Deze landrover specialist bestaat uit een heel lief echtpaar en een team met gouden handen; allen klantvriendelijke vakspecialisten, die met jou - en je portemonnee - meedenken. De gastvrijheid is hartverwarmend; de klantgerichtheid vriendelijk en oprecht. De service is perfect; meedenken, doorpakken & oplossen. Hun enthousiasme voor landrovers is aanstekelijk, en hun interesse en aandacht voor je wensen is ook. Het is trouwens schier onmogelijk dat je daar bij binnenkomst niet iets te eten en te drinken krijgt aangeboden; zelfs de laatst aanwezige op een vrijdag avond, biedt je eerst wat te drinken aan; voordat ie verder gaat met opruimen. Ze pakken door; doen net even dat ene extra aandachtspuntje meer voor je wagen
Kom er al jaren betrouwbaar goede service top bedrijf
Auto (RR sport) uit 2010 gebracht voor onderhoud, apk en 3 storingen. Resultaat, nadat de auto anderhalve week bij BvS heeft gestaan, een torenhoge rekening waar ik enorm van ben geschrokken. Ik rij twaalf jaar RR sport. De auto’s (2) zijn altijd dealer onderhouden maar nimmer heb ik zoveel betaald voor onderhoud en reparatie. Weliswaar zijn er extra dingen gedaan maar 4500,- is heel veel geld. En dan te bedenken dat niet allle klachten waren opgelost Wel is er zonder dat dit is gevraagd of overlegd de versnellingsbak gespoeld en olie ververst. Terwijl er totaal geen klachten waren mbt het schakelen. Kosten 600,- !!! Resultaat na het ophalen vd auto, de auto zat van binnen onder het smeer. Na twee dagen wilde de auto niet meer starten. Probleem, slechte accu en diverse storingscodes. De Landrover dealer moest er aan te pas komen om de auto weer te starten. Vervolgens blijkt de auto vrij fors olie te lekken. Waarvandaan moet nog uitgezocht gaan worden. Voordat de auto naar BvS ging lekte deze auto iig geen druppel olie. Resumerend, nooit eerder, in 40 jaar auto-ervaring, heb ik zoveel geld voor onderhoud betaald en m’n auto met zoveel problemen teruggekregen. BvS is voor mij een garage om nooit meer naartoe terug te keren, als je het mij vraagt totaal niet terzake kundig.
Voor een APK en stotterende motor naar Bas. Er bleek van alles meer aan de hand dan verwacht, dat goed is uitgelegd en met fotootjes op de app getoond. Belangrijk was dat we met de auto met caravan op wintersportvakantie gingen (Italie), dus wel wat te verstouwen voor de auto. Nu heb ik met een aantal Landrover dealers niet zo'n beste ervaring: verkeerde reparaties, half afgeronde reparaties dus diverse keren terug, enz. en was dus wel een beetje bezorgt hoe dit ingrijpende verhaal zou aflopen. Maar gelukkig ging alles goed. Heenreis en terugreis uitstekend verlopen. Heeft al met al bijna 2 weken gekost om alles rond te breien, maar goed door Bas gemanaged. Het eindresultaat telt voor mij.
Zeer klantvriendelijk en service
Je wordt hier altijd vriendelijk te woord gestaan , en de monteurs denken altijd met je mee... kom je toevallig op vrijdagmiddag dan staat er vaak een hapje voor je klaar... top bedrijf Bas en Marlies!!!
Vernieuwen differentieel en luchtvering! Goede prijs en kwaliteit verhouding! Aanrader!
Hartelijk ontvangen en goed geholpen!
Kennis gemaakt met het bedrijf en de mensen. Afspraken worden nagekomen, gezellige sfeer, dus niet erg om soms even te wachten op een reparatie. Voor een leek zoals ik, is het fijn om vertrouwen te kunnen hebben.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.