goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was onze eerste ervaring met Auto Witjes. Zijn gastvrijheid en vriendelijkheid vielen ons gelijk op. Wij zijn van mening dat dit bedrijf zeker ons vertrouwen heeft gewonnen. Wij raden dit bedrijf dus ook aan anderen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring, en netjes te woord gestaan. Luistert naar wensen van klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein maar fijn bedrijf,niet opdringerig met verkoop van auto.\r\nHelaas is beschrijving van auto in advertentie niet in overeenstemming met de werkelijkheid zoals auto is (bv volledig ingevuld zijn van onderhoudsboekje laatste 100000km ontbreekt, velgenmaat klopt niet,aantal airbags klopt niet.\r\nMaar voor mijn gevoel toch een mooie en goede auto gekocht,en ben zeer netje`s behandeld.\r\nAl met al zeer tevreden over dit bedrijf\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is/was een prettige ervaring.\r\nWe zijn netjes en goed geholpen. \r\nDik tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf import auto uit duitsland klopt precies volgens de papieren.\r\nna externe keuring auto gekocht.\r\nkomt afspraken na. \r\nondanks scherpe prijs toch nog onderhandelingsruimte.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met auto bedrijf Linjtes\r\n\r\npersoonlijk heel gewoon en direkt dus duidelijk\r\ngeeft je de tijd om alles te bekijken en te testen\r\ndaarbij een redelijke inruilprijs voor mijn auto \r\nnieuwe auto is nagekeken voor een laatste check\r\n\r\nal met al DIK tevreden\r\n\r\ngr kees\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt betrouwbaar over, levert de auto netjes af, inruil van oude auto goed geregeld, komt afspraken na. Wanneer ik weer aan een andere auto toe ben, zal ik zeker weer kijken wat deze garage heeft staan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig!:)

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief! Laagdrempelig te bereiken, informeel contact, snelle afhandeling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn correct behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel mijn Mazda verkocht. Snel het het invullen van het formulier een bieding gekregen. Even overlegd thuis, en we hebben de auto verkocht. Ook de afhandeling ging perfect. Dank, koopnumijnauto.nl

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg netjes geholpen; communicatie was duidelijk en vooral fijn met auto verkopen: geen gedoe en gezeik, niet moeilijk doen over een paar kleine krasjes als je eenmaal bij de dealer staat. Gewoon netjes

Industrieweg 26

6662 PA Elst