goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooi bedrijf met vriendelijke ontvangst door Teun. mooie auto gekocht en goede prijs overeen kunnen komen voor onze oude auto. goede afspraken gemaakt die keurig netjes allemaal uitgevoerd zijn. met goed gevoel en nette auto weer naar huis gegaan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke man weet waarover hij praat de auto\'s en het bedrijf zien er keurig uit\r\nAan te bevelen \r\nHeb met veel plezier een auto gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer flexibel, dhr. Witjes denkt mee met de klant! Tijdens mijn vakantie heeft hij mijn nieuwe auto gereed gemaakt. En ook in opdracht van mij de aankoopkeuring bij een externe garage naar keuze verzorgd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij Hebben hier onze Ifiniti Q30 ingeruild op een Toyota Avensis Wagon.\r\nDe auto gezien op Autoscout24 en telefonisch onderhandeld, over prijs en condities van beide autos.\r\nZelden zo prettig onderhandeld en zijn tot een overeenkomst gekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed contact.\r\nKomt de afspraken na.\r\nFijn bedrijf om een auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi gebruikte auto gekocht voor een goede prijs . Een aantal punten doorgenomen die ik graag gedaan wilde hebben en naar tevredenheid afgewerkt . Dus afspraken worden echt nagekomen . Betrouwbaar en eerlijk zoals het hoort .. Echte aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie. Heldere uitleg en informatie op vragen welke ik had. Al met al, prima ervaring!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Witjes is een betrouwbaar bedrijf.\r\nIn een ongedwongen sfeer uitgebreid de auto kunnen beoordelen.\r\nDuidelijke afspraken met Teun gemaakt welke ook geheel werden nagekomen.\r\nKeurige aflevering en dik tevreden met deze top-auto.\r\nHier kan je gerust een auto kopen!\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij toeval kwam ik bij dhr witjes uit bij het zoeken van een bepaalde gebruikte auto.\r\nBij aankomst merkten we gelijk de gastvrijheid en kregen wij alle tijd om onze auto te bekijken en rijden.\r\nOok onze auto is geïmporteerd en alles klopt \r\nDe mondelinge overeenkomsten worden netjes op papier gezet en nageleefd.\r\nKortom een bezoekje waard.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette correcte verkoper. Alles volgens afspraak en netjes afgeleverd. \r\nKortom een goed bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nuchtere en betrouwbare verkoper

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Anderhalf jaar geleden een mooie mazda cx5 gekocht bij Teun, en nog steeds zeer tevreden met de aankoop !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en vakkundig bedrijf. Gemoedelijk en vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede klantervaring, nette afronding, vriendelijke verkoper!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar Teun Witjes geeft een indruk van een eerlijk open persoon. Hij begrijpt de wensen van een klant heel goed. Wij hadden een goed gevoel bij een communicatie met Teun Witjes.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net autobedrijf. De verkoper is heel vriendelijk en afspraken worden na gekomen. Zeker een aanrader voor wienoo zoek is naar een auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn in omgang. Goed netjes en rustig geholpen.\r\nAlle tijd om rustig zelf na te denken, geen opdringerige verkoop.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In november 2018 auto gekocht. Zeer goede uitleg en alles prima in orde. Vriendelijke verkoper.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag wezen kijken voor een Nissan Qashqai. Was het snel met Teun over de prijs eens. Geen gedoe. Gewoon open en eerlijke verkoper die op mij heel betrouwbaar over komt. De auto woensdag opgehaald en nu al een paar dagen als een koning de weg op.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangen, Goede kwaliteit, Snelle afhandeling, Ze nemen hun tijd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf persoonlijke benadering, goede service en klantgerichtheid.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympathieke autoverkoper.

Industrieweg 26

6662 PA Elst