Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Mooi gevarieerd aanbod van auto\'s, goede service. Bij Hazet een BMW gekocht uit 2004. In de eerste maanden had ik helaas gelijk al wat vervelende dingen met de auto. Vooral olie -en motor problemen. Contact met Hazet opgenomen en zij vroegen mij direct om langs te komen, zodat ze konden kijken naar het probleem. Ze zeiden de auto langer te willen houden, om toch gelijk ook goed meer onderzoek te doen. Vervelend, maar kreeg wel keurig een vervangende auto aangeboden, wat zeker niet standaard is bij vele andere autobedrijven. Na een week werd ik teruggebeld, dat het helaas echt niet goed was met de auto. Zij deze \'zo\' niet hadden mogen verkopen. Na eerdere conrtrole voorafgaand aan verkoop richting mij, dit \'probleem\' ook lastig voor hun te zien en constateren was. Dit werd mij keurig en helder uitgelegd. En \'eerlijkheid\' voor mij (voor een ieder) belangrijk. Geen glad verhaal, maar in detail wat er geconstateerd is. Alternatief een andere auto of deze gerepareerd. Na goed overleg met Hazet, het besluit, de BMW! Ben de auto een paar weken wederom kwijt geweest, reed door in mijn vervangende auto. Ik vroeg mij op de hoogte te houden per mail / telefoon en dit werd keurig gedaan. Al met al heeft Hazet helaas door dure reparaties niets aan mij verdient, maar mijn auto rijdt weer als nieuw en gaat als de brandweer. Soms neem je je verlies, want service is key. En service, eerlijkheid en openheid, dat geven ze je als klant bij Hazet. Dank Autobedrijf Hazet!