goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij een eerlijke verkoper een goede auto aan kunnen schaffen. Komt zijn afspraken na en verzorgt een nette aflevering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sorry dat ik zo laat reageer wilde eerst alles uit proberen,ben het later vergeten,de auto bevalt goed mijn vrouw heeft er ook schik mee vooral het in en uitstappen en het comfort,prima auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een occasion gekocht bij Auto Witjes. We werden goed geholpen en zijn erg tevreden met de auto.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen. Netjes de punten opgelost die we besproken hadden.\r\nEr wordt weinig van de vraagprijs afgehaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig gehoplen en goede en eerlijke voorlichting gehad. zeer aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. Eerlijk verkoopgesprek. Tot nu toe (1 week geleden koop gesloten) positieve ervaring en indruk van de ondernemer en het bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf . Eerlijke behandeling .\r\nTip, voor aflevering de wagen even wassen .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, geen gladde verkoop praatjes en zeer meedenkend met de klant

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk autobedrijf met goede service

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hartelijke ontvangst,ze nemen de tijd voor je,kortom zeker een aanrader voor andere?

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk klein autobedrijf met nette uitgeselecteerde occasions. Met de eigenaar kun je duidelijke afspraken maken en geen verassingen achteraf. Je kunt op je gemak de auto bekijken en er wordt tijd voor je genomen. Het was een positieve ervaring om bij dit bedrijf een auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk in de omgang . Gewoon top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier gekomen om mijn oude auto in te ruilen voor een audi A6. Vriendelijke verkoper en is eerlijk. Maakt het niet mooier dan het is. Gaf netjes van te voren aan dat er nog een nieuwe accu in de auto moest. Heeft dit samen met de distributieriem en remschijven laten vervangen. Top service. Komt zijn afspraken netjes na. Teun bedankt!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn volgende auto komt hier weer weg. dat zegt genoeg toch.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, geen standaard \'gladde autoverkoper\' maar nuchter, no-nonsense en oprecht. Goede auto tegen eerlijke prijs!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service.\r\nEigenaar Teun prettig zaken mee te doen.\r\nZeker een aanrader om hier je auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, acceptable prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak is afspraak Onze oude auto verkocht aan Teun. Prima service o.a. wielwissel oude auto naar nieuwe auto door Teun.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, vriendelijk geholpen. Auto\'s worden keurig afgeleverd. Klein geconstateerd mankement werd na de koop zonder problemen gratis verholpen. Aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn erg blij met onze mooie Mini Cooper Coupe! Teun, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf goed ontvangen vriendelijk en behulpzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact, duidelijke informatie, we konden steeds heel snel terecht, goede service, verzorgd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super netjes, en betrouwbaar. Probeert geen zaken mooier te maken dan dat ze zijn. Ook flexibel; ik kon de auto direct meenemen terwijl hij hier niet op gerekend had.

Industrieweg 26

6662 PA Elst