perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige en fijne garage. Auto is verzorgd afgeleverd en ik rijd met veel plezier rond.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto, goed ontvangen en voorgelicht

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto netjes afgeleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke rustige en relaxte verkoper. Met goede verstand van zaken die goed aan mij uitgelegd werden. Zéér aan te bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via de vele GOEDE reviews kreeg ik gelijk een vertrouwd gevoel. Afspraak gemaakt om een auto te bezichtigen en na een proefrit tot een goede deal gekomen. Duidelijke afspraken onderling gemaakt en die zijn nagekomen. Ook na de aanschaf van de auto wordt je bij eventuele problemen uitstekend geholpen en zal er netjes na een oplossing gezocht worden. Ik raad het andere mensen aan om hier een auto aan te schaffen. Klantservice staat hier hoog in het vaandel.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, zeer klantvriendelijk, behulpzaam en eerlijk. Auto wordt keurig afgeleverd met de gemaakte afspraken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mr. Witjes heeft mij uitstekend geholpen. Hij stelt zich flexibel op wanneer het bezichtingstijden betreft en veel dingen zijn wel bespreekbaar wat minder conventioneel zou zijn bij andere verkopers/garagehouders.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring heel transparant en open in alles.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja super kerel koffie ja lekker elijkeprijs bij inruilauto \r\nGoede uit leg Hoe hij tewerken gaat ook zijn hond doet \r\nOok goed mee lekker rustig nette survis ook de gekochte \r\nAuto netjes afgeleverd zeker de moeitewaard om daar een auto tekopen heeft mooi spul staan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een van Nederlands heeste dagen ooit werden wij keurig ontvangen en van de nodige verkoeling voorzien.\r\n\r\nNa een inhoudelijk gesprek vol eerlijke afwegingen kwamen we tot een wederzijdse tevredenheid. Vervolgens hebben ween een nette auto ingeruild en een even zo nette wagen gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede nette ontvangst, ruime mogelijkheid om de auto rustig te bekijken en een proefrit te maken.\r\nGeen opdringerige verkoop, maar een open en eerlijk gesprek.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar, afspraken nagekomen. Auto is in perfecte staat geleverd en super blij met de aankoop.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woensdagmorgen wezen kijken en vandaag al lekker gereden in mijn nieuwe auto en dit tot volle tevredenheid!\r\nUitstekende service en een bedrijf wat zijn afspraken ook \r\ngeheel nakomt!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk verhaal. Snelle levering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf is netjes en komt vertrouwd over. Eerlijk en klantgericht. Goede auto\'s voor goede prijzen. Aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een goed gebruikte auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en voor problemen kun je altijd snel terecht. Zeer te vreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer nette open man die al onze vragen netjes heeft beantwoord, totaal geen druk op de aankopende partij legt!\r\nMooie jonge occasions voor een goede prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Ik vind het een betrouwbaar bedrijf en fijn persoon om zaken mee te doen. Ik zou Auto Witjes zeker aanraden bij vrienden en familie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig, een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel keus uit nette jonge tweedehands auto\'s voor een schappelijke prijs. We zijn goed geholpen, t/m nieuwe banden (wegens beschadiging van de bestaande) aan toe. Aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact. Goede aflevering.

Industrieweg 26

6662 PA Elst