs kan leren. Een goede rij-instructeur die rustig de tijd neemt om je stap voor stap de basisprincipes van het auto rijden te leren. Altijd op tijd en als er iets veranderd m.b.t tot verschuivingen van tijden of een kleine verhindering word je persoonlijk door middel van een berichtje geinformeerd.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

fijne en goede rij school

word goed geholpen en met alle rust word er uitgelegd hoe het moet. en het is altijd gezellig tijdens de rijlessen

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Rijschool die meedenkt met wat voor jou het beste is!

Tevreden over de begeleiding en de lesopbouw gedurende mijn rijlessen.

Duidelijk

Marcel legt goed, rustig en duidelijk uit zodat het in 1x bijna te begrijpen is.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

De gehele cursus al zeer positief ervaren.

Ik heb mijn gehele periode met plezier gereden. Marcel heeft veel ervaring op de weg en geeft deze kennis goed door. Legt rustig en begrijpelijk uit, neemt alle tijd voor je en is altijd behulpzaam. Daarnaast is Marcel altijd bereikbaar en is hij erg meedenkend in het maken van een afspraken planning. Zou iedereen aanraden bij Marcel de opleiding te volgen!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Het is altijd gezellig in de auto maar wel met serieusheid erin.

Ik kan goeie gesprekken voeren met Marcel, maar de serieusheid er wel inhouden en hij kan me op dingen wijzen ondertussen en daar kunnen we het over hebben en daar leer ik zelf meer van. Ik raad het zeker aan om bij Rijschool Marcel je autolessen te nemen.

Erg fijn

Super fijn en rustige ervaring. In stappen leren werkte voor mij erg goed.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Met tijd, aandacht en scherpte leren ze jou rijden

Een rijschool die veel aandacht heeft voor jou. Je kan ze altijd een vraag stellen en blijven altijd erg rustig. Daardoor kon ik al snel met veel zelfvertrouwen rijden. Ook zijn ze heel scherp op de kleine details die ervoor zorgen dat het slagen gaat lukken.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Professioneel met een relaxte sfeer in de auto.

Professioneel met een relaxte sfeer in de auto, een goede combinatie tussen humor en serieuze momenten.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Hele fijne rijlessen gehad met super instructeurs!

De rijschool gebruikt een fijne methode waardoor je alles goed onthoudt en het in stapjes leert. Hele fijne instructeurs waarbij je je snel op je gemak voelt!

Hele fijne rijschool

Snel en goed geholpen

Ik heb niet lang hoeven wachten ondanks de moeilijke tijd, ik zat bij instructeurs die de tijd voor mij namen en mij uitdaagden. Ik ben erg tevreden.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Heel relaxed, gaf tussendoor goed advies.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Een zeer goed rijschool die er voor alles doen om je te laten slagen

Je word rustig kennis gemaakt met het auto rijden en doen het stap voor stap zo dat je alles goed kan en met vertrouwen er in gaat bij je examen.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Heel erg fijn en vertrouwd!

Kijk hierboven.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Goede duidelijke uitleg en al het geduld van de wereld

Ik heb mijn rijlessen als zeer prettig ervaren. Elke keer weer zin om 2 uurtjes met Marcel op pad te gaan. Tijdens de lessen kreeg ik goede duidelijke uitleg, ook als ik dingen niet snapte of na de 10de keer nog steeds niet goed deed, bleef Marcel rustig en legde hij het gewoon nog een keer uit. Erg fijn! Dit brengt veel rust in de auto. Ook veel leuke gesprekken en veel lol gehad.

Een goeie rijschool

Erg fijne rijlessen gehad!

Zeer leuk en leerzaam!

Ik heb bij Rijschool Marcel een leuke ervaring gehad. De instructeurs weten waar ze het over hebben en weten goed uit te leggen hoe je je rijden kan verbeteren. Ook weten de instructeurs goed om te gaan met de toekomstige chauffeurs.

De Morinel 220

8251JC Dronten