Goede en eerlijke rijschool

Fijne instructeurs die met je meedenken en je willen helpen om de kans op slagen zo groot mogelijk te maken.

Prima rijschool

Ik heb een prettige ervaring bij rijschool Marcel , ik heb zelf bij Mirjam an Wouter gereden en dat zijn toppers ze vullen elkaar super goed aan en omdat ze al lang in het vak zitten weten ze meteen waar en hoe ze jou het beste kunnen helpen , ik zelf kom niet uit Dronten maar uit Lelystad en omdat ik goede verhalen en racencies heb gelezen over deze school kwam ik graag met de trein naar Dronten , ik zou deze rijschool aanraden an mensen die echt voor de eerste keer achter het stuur gaan zitten , kan je al goed rijden kan het ook en goede zijn allen werken ze in een stappen systeem dus dan kan je alles rustig opbouwen 100 procent aan te raden !!!!

Leerzaam en fantastisch

Mijn ervaring was echt heeel goed! Duidelijk en leerzaam was het zeker! Neemt de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit! Heel erg vriendelijk! Ben erg blij dat ik hier ben gaan leren rijden!

Ervaring én rijbewijs rijker

Top rijschool die écht de tijd voor je neemt! De lessen zijn persoonlijk en worden gegeven door ervaren rij-instructeurs.

Een top ervaring!

Door de ontzettend fijne en gepersonaliseerde leermethode krijg je op je eigen leersnelheid lessen.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Erg gezellige en goed georganiseerde rijschool!

Er zijn veel mogelijkheden voor tijdstippen om je lessen in te plannen. Rustige sfeer tijdens het rijden en een zeer duidelijk uitleg.

Goede rustige instructeur

Na tervergeefse pogingen in een schakelauto te rijden, overgestapt naar Rijschool Marcel om te lessen in een automaat. Marcel is van nature erg rustig en legt alles duidelijk uit. Buiten alle normale kneepjes van het autorijden leer je goed wat de potentiële gevaren kunnen zijn wat het inzicht in het verkeer nog meer vergroot. Ik reed een prima TTT en slaagde in 1x voor het praktijkexamen.

Erg goede begeleiding

Er wordt een fijne en rustige leeromgeving geboden waar je ook leert om een zelfverzekerde bestuurder te worden.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ideale manier om rijles te halen

Ik heb alleen maar een prettig gevoel overgehouden aan deze les. Ik heb zelf les gehad van Wouter en Mirjam. Dit waren allebei erg fijne rij instructeurs. Er werd gebruik gemaakt van een stapjesmethode. Dit is voor mij ontzettend nuttig gebleken, omdat je alle verschillende stappen van het rijden 1 voor 1 langsloopt en alle onderdelen helemaal onder de knie krijgt. Je wordt niet ineens in het diepe gegooid en dit zorgt ervoor dat het rijden echt makkelijker wordt.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Een ontzettend fijne ervaring.

Ik kreeg mijn lessen van Wouter en Mirjam. Super fijn en uniek om van twee instructeurs les te krijgen. Ze vulde elkaar goed aan maar gaven me ook verschillende tips. De methode die werd gebruikt was erg fijn en ik zag gelijk dat dat werkte nadat ik 2,5 maand niet kon rijden door de lockdown, maar het daarna wel gelijk weer onder de knie had. In één keer geslaagd!

Fijne ervaring

Op advies van mijn zus en haar vriend naar rijschool Marcel gegaan. Ben goed geholpen en in 1x mijn rijbewijs gehaald !

Leuke en leerzame tijd

Ik heb een leuke en leerzame tijd gehad bij rijschool marcel. Heb het als positief ervaren en inmiddels geslaagd!

Goede en duidelijke uitleg

Goede en leuke rijschool, alles word duidelijk uitgelegd.

Super fijne ervaring

Fijne lessen gehad met een fijne instructeur

Goede ervaring!

De rijlessen van Marcel vond ik erg goed. Zijn uitleg was duidelijk met voorbeelden op papier. Daarnaast kreeg ik geschreven feedback toegemaild na iedere les.

Voor mij de beste keuze

Het was voor mij de best keuze, omdat Marcel mij erg goed heeft geholpen met het rijden. Hij neemt tijd om dingen uit te leggen en ook om naar te luisteren. Marcel doet er alles aan om jou rustig en goed voorbereid het examen in te laten gaan. De verkeersregels legt Marcel duidelijk uit en geeft aan wat er van jou verwacht wordt. Het plannen van de rijlessen was heel makkelijk (online agenda). Bij veranderingen was er goed en snel overleg. Daardoor is er veel duidelijkheid over de ingeplande lessen.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

duidelijk les gekregen en goed meelevend.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Wouter en Mirjam hebben mij op een vakkundige en geduldige manier leren rijden. Ik ben vlak voor Corona gestart met lessen en door Corona een tijdje moeten stoppen maar heb ondanks dit alles mijn examen toch in een keer kunnen halen! Bedankt Wouter en Mirjam!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

rijles precies afgestemd op wat ik nodig heb

in 1x geslaagd ondanks een lange pauze in de lessen door de corona lock down

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Rustige en ervaren rijinstructeur.

Marcel ziet wat je als beginnend bestuurder nodig hebt om veilig en defensief in het verkeer te kunnen rijden. Door de beeldende uitleg die hij geeft werd het inzichtelijk wat mijn verbeterpunten zijn. De rijschool heeft een prettig systeem om lessen in te plannen. Daarnaast houdt Marcel zich altijd aan zijn gemaakte afspraken en laat het tijdig weten als een afspraak verzet wordt. Kortom ik heb door Marcel in korte tijd mijn rijbewijs kunnen halen en ik heb de rijlessen als prettig, leerzaam en gezellig ervaren.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Echt een leuke ervaring met Marcel rijschool

Het was echt een leuke ervaring, ik heb paar keer praktijkexamen gehad, maar gelukkig vandaag ik ben geslaagd. Bedankt Marcel voor alles.

Prefect school

Beste rij school

Leerzame en geweldige ervaring

Mijn ervaring met rijschool marcel was top de hulp die je kreeg de tijd die ze voor je nemen en het geweldig aan leren van het auto rijden. Dit alles deden ze echt goed ze gaan er stap voor stap door en steeds kkmt er iets bij waardoor je uiteindelijk volledig de aito kent en ook echt er mee om kan gaan daarnaast zijn de rijinstructeuren ook top gezellige mensen om naast je te hebben die goed weten waar ze mee bezig zijn en daarvoor bedankt ik raad rijschool marcel zeker aan

Heel goede school

Ik ben 39 en ik heb vroeger geen auto gereden. Ik ben geslaagd van de eerste keer door het goede rustige uitleg, en altijd de beste feedback krijgen. Ik heb geleerd om veilig te rijden .

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Rijschool Marcel biedt goede en prettige begeleiding!

Ik heb het halen van een rijbewijs jarenlang uitgesteld, heb er vele smoesjes voor verzonnen en "ik heb het niet per se nodig". Maar heb toch de stap genomen. Met de rustige en prettige begeleiding van Marcel kreeg ik snel genoeg vertrouwen in mezelf. Zowel mijn theorie als mijn praktijkexamen heb ik in 1 keer behaald. Dankjewel Marcel!!

De Morinel 220

8251JC Dronten