goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een garage, die meedenkt. Gezellig, menselijk en accuraat, een combinatie. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De inmiddels gekochte auto gezien op site. Na mijn mening eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Vooral omdat Teun Witjes alles inzichtelijk en openlijk naar ons kenbaar maakte en hier totaal geen druk bij uitoefende! We zijn met een goed gevoel een \'nieuwe\' auto rijker.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige en eerlijke deal kunnen maken met Teun.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf laagdrempelig, meedenkend met de klant en ook erg belangrijk \"geen strak in pak verkoper met mooie verhaaltjes\"

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke geholpen, goede service, zéér mooie auto en dan ook nog rijklaar gemaakt voor mijn verjaardag. Mooiste cadeau, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Witjes helpt je aan een goede auto. Bedrijf komt beloftes na. Ook als er naderhand iets niet goed blijkt te zijn word je prettig geholpen. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige, persoonlijke service. No-nonsense aanpak sprak ons erg aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring klant vriendelijk goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en persoonlijke benadering door Teun Witjes. Er werd ook niet moeilijk gedaan om de auto mee te nemen naar onze vaste garage om hem daar na te laten kijken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag Skoda octacia combi bekeken ,,hele mooie ruime wagen met een bijzonder verhaal \r\nNa gebeld te hebben met garage WITJES dat ik graag de wagen wilde zien ,,niet om te kopen ,,!!!!!!!!!,,,maar om te beoordelen of dez ruim genoeg wás voor onze vakantie naar Kroatie ,,daar willen we een soortgelijke auto huren .\r\nAangezien we ook een scootmobiel hebben en bagage plus vier personen ,,,was deze meneer zo vriendelijk dat ik het mocht uitproberen .\r\nEn ja hoor scootmobiel Past plus twee koffers en nog ruimte over .\r\nGraag wil ik via deze weg bedanken voor deze service \r\n\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht en netjes geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en net bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij het proactief meedenken met de potentiële klant is Auto Witjes er in geslaagd aan ons een magnifieke tweedehands wagen te verkopen. Naast een goed tweedehands product viel met name op hoe betrokken Auto Witjes was om aan onze aanvullende wensen te voldoen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn prima geholpen door Niek. Hij luistert goed naar je wensen en maakt dat ook in orde. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Auto Witjes een VW Passat gekocht. Ik kreeg alle ruimte om de auto te bekijken en te beoordelen. Daarna heb ik nog een proefrit gemaakt, de auto rijdt als nieuw! De oneffenheden aan de auto werden netjes opgelost. De verkoopprijs was al scherp, maar ik had ook nog onderhandelingsruimte. daarnaast is de verleende service uitstekend! Auto Witjes is zeker een aanrader als u opzoek bent naar een auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een Ford Fiësta gekocht, super blij mee! Kreeg alle gelegenheid om de auto eerst goed te bekijken en een proefrit te maken. Ondanks de al scherpe prijs was er enige onderhandeling mogelijk; eerlijke en realistische prijs wat de eigenaar er voor wil hebben. Netjes afgehandeld met nieuwe APK en onderhoud, allemaal volgens afspraak. Ik zou een volgende keer (hopelijk pas over 8/9 jaar) zeker weer eerst hier kijken naar opties.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en netjes geholpen. Heb de auto zonder garantie etc. direct meegenomen. Blijft een gokje natuurlijk maar het autobedrijf komt zeer deskundig en betrouwbaar over. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette correcte verkoper die tijd voor je neemt. Ondanks zijn jonge leeftijd geeft hij mij wel vertrouwen en is tot dusver ook helemaal terecht gebleken.\r\nErg blij met mijn aankoop en wil mensen die op zoek zijn naar een betere occasion zeker adviseren om dit bedrijf te betrekken bij hun keuze...

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf en komen afspraken na dat is ook fijn bij Witjes in Elst.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk, eerlijk, snel

Industrieweg 26