Top bedrijf

Mijn Volkswagen polo ingeruild, en een golf variant kocht. Geen poespas geen gezeur gewoon top!

Geweldig!!!

We hebben een Skoda citigo gekocht voor onze zoon. Hij mocht een proefrit maken. De auto kreeg nog een kleine onderhoudsbeurt en werd met veel zorg afgeleverd. We werden heel vriendelijk en kundig geholpen.

Super positief.

Ik heb in juni een auto gekocht, na telefonisch contact te hebben gehad zijn we naar Nijmegen gereden, aangekomen bij de garage stonden er alleen maar knappe auto’s. Het is een eerlijke en betrouwbare autohandelaar met kennis van zaken, en scherp geprijsde auto’s. Echt een aanrader! Bedankt.

Open, eerlijk en een goede deal

-uitstekende open communicatie, goed verkopen is vertrouwen wekken -alle tijd voor proef ritten -alle tijd voor vragen voor en na - niets gehaast -eerlijke prijs, met garantie -kreeg ook 3 dagen een leen auto mee en dat was zeer welkom Al met al top.

Een fijne garage

Een fijne en nette garage, je wordt er goed geholpen en ook vriendelijk te woord gestaan. Een garage waar we terug naar toe zouden gaan.

Betrouwbare uitstraling en scherpe prijs

Op zoek naar een Renault Captur kwam ik via autoscout24.nl terecht bij Auto Witjes in Elst. Ik heb vervolgens gebeld met eigenaar Teun en ben daar vervolgens gaan kijken. Ik kwam aan bij een keurig bedrijf met een vriendelijke eigenaar en ook de benadering gaf me direct een goed gevoel. Ik kreeg direct de auto mee voor een proefrit en eigenlijk waren we er met een half uurtje al uit. De hele administratieve afhandeling verliep vlot en transparant.

Prettig bedrijf met goede service

Auto Witjes heeft een zeer vriendelijke eigenaar die eerlijk en betrouwbaar is en waarmee goed te onderhandelen valt en zijn afspraken nakomt. Gevarieerd aanbod van auto's, goede en snelle service. Aanrader!

Gastvrij, eerlijk, betrouwbaar, mooi bedrijf

Op een zaterdag middag belden wij om een afspraak te maken omdat we een auto hadden gezien die ons erg aansprak. Omdat we een eind moesten rijden mochten we op zondagmiddag komen kijken wat wij al heel bijzonder vonden. De eigenaar van het bedrijf maakte echt tijd voor ons. We mochten op ons gemak de auto bekijken en vervolgens gaan proefrijden. Het viel ons op dat er allemaal mooie auto's stonden, echt een heel verzorgd bedrijf. De auto, een Ford Focus Station uit 2019 hebben we gekocht en onder het genot van een lekkere kop koffie werden de papieren in orde gemaakt. Een week later konden we de auto ophalen. Na maanden van speuren naar de juiste auto zijn we heel blij dat we bij Autobedrijf Witjes zijn terecht gekomen en erg blij met onze nieuwe aanwinst. Dit bedrijf is een absolute aanrader!

Een leuke, zeer persoonlijke benadering!

Vandaag een auto gekocht bij bedrijf Auto Witjes. Een zeer goede/fijne ervaring, alles zo persoonlijk! Kopje koffie, vertrouwen in ons. Het was voor ons absoluut de moeite waard, om 5 kwartier rijden ervoor over te hebben.

Super netjes

Via internet een mooie occasion gevonden bij Auto Witjes. Hierop telefonisch en via mail contact gehad, verliep allemaal erg prettig. Ook bij het bezichtigen keurig geholpen, ook kleine minpuntjes werd direct op gewezen. Na onze aankoop werd ook een klein puntje van nazorg keurig opgelost.

Vriendelijk persoon, verstand van zaken en open en eerlijk! Ik zou deze garage zeker aanbevelen!

Goede services, eerlijke prijzen.

Heb net een nieuwe auto bij garagebedrijf Witjes gekocht. Ben dik tevreden over de auto. Teun komt zijn afspraken na, en houd je goed op de hoogte over de gang van zaken. De auto zag er met de aflevering perfect uit. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Jonge auto voor een goede prijs

Via internet kwam ik in contact met Auto Witjes, eerst via mail een inruil prijs indicatie gevraagd voor mijn auto, daarna een bezoek gebracht aan de garage. Vriendelijk ontvangen en een heldere uitleg gekregen. Na enige onderhandelingen hebben we een prachtige auto gekocht. De aflevering ging vlot en soepel en helder. Kortom zeker een aanrader om een auto bij Witjes te kopen.

Een bedrijf waar je goed en heerlijk zaken mee kan doen.

We hebben zojuist onze nieuwe auto bij Witjes gehaald, we zijn met een tevreden gevoel weg gegaan. Je wordt hier op een vriendelijke en vertrouwelijke manier geholpen, je kan je vragen stellen en er wordt tijd voor je genomen. Na ons eerste bezoek zijn wij als een tevreden koper en verkoper uit elkaar gegaan, wij hadden gelijk een goed gevoel bij Auto Witjes. Bent u op zoek naar een jonge occasion, dan zal ik zeker u willen tippen om hier een bezoekje te brengen. Auto Witjes bedankt voor u goede service.

Gastvrij, betrouwbaar, betaalbaar en no-nonsense

Teun is vriendelijk en zeer flexibel. Reageert snel op contact. Onze auto in kunnen ruilen en een mooie prijs mogen betalen voor de nieuwe. Alle handelingen zijn vlot doorlopen en wij werden tussentijds op de hoogte gehouden van de genomen stappen. Autobedrijf Witjes in Elst is een aanrader voor het kopen van uw nieuwe auto.

Met vertrouwd gevoel een tevreden aankoop gedaan

Via een website hadden wij deze auto gevonden. Het maken van een afspraak was snel geregeld. Tijdens het bezoek kregen wij alle tijd de auto in alle rust te bekijken en aandachtspunten werden direct door de verkoper benoemd. Maakt een betrouwbare indruk en heeft duidelijk hart voor de zaak. Denkt actief mee en is de gemaakte afspraken keurig nagekomen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanschaf en bevelen auto Witjes zeker aan

Prima! Voelt vertrouwd. Nette behandeling en eerlijke prijs

Eerlijk telefonisch contact vooraf waarbij cosmetische punten gelijk benoemd werden. Goede prijs en prima technische staat van de auto.

Prima service.

Mitsubishhi ASX online (dus ongezien) gekocht bij Teun. Voldoet volkomen aan de beschrijving. Garage heeft auto in prima staat afgeleverd. Zou zo weer een auto bij deze garage kopen.

Hele goede service.

Wij hebben bij auto Witjes onze oude auto ingeleverd, en hier een nieuwe voor terug gekocht. Hierbij zijn we zeer professioneel geholpen door de eigenaar. De afspraken die zijn gemaakt zijn netjes nagekomen, en de auto is zeer snel en netjes afgeleverd.

Mooie auto’s, duidelijke communicatie

Wij hebben de aankoop van onze auto als prettig ervaren. De beschikbare auto’s zagen er tiptop uit. De communicatie van de verkoper was duidelijk. Als je opzoek bent naar een mooie tweedehands auto is dit een aanrader.

Prima!

Vriendelijke bedrijf, verstand van zaken, eerlijk en goed van vertrouwen.

De auto die wij op het oog hadden, bleek een geïmporteerde auto. Dit was voor ons geen probleem. Alleen duurde het daarom wat langer om de auto op kenteken te laten zetten. Tussendoor netjes op de hoogte gehouden van het proces. Ondanks de tussenliggende feestdagen konden we de auto toch al ophalen binnen 2 weken. Auto nu een paar dagen in ons bezit en tot nu toe bevalt hij uitstekend!

Deskundig en vertrouwd

We hebben na vollen tevredenheid voor de tweede keer een auto gekocht bij Auto Witjes. De lijntjes zijn kort, afspraken worden nagekomen.

Gebeld voor een afspraak en langs geweest. Auto nagelopen en afspraak gemaakt om deze klaar te maken. Alles netjes naar behoren gemaakt en tevreden met de auto naar huis gegaan.

Goede en eerlijke services

Teun is eerlijk in wat hij aanbiedt. Ik zag zelf een krasje op de bumper, hij vertelde eerlijk dat er aan de andere kant ook nog een zat. Verder een vriendelijk persoon die goed helpt. Na de verkoop hield hij ons goed op de hoogte van de gang van zaken mbt keuring/aanvraag RDW. Hij had 5 sterren gekregen als hij iets gemoedelijker was qua onderhandeling.

Industrieweg 26

6662 PA Elst