goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Alles is snel en zonder problemen afgehandeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een fijne ervaring om bij auto Witjes een auto te kopen! Erg klantvriendelijk en goede kwaliteit van een verkoop garage!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes niet opdringerig neemt alle tijd

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympathieke, geduldige en transparante wijze van zaken doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto aangeschaft. Vriendelijk en deskundig geholpen. No-nonsense.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige nieuwe auto s met vaak nog fabrieksgarantie verkocht door een aardige verkoper. De door ons gekochte Renault Scenic met prachtige lichtblauwe kleur en nog een jaar fabrieksgarantie was ook nog eens een stuk goedkoper dan elders.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige omgang, serieuze behandeling

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, niets te klagen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Teun Witjes een prachtige -gebruikte- auto gekocht. We zijn keurig geholpen en de auto is netjes afgeleverd. Voor onze oude auto een faire inruilprijs gekregen. Teun heeft mijn vertrouwen in autohandelaren weer doen stijgen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met de koop van mijn nieuwe Mazda 5 bij autobedrijf Witjes. Erg professioneel en volledige transparantie. Eigenaar Teun is erg klantvriendelijk en denkt graag met je mee. Kan iedereen die op zoek is naar een jonge occasion Auto Witjes aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige omgang, open, eerlijk en down to earth, waardoor hoge gunfactor.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring, afspraken is dhr witjes goed nagekomen.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie golf gekocht bij dit bedrijf , auto was zoals hij telefonisch omschreven had .\r\nEerlijke verkoper, auto voor een eerlijke prijs .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superfijne ervaring gehad! Eigenaar houdt zich goed aan de afspraken en levert de aangekochte auto keurig af. Aanrader dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk website met kloppende gegevens over de auto.\r\nBij aankomst een lekker kopje koffie en word je netjes en vriendelijk te woord gestaan en niet gepusht maar krijg je rustig de tijd om de auto te bekijken. Een nette en eerlijke inruilprijs gekregen voor mijn oude auto en zeer tevreden naar huis met een nieuwe auto. Alles word goed en correct geregeld en mocht ik of mijn familie een auto willen kopen ga ik eerst naar Teun.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes behandeld. Niet opdringerig. Rustige verkoper.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed tevreden over de service van dit bedrijf. We hebben een Opel Astra gekocht en zijn er mee terug gereden naar Groningen en hij rijd perfect.Het enige minpuntje is dat de zijspiegels niet inklapbaar zijn wat wel in de beschrijving stond.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg prettig geholpen, voelde erg vertrouwd en een snelle service, zaterdag auto gekocht, dinsdag ophalen. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Allereerst, ik heb geen auto verkocht, maar een auto gekocht..!\r\n\r\nContact is prima, netjes alles geregeld zoals afgesproken,\r\nTip: doe minstens een 1/2 tank benzine bij een aflevering, zodat je niet in de knijp hoeft te zitten voor je een pomp bereikt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, deskundig en prettig zakelijk. Klein afleverprobleem is soepel opgelost. We hebben een erg fraaie Mercedes C voor een nette prijs en keurig afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, hartelijk en gastvrij! De auto stond keurig droog binnen bij eerste bezichtiging en alle ruimte en tijd om deze zonder druk te kunnen bekijken. Overleg onderling is open en transparant. Aanbeveling zeker waard!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik beveel Auto Witjes bij iedereen aan omdat de eigenaar eerlijk, rustig en flexibel is. We zijn op zondag naar een auto gaan kijken en hebben hem na sluitingstijd op kunnen halen.\r\nGeen gladde verkooppraatjes, maar zijn kwalitatief goede (veelal jonge) auto\'s verkopen zichzelf.

Industrieweg 26

6662 PA Elst