Een goede snelle afhandeling van de aankoop van de nieuwe auto

De auto is keurig en schoon geleverd na ook nog een onderhoudsbeurt. Ik ben tevreden over auto Witjes.

Open, eerlijk en recht door zee; een net bedrijf

Scherpe prijzen voor jonge auto's. Minimale overhead, net kantoor en sanitair, prima koffie. Legt kaarten open op tafel, zowel qua verkoop alsook inkoop. Kwalitatief fraaie auto's, soms zelfs nog met fabrieksgarantie. Administratieve rompslomp, behorend bij ver- en aankoop, netjes afgehandeld. Een aanrader!

Vriendelijk en fijne service

Alle vragen werden goed beantwoord en voor de restrit konden we zelfs op een zondag terecht! Uiteindelijk hier ook de auto gekocht en we zijn erg tevreden.

Aangenaam gesprek, goede service, niet opdringerig, open. Nissan Qashqai gekocht, bevalt uitstekend.

Eerlijk, open en transparant

We hebben een golf variant gekocht uit 2017. Geïmporteerd vanuit Denemarken. Prima prijs voor mooie auto. Ziet er uit als nieuw. Afgeleverd met onderhoudsbeurt. Contacten verliepen heel prettig. Wij zijn heel tevreden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik heb hier een maand geleden een auto aangeschaft. Ik werd vriendelijk ontvangen. De auto zag er keurig uit en ook tijdens de proefrit is me niets opgevallen, zelfs geen kleine dingetjes. Ze hebben de auto technisch nog even nagelopen voordat ik hem kon ophalen. Bij het technisch nalopen van de auto bleken ze een onderdeeltje te hebben gevonden wat los zat en dat hebben ze gerepareerd. Voor mij een teken dat ze hem wel echt goed hebben nagekeken. Ik heb de auto nu een maand en ik heb, zoals verwacht, geen problemen kunnen ontdekken. Hij is in goede staat en ik ben er heel blij mee. Hier kun je gerust een auto kopen!

Hebben contact als zeer prettig ervaren. Neemt de tijd voor alle vragen. Geeft duidelijk informatie. Lekker no nonsens. Hebben net onze auto opgehaald helemaal blij. Top auto ! Aanrader dus !

Heel goede ervaring met deze autogarage!

Auto zag er zeer netjes uit! Even de tijd en ruimte gekregen om de auto te bekijken en daarna een proefrit gemaakt. Alles werd op een zeer klantvriendelijke manier gedaan!

Top bedrijf

Gisteren mijn Ford Focus opgehaald . Super service, klantvriendelijk en een top auto in top conditie afgeleverd. Super bedankt! Gr Mathe Cau

Klantvriendelijk en deskundig

Op de duidelijke website hadden wij onze keus al gemaakt. Één telefoontje en we waren dezelfde middag welkom. De auto stond keurig binnen (het regende) zodat we droog de auto konden bezichtigen. Daarna een proefritje gemaakt. Dat bevestigde dat dit onze auto zou worden.

Gemoedelijk en eerlijk,

Mede door een hoge waardering van anderen gegokt om de 2 uur reis afstand voor lief te nemen. Geen spijt van gekregen. Je wordt op een gemoedelijke manier ontvangen en behandeld. Er wordt op een prettige manier zaken gedaan, een aanrader!

Fijne service, geeft de klant goed ruimte en rust om de auto te beoordelen en te ervaren

Zie boven

Mooie auto voor een goede prijs

In eerste instantie bij de fiat dealer geweest voor een jong gebruikte Fiat 500. Daarna van kennissen gehoord dat Auto Witjes ook altijd mooie auto`s heeft staan voor een eerlijke prijs. Vandaar even langs geweest om even te kijken. Uiteindelijk hier een erg mooie Fiat 500 gekocht!

Vlotte nette betrouwbare correct

Aardige betrouwbaar bedrijf. Sympathiek en correctr afhandeing. Heel blij met de fiat 500c

Keurige auto's voor een keurige prijs

Vraagprijs is redelijk en de inruilwaarde ook. Kortom prima

Prima aankoop ervaring

Vorige maand een auto gekocht van 1.5 jaar oud. Was mijn eerste ervaring met Garage Witjes. Eigenaar was flexibel in het maken van een afspraak en transparant over de historie van de auto. Prijs vond ik ook erg redelijk t.o.v. andere aanbieders. Ik ben super blij met mijn aankoop!

Goede samenwerking dus 5 sterren waard.

Mooie Astra gekocht

Goede ervaring

Vriendelijk en komt afspraken na. Wat je ziet is wat je krijg. Prijs qualiteit is goed.

Goede service en heldere communicatie

Erg tevreden over de auto die ik heb gekocht voor een mooie prijs. Een betrouwbaar autobedrijf welke ik zeker kan aanraden!

Helder in de communicatie. Mooi occasion bedrijf

Heb vandaag een prachtige auto gekocht bij dit bedrijf . Deze zaak heeft een heel mooi aanbod van werkelijk prachtige occasions Ben tevreden over de verkoop onderhandelingen . Eerlijk en helder in de communicatie.

Service klantvriendelijk

Behandelt klanten met respect. Goede service, denkt mee en denkt zeker in oplossingen

Zeer prettig

Ik heb het contact met de heer Witjes als zeer prettig ervaren. Geen poespas en geen snelle verkooppraatjes waardoor het als zeer vertrouwd aanvoelt. Ik kom graag weer terug bij een volgende aankoop.

Uitstekende ervaring met verkoop van mijn auto.

Vandaag mijn auto verkocht aan Auto Witjes. Na een kort telefoon gesprek de verkoop tot grote tevredenheid tot stand gekomen. De heer Witjes komt zijn afspraken na, ik kan Auto Witjes iedereen aanbevelen. Wim Vos Ede.

Super geholpen, prachtige auto gekocht..!!

Goede manier van verkopen. Behulpzaam, duidelijk, vriendelijk en vooral niet opdringerig..! Fijn gesprek gehad en de auto stond er gewoon netjes bij en niks geen afleverkosten en dat soort gedoe zoals bij de meeste..! Alles bij elkaar 'n echte aanrader..!! Bedankt..!

Een klantvriendelijke, laagdrempelige autogarage

Na vooraf goed contact via Whatsapp, waar een duidelijk beeld wordt geschetst van aankoop en verkoop, vonden wij het de moeite om af te reizen naar Elst. Hier werden we vriendelijk ontvangen en kregen tijd en ruimte om de aan te schaffen auto te beoordelen. Na een proefrit hebben wij een akkoord gesloten en aan het einde van de dag konden wij in onze nieuwe aanwinst weer naar huis. Ook na aankoop van de auto is er goed contact met de verkoper geweest, betreffende enkele zaken!

Industrieweg 26

6662 PA Elst