Goede lessen met heldere uitleg en veel ervaring van de instructeur (Pieter)

Top rijschool met fijne instructeurs

Prijs/kwaliteit verhouding is prima vergeleken met andere rijscholen. Ik reed in moderne auto's en de instructeurs zijn redelijk deskundig. Waar deze rijschool het echt waard maakt is de vriendelijkheid en flexibiliteit van de instructeurs. Ik heb in totaal met drie instructeurs gereden, en ieder was even begripvol en weet wanneer hij/zij iets juist wel of niet moet zeggen. De communicatie tussen de verschillende instructeurs was ook soepel. Ondanks tegenslagen ben ik toch in één keer geslaagd!

Leuke leersame tijd

Goeie instructeur gehad die duidelijk was in hoe ik dingen moest doen

Fijn en goed

Goede lessen en fijne begeleiding

Fijne rijlessen gehad!

Pieter was een goede instructeur. Door hem ben ik voorbereid het examen in gegaan en heb ik hem gehaald

Fijne instructeurs met goede lessen.

Peter heeft mij in het begin erg goed geholpen, toen hij wegviel heeft Tim dit erg goed opgevangen. Ik heb mijn examen door E. van Drie in een keer gehaald!

Goede rijschool met prettige begeleiding

Fijne ervaring om hier te lessen!

Pieter is een goeie instructeur

Goed duidelijk. Er wordt een hoge lat gelegd en dat heeft mij geholpen.

Fijne lessen gehad!

Fijne lessen gehad!

Super fijn!

Heb een hele goede ervaring gehad! Ik voelde me fijn en veilig tijdens het rijden met mijn instructeur. Hij liet me fouten maken en koppelde goed terug wat er veranderd moest. Heb gelijk mijn vriend verteld dat hij ook hier moest rijden! Communicatie is goed en ben erg positief!

Zeer professioneel en kundige rijschool

Voor het A rijbewijs les gehad van Cosma en Egbert. 2 Totaal verschillende stylen maar voor mij werkte deze combinatie heel goed. De backoffice werkt ook super fijn waardoor plannen van de lessen heel makkelijk gaat.

heel positief, top begeleiding. aardig personeel. alleen kosten wel hoog.

cosma was voor mij een perfecte begeleider, grappig maar wel direct wat beter moet, zodat we richting perfectie konden gaan. heel fijn. enige minpunt die ik heb is dat de kosten wat hoog liggen maar de lessen die je ervoor terug krijgt zijn wel van een hoog niveau.

Fijne rijschool met leuke instructeurs en medewerkers!

Inmiddels mijn derde rijbewijs gehaald bij E van Drie, auto, aanhanger en motor. Ik ben super tevreden over de rijschool en de medewerkers. Echt een aanrader.

Super professioneel en vriendelijk

Heel aardig en kundig personeel. Denken mee en helpen waar ze kunnen om de lessen zo veel mogelijk op maat te maken. Ik heb me heel welkom gevoelt en hierdoor de ruimte gehad om te leren op mijn eigen tempo,

I love you Gertje

Gert is een held. Ik baal dat ik in 1x ben geslaagd, nu kan ik niet meer bij hem lessen

Leerzaam en flexibel

Ik heb iedere rijles lekker op mijn tempo alles kunnen leren. En er waren iedere keer als we een les aan het in plannen waren genoeg tijdstippen waarop het kon.

Prettig

Goede communicatie, vriendelijke instructeur en leerzame lessen

Een gezellige en leerzame tijd gehad

Altijd goede gesprekken in de auto en een goede instructie.

Erg gezellig en leerzaam

Elke rijles was een feestje! En echt super goed begeleid!

Het beste wat een Rijschool kan bieden

Ik had een fantastische rij-instructeur met een flexibel rij schema.

Goede ervaring, prettige rij-instructeur

Pas de 4e keer geslaagd daardoor veel rij ervaring opgedaan. Gert heeft mij heel goed begeleid.

Binnen een half jaar m'n rijbewijs gehaald! Hele goede begeleiding en leuke lessen.

Goede rijschool, leuke mensen en goede instructeurs!

Goede docenten met ruime ervaring

Fijne instructeurs die echt de tijd voor je nemen. Lessen worden aangepast op jouw voortgang, zodat je precies weet wat er beter kan om je examen met 100% zelfvertrouwen te halen. Zeer fijne ervaring

Geweldige rijschool!

Hele fijne ervaring gehad bij deze rijschool. Fijne rijlessen gehad met ervaren en goede instructeurs. Altijd prettig geholpen.

Bergweg 17

3701 JJ Zeist