Goede duidelijke instructeurs

Goed les gehad veel duidelijke uitleg tijdens het rijden, en goede voorbeelden en veel verschillende situaties behandel in het verkeer

Kan niet beter

Heb op 20 nov mijn rijbewijs binnen gehaalt dankzij Wilan/Rob Duidelijke uitleg en stelt je gerust wijst je op fouten en legt uit hoe het verbeterd kan worden. Altijd op tijd of laat het optijd weten mocht het iets uitlopen En een heerlijke les auto 👍🏻 Dank je wel Rob was kei gezellig 💪🏻

Zeer goede en rustige uitleg BE rijbewijs

Er werd duidelijk en rustig uitgelegd waar je allemaal op moet letten bij het rijden met een aanhanger (BE). Hij is hoger groter en langer, dus langere remweg. Goed rekening houden met andere weggebruikers (vrachtwagen,bussen, fietsers ed), op veel meer dingen letten wat je in eerste instantie zou denken. Mede door de duidelijke uitleg en oefenen in 1X geslaagd. Superblij mee ;)

Super fijne lessen, goed voorbereid op het zelfstandig rijden en met veel plezier!

Ik heb weer plezier gekregen in het rijden, door veel verschillende dingen in een les te doen ben ik goed voorbereid op het rijden! Ook is er altijd gezelligheid in de auto! Bedank willem voor de fijne lessen

Fijne instructeur en goede lessen!

Gezakt voor mijn eerste rijbewijs bij een andere rijschool, daarna naar Wilan gegaan en ik ben hier meteen goed geholpen! Had nog maar een paar lesjes nodig en nu wel geslaagd! Bedankt Willem!

Top rijschool

Top rijles gehad van Willem bij Wilan, niks op aan te merken.

Flexibel, fijne manier van lessen. Duidelijke feedback en goede sfeer.

Prettige sfeer en goede lessen

De sfeer in de auto is zeer prettig, en elke les wordt je steeds beter in het autorijden en wordt je goed voorbereid op het examen

Chill

Erg fijn

goed,duidelijk en leerzaam

ik vond de lessen erg prettig gezellig en kwaliteit

Goede rijschool

Veel geduld en flexibiliteit

Top rijschool!

Goeie begeleiding en uitstekende service

Veel geleerd is de lesauto met Rob. Altijd leuk en wijze lessen gehad. En ook nog in een keer geslaagd!!

Top ervaring!

Super goede uitleg gekregen. Relaxte man met geduld en kennis. Ik raad deze rijschool 100% aan!

Fijne rijschool!

Fijne rijlessen. Van begin af word alles rustig verteld en is er ruimte voor fouten. Je word goed voorbereid op je toetsen en exames.

super goed

Super goede dag cursus gehad voor mijn BE rijbewijs van rob en natuurlijk geslaagd bedankt voor deze leuke leerzame dag

Veel geleerd en gelachen!!

De lessen waren altijd leerzaam en leuk. Ze zijn flexibel met de tijden en geven positieve feedback!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en klantvriendelijk prettig om mee te rijden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke mensen en proberen je goed te helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad met altijd wel een gezellig praatje! Er wordt goed en duidelijk besproken waar aan gewerkt moet worden, waardoor je goed voorbereid bent op je examen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en erg fijne instructie

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, fijne lessen, ruimte voor vragen en goede service, ook ‘s avonds lessen en zaterdag mogelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Willem is een zeer ervaren en erg ontspannen rijinstructeur en ik kan hem zeker aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!\r\nZeer goede begeleiding bij het behalen van mijn rijbewijs. Duidelijke uitleg, gezelligheid in de auto, maar vooral leerzame lessen zijn de basis.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

Bakboord 43

3961 JS Wijk bij duurstede