De auto heeft zichzelf verkocht

Ik heb recent een tweedehands wagen bij Auto Witjes gekocht. Over de totstandkoming van de verkoop ben ik enkel positief. Het aanbod is strak, hard, relatief jong en realistisch geprijsd. Hierdoor heeft in mijn geval de auto zichzelf verkocht. Dat laatste is denk ik (op basis van mijn ervaring) kenmerkend voor Auto Witjes. Ook de verdere afhandeling heb ik als prettig ervaren. De auto had enkele kleine aandachtspuntjes die bij aflevering allemaal waren opgepakt.

Geweldige man, geweldige service

Van A tot Z is alles heel netjes geregeld en afgehandeld. Ik ben super blij met mijn nieuwe auto! Heel erg bedankt Teun! Ik raad iedereen aan om hier zijn of haar auto aan te schaffen!!!!

Prettig.

Teun Witjes geeft je alle tijd om de auto te bekijken en neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Aansluitende oplevering is conform afspraak.

Eerlijke en vriendelijke autoverkoper

Ik heb vorige week een auto gekocht bij Witjes. Zeer tevreden hierover. Netjes een proefrit kunnen doen en goede afspraken kunnen maken over de aflevering van de auto. Bij aflevering waren de afspraken keurig nagekomen. Auto zag er spic en span uit. Heel erg blij mee!

Gemoedelijke verkoop, zeer klantvriendelijk

Prima contact gehad met Teun(de eigenaar), auto gekocht en toen bleek dat na een maand gereden een betrouwbare en uitstekende koop was gesloten. Auto is daadwerkelijk verkocht in de staat die Teun voor de aankoop prima en duidelijk heeft uitgelegd en verwoord.

Klantvriendelijk

Snelle en goede service

Super netjes, en betrouwbaar.

Super netjes, en betrouwbaar.

Prima ervaring

Korte lijnen , geen poespas. Afspraken worden goed opgevolgd. Auto was klaar om mee te nemen op afgesproken tijd.

Prima en goed geholpen

Prima geholpen en afspraken zijn nagekomen.

Prima autobedrijf

Prima zaken kunnen doen. Marges wel minimaal Bij aankoop moet je een aanbetaling doen. Niet eerder meegemaakt, maar goed vastgelegd.

Werd netjes behandeld en eerlijk.

Eerlijk, netjes en volgens afspraak de auto gekocht.

Uitstekend en correct geholpen.

Fijne autoverkoop. Eerlijke verkoop met goede prijzen. Aanschaf van auto en inruil is allemaal goed verlopen. Ook geen lege tank bij aflevering en alle kleine gebreken zoals versleten ruitenwissers batterij afstandbediening kostenloos en op initiatief van de verkoper hersteld. Helemaal super. Gelukkig nog geen ervaring hoe ze omgaan met verborgen gebreken, maar verwacht hierin net zo'n goede instelling als met aflevering.

Betrouwbaar adres

Goede deal kunnen sluiten. Teun Witjes is betrouwbaar en komt afspraken na.

Net bedrijf en vriendelijk geholpen.

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Via een advertentie op internet zijn we terechtgekomen bij Auto Witjes in Elst. Na eerst wat reviews te hebben gelezen over het bedrijf hebben we contact gezocht met Teun Witjes. Teun kwam over als een betrouwbaar persoon, waarna we een afspraak hebben gemaakt voor een proefrit. Hij laat de auto zichzelf verkopen en doet niet onnodig zijn best met verkooppraatjes. Gewoon eerlijk en ongedwongen. Na wat onderhandelingen waren we beide tevreden met de deal, waarna we de auto hebben gekocht. Achteraf bleek er een onvoorzien gebrek te zijn, waarvoor de auto terug moest naar de garage, maar dit heeft Teun goed en professioneel opgelost. Al met al dus een zeer betrouwbaar bedrijf met goede service.

Super betrouwbaar autobedrijf

Afgelopen week heb ik bij Autobedrijf Auto Witjes Renault serie gekocht. De medewerker bij De Auto Witjes is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Al met al ben ik ontzettend tevreden met de gang van zaken bij dit bedrijf. Ik zou een ieder aanraden om hier zijn/haar auto te kopen.

Snelle top service! Zeer tevreden!

Onlangs zagen wij een Nissan Qashqai te koop staan bij Auto Witjes. Vrijdag gebeld en maandag konden wij meteen langskomen. Eenmaal aangekomen stond de auto er netjes bij. Een proefrit was geen probleem en Teun gaf ons daar ook de tijd voor. Erg fijn, want zo kun je goed testen of de auto bij je past. Terug bij de zaak natuurlijk nog een aantal rondjes om de auto gelopen. Hierbij was het ook prettig dat Teun ons alleen liet om rustig te kijken. Als we vragen hadden konden wij hem altijd vinden. Uiteindelijk hebben we maandag, onder het genot van lekkere koffie, de deal meteen rondgemaakt en konden wij de auto donderdag ophalen. Alles was netjes bijgevoegd bij de auto. Serviceboekjes, sleutels etc. Ook heeft de auto nog een technische controle gehad en zijn de punten vanuit onze kant netjes bekeken/afgehandeld. Ben je opzoek naar een nieuwe auto? Kijk dan zeker eens bij Auto Witjes! Staat je auto er niet tussen? Teun kijkt graag met je mee voor de beste deal!

Prima service en auto's voor een goede prijs

Prima geholpen door Teun. Reageert snel en qua prijs-kwaliteit van de auto's zit het wel goed.

Snelle verkoop, goede communicatie. Prima auto

Helemaal blij met mijn fiesta. Verkoop was snel geregeld, Teun is een prettige man in de omgang en komt betrouwbaar over.

Topgarage

Topgarage! Gave auto gezien,gereden en gekocht. Prettig contact, zeer professioneel personeel en zeer klantvriendelijk echt nog mensen die met de klant mee willen denken echt een aanrader.

• Poleciłbyś nas? Tak

Prima ervaring

Geen problemen. Alles naar tevredenheid

Een fijn auto bedrijf .

Komt zijn afspraken goed na .

Teun Witjes is sympathiek, prettig in de omgang en betrouwbaar.

Bij de aankoop van een Mercedes A 180 ben ik aangenaam verrast door de prettige en transparante aanpak van Teun Witjes.

Het voelde gelijk goed

Wij zijn erg blij met onze Ford Fiesta. gekocht bij Witjes in Elst. Wij kwamen, op afspraak, kijken naar een Opel Corsa toen Teun ons wees op de Ford Fiesta. De vriendelijke ontvangst en het no nonsense karakter van Teun, gaf ons gelijk een vertrouwd gevoel. Goed overleg en al snel op 1 lijn over de verkoop van onze oude Ford Fiesta. De auto kon binnen een week tijd opgehaald worden. Geen extra kosten voor rijklaar maken, maar de prijs die genoemd wordt op de site. Wij bevelen deze zaak zeker aan. Familie Pelgrim

afspraken volleg nagekomen

eerste bezoek bij het bedrijf gekeken hoe het er allemaal uitziet, er was niemand aanwezig dus maar even gebeld en zelf naar de auto gekeken die ik op het oog had. wat opviel is dat het allemaal jonge nette auto's zijn. na een kort gesprek heb ik de auto even goed kunnen bekijken. heb een vervolg afspraak om de auto met mijn vrouw te bekijken en een proefrit te maken deze is zo goed bevallen dat we direct de deal hebben gemaakt waar we allebei happy mee waren. we hebben samen de afspraak gemaakt om de auto een week later op te halen dit in verband met de sneeuw. auto stond keurig klaar. tot op heden zijn wij zeer tevreden over de auto en het verloop van hoe het allemaal geregeld was. dhr Witjes was vriendelijk en zeker niet opdringerig wat voor ons zeer belangrijk is. het is zeker de moeite waard om er te gaan kijken als je een auto zoekt.

Industrieweg 26

6662 PA Elst