goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Utrecht 31-03-18\r\n\r\nWij hebben vandaag onze nieuwe astra turbo opgehaald en een oude astra ingeruild. Wij zijn zeer te spreken over de service van auto witjes. Er waren wat problemen maar deze werden netjes opgelost het kostte alleen maar een beetje tijd. Wij kregen voor het lange wachten een bloemetje dit had natuurlijk niet gehoeven maar was wel erg leuk. Wij geven daarom auto witjes een warme douche voor de service !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring met de aanschaf van onze Mazda 6. Bij binnenkomst ziet alles er netjes uit, we worden vriendelijk ontvangen en krijg alle ruimte om de auto te bekijken en om (tot 2 maal toe) een proefrit te maken. \r\n\r\nMet de aanschaf afgesproken dat de accu doorgemeten zou worden. Tijdens aflevering van de auto bleek accuspanning net voldoende te zijn geweest maar is de accu toch zonder extra kosten vervangen. Alle afspraken zijn keurig netjes nagekomen en ook de communicatie heb ik als zeer positief ervaren. \r\n\r\nal met al een zeer positieve ervaring met Auto Witjes.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn netjes behandeld toen we de Suzuki Swift kochten. \r\nduidelijke uitleg gehad over de auto, en toen we de auto gingen ophalen, nogmaals uitgelegd wat er nog gedaan was aan de auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie(s), betrouwbaar, fijne auto gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen en alle afspraken zijn netjes nagekomen bij de aflevering van de nieuwe auto. Auto\'s zien er overigens allemaal zeer netjes uit!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij ontvangst en betrouwbare informatie verstrekt door de verkoper/eigenaar. Ook het puntje van steenslag werd vermeld zonder te vragen. Komt betrouwbaar over en de auto werd volledig vlgs afspraak klaargemaakt en stond gereed om mee naar huis te nemen. Kortom een aanrader voor wie op zoek is naar een goede betrouwbare koop van een occasion.\r\nGrtz. Henk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en communicatie tijdens de aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact, eerlijk, duidelijk, net bedrijf, even de ruimte om te kijken, kortom: aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier onze auto gekocht. Ik ben tevreden over de wijze waarop ik te woord gestaan en geholpen ben bij de aanschaf hiervan. Een goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zag op marktplaats de auto staan gevraagd of op zondag kon komen kijken dat was geen probleem super net bedrijf vriendelijk ontvangen met een kop koffie de afhandeling was snel voor elkaar top voor elkaar het was de moeite zeker waard uit het hoge noorden tot over 2 jaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en veel plezier van de auto. Betrouwbaar en open.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netto ontvangst. Inruil en koop andere auto keurig afgehandeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief :-)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf koffie staat altijd klaar. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Denken met je mee en leveren goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette auto gekocht voor een mooie prijs. Werd afgeleverd met nieuwe APK zonder dat we hier iets over afgesproken hadden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig zaken gedaan. Vriendelijk, deskundig en professioneel. De flexibele opstelling en het nakomen van afspraken zijn voor mij opvallend positief!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kleinschalig maar prima , een verzorgd bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed tevreden alles goed en snel afgehandeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en vooral betrouwbaar .\r\nWaar voor je geld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en eerlijk bedrijf!! Heel relaxed!! Echt een aanrader daar een auto aan te schaffen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Witjes te Elst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en correcte service, duidelijk en transparant. Eerlijk en afspraken netjes nagekomen. Totaal service gewoon prettig en ongedwongen. Service is nog mensgericht. Kunnen een hoop autobedrijven een voorbeeld aan nemen.

Industrieweg 26

6662 PA Elst