Service

Wat ik zo super vond was de prijs is de prijs. Niet achteraf nog o ja het rijklaar maken 600 euro extra. Dat is super fijn. Nette afhandeling en eerlijke prijs onderhandelingen.

Top garage !

Zeer vriendelijk geholpen, de 2e keer dat wij een auto hier kopen. Zijn erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid

Netjes geholpen

Ik ben netjes en betrouwbaar geholpen. Keurig en snel.

Heel netjes geholpen.

Teun Witjes helpt je netjes om vlot tot een verkoop te komen. Auto werd keurig volgens afspraak afgeleverd. NB, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima ervaring

Prima auto, alleen de benzine tank mag wel iets voller

Erg tevreden

Bij aankomst stond de auto netjes klaar. Ik ben goed geholpen door Teun en er stond, zoals besproken over de telefoon een schadevrije nette auto klaar. We hebben ruim de tijd gekregen om de auto te bekijken en zijn daarna tot aanschaf over gegaan, en al even erg tevreden met de auto. Hartstikke bedankt!

We zijn daar heel goed ontvangen rustige verkoper niet opdringerig neemt de tijd voor je legt alles goed uit.

'What you is what you get'

Snelle reactie na mijn interesse. Volgende dag de auto kunnen bekijken. Keurige en nette dealer zonder poespas. Voor wie op zoek is naar een auto, zou ik Auto Witjes zeker aanraden.

Neemt de tijd. En geeft uitgebreid antwoord op de vragen.

Onwijs goed geholpen!

Een week geleden zag ik een Opel Astra station voorbij komen op Autoweek. Hierop heb ik contact opgenomen met de verkoper, Garage Witjes. Vanaf moment 1 ben ik onwijs goed geholpen. Telefonisch hebben wij afspraken kunnen maken over de inruil van mijn huidige auto. Aangezien ik uit Rotterdam moest komen en werk kon ik pas op een laat tijdstip mij melden bij de garage. Eenmaal aangekomen, een uur vroeger dan afgesproken. Stond meneer Witjes gelijk voor ons klaar. De afhandeling is zeer fijn verlopen! Ik raad deze garage bij iedereen aan! En mocht ik in het vervolg een nieuwe auto zoeken, zal ik eerst bij meneer Witjes aankloppen! Nogmaals bedankt voor de goede zorgen!!

bijzonder goed

bijzonder goed

Erg klantvriendelijk, goede snelle en betrouwbare service.

Klantgericht, helder en duidelijk.

Prettig in omgang, alles snel geregeld.

TOP!!!

Super vriendelijk en ongedwongen. 29-12-20 Renault Carter opgehaald. Tot nu toe geen spijt van mijn aankoop.

Vriendelijk en toegankelijke dienstverlening

We zijn snel geholpen, er was ruimte om te onderhandelen en de verkoper dacht met ons mee. Fijn bedrijf, aanrader!

Hele goede ervaring

Ik ben erg blij met mijn nieuwe Fiat 500. Ik kreeg alle tijd om naar de auto te kijken en om een proefrit te maken. Daarna rustig aan tafel om over de auto te praten, eigenaar Teun denkt op een positieve manier mee. Ik besloot de aankoop te doen en binnen een paar dagen kon ik de auto ophalen. Erg tevreden over de snelle en correcte afhandeling bij Auto Witjes

Goede ervaring

Wij zijn dik tevreden met de aankoop van onze Ford Focus we rijden met veel plezier in deze stationwagen. Perfecte service bij de aankoop en er is alle ruimte om punten te bespreken voor de aankoop. Wij prijzen Auto Witjes bij een ander absoluut aan.

Goede service, afsrpaak is afspraak

De auto stond netjes klaar voor een testrit toen ik op het afgesproken tijdstip langs kwam. Over de prijs en de inruil van mijn oude auto waren we het snel eens. We maakten een los/vaste afspraak over verlenging van de apk. Waar menig garage me had weggezonden met de resterende negen maanden, werd hier netjes een nieuwe apk geregeld op de ochtend dat ik de auto afhaalde. Alleen jammer dat je de auto met een vrij lege tank mee krijgt. Gebeurt bij andere garages ook, maar een litertje of tien meer was wel netjes geweest al was het maar omdat ik een uur naar huis moest rijden. Zoals gezegd: dit is geen halszaak want andere garages doen het ook. Maar als het wel was gebeurd had ik nu dat laatste sterretje ook gegeven. Over de auto zelf kan ik na vier dagen natuurlijk nog niet heel goed oordelen. Maar tot nu toe vind ik het een prima auto voor een prima prijs.

Zeer klantvriendelijk ondernemer met nette en goed geprijsde auto’s

Ik was opzoek naar een auto en via Autowereld kwam ik terecht bij Auto Witjes. Ik heb een mailtje gestuurd of de auto nog beschikbaar was en kreeg zeer snel een reactie en direct een afspraak gemaakt voor een proefrit. Op de afspraak stond de auto netjes klaar en na afloop eigenlijk direct de auto gekocht. De auto’s zijn goed geprijsd wat ook niet onbelangrijk is. De auto is geheel zoals afgesproken afgeleverd. Al met al een goede snelle service.

Goede aanbieding van auto's met weinig kilometers voor een goede prijs

Goede aanbieding van auto's met weinig kilometers en in nieuwstaat. Laagdrempelig en toegankelijke eigenaar die goed meedenkt . Goede service. Heel tevreden over mijn nieuwe auto

Prima Garage.

Prima advies. Prima auto.

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam, neemt ruim de tijd voor de klant

Zeer prettig contact, maakt goede afspraken en komt deze stipt na. Geeft eerlijke informatie. Scherpe prijs en goede service.

Ontspannen

Wij hebben in een ontspannen sfeer een auto uitgezocht en gekocht. We werden zeer vriendelijk geholpen bij Witjes . Er staan dan ook prachtige auto,s voor een redelijke prijs.Dus kortom een aanrader.

Wij zijn blij met onze Ford Eco Sport. Prima auto goede prijs. Goed geholpen door Teun.

Net bedrijf, goed services.

Klein autobedrijf met mooie jonge auto's. Eigenaar Teun is geen opdringerige verkoper, en laat de keuze aan jouw. Goede services en goed van vertrouwen.

Industrieweg 26

6662 PA Elst