goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, eerlijk en klantvriendelijk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is zeker aan te raden,op voorhand gaf Teun aan dat er een probleem met de Astra was waar ik voor kwam,dit is netjes gerepareerd.Mocht ik weer mijn auto gaan inruilen dan zal ik even of Teun iets voor me te koop heeft.Hij komt tenminste na wat afgesproken is

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig verkoopgesprek en een fijne afhandeling.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige nette auto\'s in ons geval vanuit Duitsland.\r\nPrima ontvangst met een kopje Thee of Koffie met daarbij een stukje kerststol In ons geval 3 plakken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbare zaak waar je een degelijke auto koopt zonder dat je teveel betaalt!\r\n\r\nBedankt voor de goede service!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Kia Rio gekocht bij Auto Witjes. Mijn ervaring is redelijk goed met Auto Witjes. Er werd bij aflevering een APK keuring, Kia beurt en een nieuwe accu erbij geleverd.\r\n\r\nHet enige verbeterpuntje is wellicht de auto afleveren met een volle tank.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn bij dit bedrijf vriendelijk ontvangen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is fijn dat je hem kan bellen met een probleem. En voor ons heeft hij het meteen opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto bedrijf Witjes in Elst. Is zeker aan te raden.\r\nEen 2 hands auto kopen is en blijft altijd slapeloze nachten.\r\nZijn ze eerlijk kan je ze vertrouwen.\r\n(een auto van een oud vrouwtje weinig km)\r\nNa ons eerste bezoek ,en telefoon gesprekken .\r\ngeslapen als een roos met een goed gevoel.\r\nzeer tevreden met onze auto.\r\n\r\nEen pluim Garage witjes.\r\n\r\nFAM. van LEER.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Marktplaats en autotrader bij Teun terecht gekomen.\r\nmooie Opel Corsa bij hem gezien en gekocht.\r\nTijdens het opstellen van de koopovereenkomst kwam Teun erachter dat hij een fout in de vraagprijs had gemaakt. Maar Teun is een schappelijke vent en we hebben een mooie prijs kunnen overeenkomen. Ga zo door met jouw manier van zaken doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In maart onze Kia rio gekocht incl winterbanden, vandaag bleek het dat we de verkeerde maat winterbanden hadden na een telefoontje met Teun was dit snel opgelost en keurig afgehandeld. ik kon langskomen en Teun heeft de banden er gelijk onder gelegd. Uitstekende sevice. Wij hebben veel plezier met onze auto! Ga zeker eens een kijkje nemen bij auto witjes als je op zoek bent naar een goede occasion.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Word netjes geholpen ,vriendelijke man die met je mee denkt \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een advertentie op marktplaats bij garage Witjes terecht gekomen. We kunnen ons volledig aansluiten bij eerdere beoordelingen over garage Witjes. Kernwoorden zijn: kleinschalig, eerlijk en oprecht, maakt duidelijke afspraken die ook schriftelijk worden bevestigd en er heest een ongedwongen sfeer. We hebben een Opel Meriva bij hem gekocht en hopen hier ook jaren nog plezier van te hebben. Garage Witjes was in ons geval veel goedkoper dan bij een dealer, scheelde ons meer dan € 2500,00.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Houd zich netjes aan zijn afspraken prima bedrijf met mooi auto\'s

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, open, duidelijk. Aan te raden om een auto te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerste instantie mis communicatie maar daarna netjes afgehandeld door auto witjes.\r\nZeer tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct en schoon bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, duidelijke communicatie en betrouwbaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en eerlijke hulp door debet de heer witjes

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren opzoek naar een jong gebruikte occasion...\r\nNa een route uitgestippeld te hebben ook maar even langs dhr witjes.\r\nEen Kia optima van 2012 staan.\r\nStond er wel gepoetst maar helaas stoffig bij.\r\nDit laatste was geen probleem dhr witjes wou hem wel even wassen....\r\nNa een geslaagde proefrit en zoals echte Hollanders het doen ( lees handje klap ) \r\nHebben we hier een super leuke mooie jonge occasion gekocht voor een eerlijke prijs \r\n\r\nDhr witjes is een eerlijke en leuke man waar je prettig zaken kan doen om een echte auto te kopen \r\n

Industrieweg 26

6662 PA Elst