Duidelijk verhaal.

De ervaring die we hadden met het autobedrijf van Teun Witjes is goed. We waren op zoek naar een nieuwe wagen voor ons gezin, en hij heeft ons goed geholpen. Geen onzinverhaal, maar duidelijk verhaal, en de oude auto ingeruild. Ik kan hem aanraden als je een auto wilt kopen/verkopen en een betrouwbaar klein autobedrijf zoekt.

Dit is de 2e keer dat wij bij Auto Witjes een auto gekocht hebben, betrouwbaar en een goeie service.

We hebben 8 jaar geleden een auto gekocht bij Auto Witjes, en 8 jaar ook mee gereden. Op 2 mei j.l. weer een ander auto gekocht. Auto Witjes is een betrouwbare garage en een biedt een goeie Service.

Vriendelijke en goede gastvrije service

Werden gastvrij ontvangen, Teun (eigenaar)vriendelijk en had alle tijd om ons te woord te staan. Geen opdringerige praatjes maar gewoon waar het op staat. Al met al een hele goede ervaring met dit bedrijf en de auto rijd super👌

Fijne verkoper die je nog ouderwets goed helpt.

Ik was op zoek naar een speciaal type ford die ik bij Auto Witjes heb gevonden. Ik werd vriendelijk ontvangen in de schone garage en Teun liet mij alles zien en nam overal rustig de tijd voor. Na een leuk gesprekje en een fijne proefrit besloten om de auto te kopen. De auto was in een goede staat en ik voelde me goed geholpen door de eigenaar. Een jonge no no-nonsense autohandelaar die mij een ouderwets gevoel van vertrouwen heeft gegeven. Jawel ze zijn er nog! Ik zou deze garage dan ook zeker aanbevelen in de zoektocht naar een nieuwe auto.

Goede garage met prima service en mooie auto's!

Prima service. No nonsens!

Fijn en snel contact

Duidelijke afspraken, betrouwbare auto’s en goede service.

Fijne vent!

Teun is hartelijk en een eerlijke verkoper. Zijn dik tevreden over de auto en service. Heb zelf geen verstand van auto’s en Teun laat je rustig kijken of een proefrit maken. Bij thuiskomst met de auto miste we een tankdop en antenne. Slordig maar ook dit was meteen netjes opgelost!

Prettige ervaring

Vorige week een auto gekocht, alles snel en netjes afgehandeld. Er bleek een probleempje te zijn, maar dit is net zo vlot en prettig verholpen. Ik ben een tevreden klant met een heerlijke auto!!

Duidelijk en transparant

De auto welke we op het oog hadden zag er in werkelijkheid net zo netjes uit als op de website. Een proefrit maken was geen probleem, ik kreeg uitgebreid de tijd om de auto nader te bekijken. De prijs was eerlijk en de verkoper was transparant in de onderhandeling en inruilprijs voor mijn oude auto. De aflevering ging volgens afspraak en de auto zag er zeer netjes uit!

We werden goed geholpen.

Goede ervaring .hij stond ons goed te woord.en een goede afhandeling.

Prima.

Teun Witjes gaf ons alle tijd, zodat we de auto in alle rust konden bekijken. Bij een Ford dealer in de regio werden we door de verkoper constant in de nek. Een proefrit bij Witjes was geen enkel probleem. Auto stond keurig klaar. Aankoop was een prettige ervaring.

top service.

👍

Vakkundig en klantvriendelijk geholpen

Vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Leuke auto gekocht en kan iedereen aanbevelen om een kijkje te nemen.

Een prachtige tweedehands auto gekocht voor een scherpe prijs.

Wij hadden een advertentie gezien van een mooie Ford. Via de mail een afspraak kunnen maken en prima afspraak kunnen maken. Er werd ook na werktijd nog gereageerd. Hartelijk ontvangen en onze oudste dochter had al snel de ballenbak gevonden terwijl wij konden praten over de auto. Aangezien wij niet uit de buurt kwamen konden wij diezelfde dag nog van auto wisselen, waarbij het proces heel soepeltjes verliep. Goed geholpen en duidelijke uitleg gekregen over de auto.

mooi bedrijfje

prima geholpen.

Betrouwbare en vriendelijke service

Heel tevreden met onze aankoop bij Auto Witjes. Inruil was ook mogelijk wat heel fijn is. Ook de garantie op de auto is zeer prettig

Fijne ervaring en de koop was snel geregeld

Afgelopen zaterdag kwamen we om 10.45 uur aan bij Auto Witjes. We konden al snel op weg om een proefrit te gaan maken. De auto bleek erg fijn te rijden en ik was er al snel over uit dat dit 'm moest gaan worden. Eenmaal terug heeft Teun Witjes alles goed en snel afgehandeld, zodat we rond 12.30 uur mét de auto konden vertrekken. De ontvangst was goed, de verkoper kwam betrouwbaar over. Voor zover ik het tot nu toe kan beoordelen (ik heb de auto natuurlijk pas net) is dit een goede keuze geweest.

Goede indruk

Kwam betrouwbaar over mocht de auto laten keuren bij eigen garage. Daarna afspraken goed nagekomen.

Goed aanbod en een uitstekende afhandeling

Vandaag heb ik bij autobedrijf Witjes een Renault Clio gekocht. Zowel de bezichtiging, onderhandeling als het kopen van de auto verliep op een ontspannen en eerlijke manier met tegemoetkoming vanuit Teun.

Goede service en komt afspraken na.

Goed geholpen en vertrouwend gevoel gekregen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Gemaakte afspraken ook netjes nagekomen.

Op een fijne en goede manier geholpen

Dit is mijn eerste auto die ik hier gekocht heb een heel nette opel grandland x . Ik heb met de eigenaar fijn kunnen onderhandelen en ben ook tevreden met het resultaat. Hier kun je beslist een goede en betrouwbare auto kopen.

No-nonsense bedrijf

Eind november hier een mooie Opel Crossland X gekocht, welke conform gemaakte afspraken is afgeleverd. Mocht de auto, binnen de garantietermijn, onverhoopt gebreken gaan vertonen, heb ik er alle vertrouwen in dat deze netjes opgelost gaan worden.

Netjes afgeleverd.

Netjes de afspraken nagekomen. Kunt vertrouwd een wagen daar komen

Goede service tegen een eerlijke prijs.

Geen gladde autoverkoper maar gewoon iemand met 2 voeten op de grond die tegen een eerlijke prijs auto's verkoopt. Onze auto werd netjes opgeleverd: krasjes op bumper ? Bumper gespoten. Sterretje in de voorruit ? Nieuwe voorruit erin gezet, zonder zeuren of meerprijs ! Aflevering was zelfs 's avonds mogelijk !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met Auto Witjes zijn positief, keurig uitziend bedrijf met vriendelijke eigenaar die deskundig is en afspraken nakomt. We hebben hier een gebruikte auto gekocht. Auto gezien op Autoscout24, gezien de reisafstand naar Elst eerst foto’s via Whatapp gedeeld van onze oude auto. Daarna telefonisch contact gehad en via Whatsapp afspraken gemaakt over inruil van onze oude auto, prijs en aflevercondities. Alles flexibel en prettig geregeld, heel tevreden gevoel aan overgehouden.

Industrieweg 26

6662 PA Elst