Beste rijschool

Ik had haast, omdat mijn theorie bijna zou verlopen. Ondanks Marcel een drukke schema had, heeft mij toch in een kor periode kunnen helpen met lessen en mij klaar te stomen voor mijn examen :) In een kort periode heb ik veel geleerd van Marcel. Er waren er best veel verbeter punten, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen!! Hartstikke bedankt voor alles Marcel zonder u was het niet gelukt!!

Erg goed en leerzaam!

Erg veel geleerd van de rij instructeurs. Geruild van rijschool en veel geleerd bij marcel. Duidelijke instructies en iedere week wel rijles dus genoeg tijd. Ze zijn erg betrokken en dat is erg fijn

Zeer positief

Marcel is een geduldig en vooral rustig, uitleggend persoon! Waardoor je zelf als leerling veel zekerder de weg op gaat! Tijdens de lessen leer je uiteraard autorijden maar vooral ook werken aan je zelf vertrouwen! Ik adviseer Marcel zeker aan..

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ik heb het altijd gezellig gehad, maar ook veel geleerd.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ik vond de rijlessen bij Wouter en Mirjam ontzettend leuk en kwalitatief.

Wouter en Mirjam vullen elkaar fijn aan in de rijlessen, waarbij Mirjam me vooral de beheersing van de auto en het letten op de veiligheid heeft geleerd, en Wouter me heeft meegenomen in verschillende verkeerssituaties en me vol humor besluitvaardig en goed heeft leren rijden. Wouter en Mirjam gebruiken de RIS-methode, waarbij je in stapjes leert autorijden en niet alles in één keer hoeft te kunnen. Die methode werkte heel fijn voor mij. Mirjam en Wouter werken als zzp'ers voor rijschool Marcel, en regelen bijvoorbeeld niet de financiën. Dat vond ik soms een beetje onhandig, maar verder was mijn ervaring heel positief.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Alle tips waren behulpzaam en succesvol.

U bent een rustig en professioneel persoon en als het niet voor uw hulp was, zou het veel moeilijker zijn

Leerzaam

Mijn ervaring is heel positief, de lessen gingen goed, en alles werd heel goed uitgelegd,

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Geduldige en ervaren rijinstructeur.

Nederlands is niet mijn moedertaal, maar dit heb ik niet als een probleem ervaren tijdens mijn rijlessen. Alles werd mij duidelijk en goed uitgelegd. Ondanks mijn langzame leerproces bleef de rijinstucteur geduldig en nam voor alles rustig de tijd. Bovendien had hij ook veel ervaring. Dit alles zorgde ervoor dat ik in 1 keer kon slagen :).

Hele goeie duidelijke leerprocessen

Ik heb mijn ervaring goed doorstaan bij deze rijschool in al die weken heb ik keurig stap voor stap leren rijden en niks kwam te snel het is allemaal zeer goed verlopen

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ik heb hier fijne lessen gehad met goede begeleiding.

Ik heb een zeer goede ervaring bij Rijschool Marcel. Hij geeft je goede begeleiding tijdens het rijden en tips waar je veel aan hebt. Verder wordt er na de les altijd met je geëvalueerd zodat je weet waar je aan moet werken. Ik heb hier fijne lessen gehad waar ik met veel plezier naar toe ben gegaan!

Leuk en leerzaam

Mijn ervaring van lessen bij Marcel heb ik de basis van de auto goed kunnen leren en heb ik de auto goed onder controle kunnen hebben hij had me goed voorbereid voor het examen en zorgde ervoor dat ik ook alles had gedaan voor dat we echt ging kijken naar praktijk lessen

Leuk, er wordt goed uitgelegd!

Hele goede rijschool! Goede begeleiding :) Marcel is echt geduldig en hij legt goed uit.

• Poleciłbyś nas? Tak

Ik ben bij rijshool marcel geleerd en benen een keer het examen opgehaald

heel dank meneer marcel je bent de beste.

Ik voelde me vertrouwd en serieus genomen.

Iemand met veel ervaring en geduld. Voelde mij erg op me gemak.

Het was heel prachtig..⚘

Meneer Marcel was echt goed coach voor mij,,ik ben geslaagd met hem na 5 keer gezakt met andere rijschool,,en hij heeft echt goede manier om goed te leren en veel belangrijk informatie⚘

Super leuk ervaring

Marcel heeft mij veel geholpen . Ondanks dat het moeilijk voor mij was om opdrachten binnen te krijgen, hij blijft herhalen met veel geduld. Uiteindelijk is wel gelukt!! Ik ben tevreden en troost met "Marcel rijschool"

Heel erg goed

Het is een hele goede rijschool. Hij helpt je heel goed. Ik zal hem aanraden.

Ik heb een fijne ervaring gehad bij rijschool Marcel.

Ik had les van Marcel en ik voelde me erg op mijn gemak bij hem. Hij legde alles rustig en duidelijk uit. Hij kijkt ook echt wanneer je er klaar voor bent om af te rijden en laat je niet langer lessen dan nodig is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede kwaliteit lessen, alles is heel gestructureerd opgebouwd en je kunt op je eigen tempo en snelheid de auto onder controle krijgen. er wordt ook niet moeilijk gedaan als je er wat langer over doet. de instructeurs hebben het beste met je voor en nemen ook de tijd voor je.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool! De rust die Marcel zelf uitstraalt heeft een zeer positieve invloed op je eigen houding. Flexibel qua inplannen van de lessen. Top rijschool dus!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen gehad, voelde me erg op mijn gemak.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Marcel. Hij is rustig en kalm en zit relaxed naast je zonder zich snel ergens druk over te maken. Na elke les krijg ik een mail met hoe de les is gegaan zodat ik dat ook weer terug kon lezen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn en kalm.

De Morinel 220

8251JC Dronten